Страницы

На допомогу учневі

четверг, 26 марта 2020 г.

Дистанційне навчання

27.03.2020 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Контрольна робота № 4 з теми "Сила творчої уяви"".

1. Повторити програмовий матеріал за розділом "Сила творчої уяви" за підручником          с.198-225.
2. Виконати контрольне тестування : зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код          доступу  821389 (завдання потрібно виконати до 02 квітня).

Дистанційне навчання

27.03.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату". Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові".

1. За підручником прочитати с.199-201.
2. Опрацювати запитання і завдання №1-4 до прочитаного уривка на с.202.
3. Переглянути  відео (з розділу 6 клас):
     а) Трубка мира (мультфильм);
     б) ПІСНЯ ПРО ГАЙАВАТУ Люлька миру Г ЛОНГФЕЛЛО.
4. Вивчити напам'ять уривок з поеми, починаючі зі слів
             "Діти! Слухайте уважно
               Мудре слово і пораду..."       (с.200)
     до
              "Запаліть люльки на згоду,
                Та живіть віки братами!"  (с.201).
5. Створити міні-презентацію з теми "Г.Лонгфелло. Образ Гайавати" (5-6 слайдів).
     Роботи скинути на електронну пошту veklenko6899@gmail.com

среда, 25 марта 2020 г.

Дистанційне навчання

26.03.2020 р.

8 клас
Російська мова

Тема уроку: "Відокремлені узгоджені і неузгоджені означення".

1. За підручником вивчити правила параграфів 47-49 на с.196-197, 199-200.
2. Переглянути відео (з розділу 8 клас):
    а) Определение (8 класс, видеоурок-презентация);
    б) Обособление согласованных определений (8 класс, видеоурок-презентация);
    в) Видеоурок 42 Обособление несогласованных определений 8 класс.
3Виконати вправи 312 (с.196), 317 (с.200). 
4. Виконати тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 336619 (завдання потрібно виконати до 30 березня).                                                                                                       

Зарубіжна література

Тема уроку: "Мігель де Сервантес Сааведра. "Дон Кіхот". Дон Кіхот і Санчо Панса - образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень".

1. За підручником опрацювати статтю "Захисник скривджених Дон Кіхот завжди в дорозі" на с.225-227. .
2. Переглянути  відео (з розділу 8 клас):
   а) Уроки з Валентиною Кодолою: Вічні образи мистецтва;
   б) Вічні образи. Дон Кіхот. Відеоурок.
3. Запишіть  у робочих  зошитах порівняльну характеристику Дон Кіхота і Санчо Панси,      сенкан та висновки.






Чи  можна вважати   героїв антиподами?
(Герої доповнюють один одного, вони вже не можуть існувати окремо. Ці герої, як дві протилежності, притягуються. Вони не антиподи, а  доповнення один одного).

Чого  навчають    нас  ці герої?
(Толерантності, співіснуванню людей різних  за поглядами, вірою, навчають доброті, милосердю, вмінню долати життєві  труднощі. Вчать йти до своєї мети, не здаватися, вірити у перемогу добра).

4. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 429638 (завдання потрібно виконати до 30 березня).






Дистанційне навчання

26.03.2020 р.

10 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Модернізм як літературно-мистецький напрям к. ХІХ - п. ХХ століття. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм. Шарль Бодлер. "Квіти зла" ("Альбатрос", "Відповідності", "Вечорова гармонія"). Образи, символи, особливості поетичної мови ".

1. За підручником прчитати с.149-165. 
2. У робочих зошитах записати визначення літературних понять: "модернізм",         "символізм", "імпресіонізм", "неоромантизм". 
3. Переглянути  відео (з розділу 10 клас):
    а) Біографія Шарля Бодлера;
    б) БУКТРЕЙЛЕР: Шарль БОДЛЕР «КВІТИ ЗЛА»;
    в) Експрес урок: Вірші Шарля Бодлера;
    г) Шарль Бодлер "Альбатрос". Читає Вадим Василенко;
    д) Шарль Бодлер. Відповідності;
    е) Вечорова гармонія.
4. Опрацювати презентацію (з розділу "Презентації зі світової літератури" 10               клас) «Шарль Бодлер» (варіант 2).
5. Виконати тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 585658 (завдання потрібно виконати до 02 квітня).




                                              






понедельник, 23 марта 2020 г.

Дистанційне навчання

24.03.2020 р.

11 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Контрольна робота №3 з теми "Проблема війни та миру в літературі ХХ століття".

1. Повторити програмовий матеріал за розділом "Проблема війни та миру в літературі          ХХ століття": за підручником с.122-140.
2. Виконати контрольне тестування за темою:
    а) Зайдіть за посиланням  На урок. Уведіть код доступу  135197(завдання потрібно                  виконати до 31 березня).
    б) Зайдіть за посиланням На урокУведіть код доступу 971872 (завдання потрібно                    виконати до 31 березня).
    в) Зайдіть за посиланням На урокУведіть код доступу  349579 (завдання потрібно                  виконати до 31 березня).
    г) Зайдіть за посиланням  На урокУведіть код доступу  893976 (завдання потрібно                  виконати до 31 березня).




Дистанційне навчання

24.03.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Генрі Вордсворт Лонгфелло (1807-1882). "Пісня про Гайавату" Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі. Елементи фрльклору у творі".

1. За підручником опрацювати с.197-198.
2. В робочих зошитах записати виначення літературного поняття "поема" (с.198).
3. Переглянути  відео (з розділу 6 клас):
     а) Лонгфелло біографія.
     б) Експрес урок Зарубіжна ліература 6 клас Генрі Лонгфелло Пісня про Гайявату.
     в) Маленький Гайавата (1937) (Rus).
     г) Мультфільм Песнь Гайаваты (1 серия).
4. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 350048 (завдання потрібно виконати до 27 березня).

воскресенье, 22 марта 2020 г.

Дистанційне навчання

23.03.2020 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Марина Іванівна Цвєтаєва (1892-1941). "Книги в червоній палітурці". Образ ліричної героїні, яка любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі".

1. За підручником опрацювати запитання і завдання 1-5 на с.224.
2. Ще раз переглянути та прслухати  відеороліки (з розділу 5 клас):
     а) М. Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці"
     б) Едвард Гріг. Ранок. Пер Гюнт. Слухати музику і дивитися відео-образ.
     в) Ц.Кюі, Вальс op.31 №2 e-moll.
3. Практична робота (за власним бажанням, необов'язково):
     а) переглянути відео (з розділу 5 клас) Обкладинка для книг і блокнотів своїми            руками. Майстер клас;
     б) зробити нову обкладинку для старої кижки, яка є у вас вдома.
4. Скласти сенкан до слова книжка. Роботи скинути на електронну пошту veklenko6899@gmail.com (до 27 березня). Хто зробить обкладинку для книжки, скиньте і фото, буде дві оцінки.

Дистанційне навчання

23.03.2020 р.

8 клас
Російська мова

Тема уроку: "Поняття про відокремлені члени речення. РМ. Культура мовлення. Розгорнута відповідь на тему "Україна - багатонаціональна країна".".

1. За підручником вивчити теоретичний матеріал параграфів 45-46 на с.188.
2. Переглянути відео (з розділу 8 клас): Русский язык 8 класс (Урок№38 - Понятие об обособлении. Обособленные определения, знаки препинания.)
3. Виконати вправу 305 на с.192.
4. Опрацювати матеріал підручника на с.193-195. Вправа 308 (усно).
5. Виконати тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 150141(завдання потрібно виконати до 26 березня).                                                                                                               

Зарубіжна література

Тема уроку: "Мігель де Сервантес Сааведра. "Дон Кіхот" (І частина). Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя. "Донкіхотство"".

1. За підручником прчитати с.213-223 .
2. Переглянути  художній фільм (з розділу 8 клас): Фільм Дон Кіхот 1957 р.
3. Знайдіть визначення "донкіхотства" (у соцмережах) і запишіть визначення у робочих        зошитах.
4. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 564659 (завдання потрібно виконати до 26 березня).

четверг, 19 марта 2020 г.

Всесвітній день поезії

21 березня, субота

Всесвітній день поезії

У 1999 році на 30 сесії генеральної конференції ЮНЕСКО було вирішено відзначати Всесвітній день поезії 21 березня. Перший Всесвітній день поезії святкувався у Парижі, де знаходиться штаб-квартира ЮНЕСКО.
„Поезія, - говориться в рішенні ЮНЕСКО, - може стати відповіддю на найгостріші і найглибші духовні питання сучасної людини, але для цього необхідно привернути до неї широку суспільну увагу. Крім того, Всесвітній день поезії повинен дати можливість ширше заявити про себе невеликим видавництвам, чиїми зусиллями, переважно, доходить до читачів творчість сучасних поетів, літературним клубам, що відроджують одвічну традицію живого поетичного слова”.
Цей День, вважає ЮНЕСКО, покликаний послугувати створенню у засобах масової інформації позитивного іміджу поезії як справді сучасного мистецтва, відкритого людям.




Дистанційне навчання

20.03.2020 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Марина Іванівна Цвєтаєва (1892-1941). "Книги в червоній палітурці". Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І.Цветаєвої. Знайомі образи з прочитаних киг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.)".

1. За підручником прочиати с.220-224.
2. Переглянути  відео (з розділу 5 клас):
     а) "Книжки в обкладинках червоних". М.Цвєтаєва.
     б) М. Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці" .
     в) Едвард Гріг. Ранок. Пер Гюнт. Слухати музику і дивитися відео-образ.
     г) Ц.Кюі, Вальс op.31 №2 e-moll.
3. Вивчіть вірш "Книги в червоній палітурці" напам'ять.
4. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 177582 (завдання потрібно виконати до 25 березня).


Дистанційне навчання

20.03.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Роберт Бернс (1759-1796). "Моє серце в верховині". Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза "рідний край-чужина". Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори тощо)".

1. За підручником опрацювати с.195-197.
2. В робочих зошитах записати виначення "ліричний герой" (с.196.), знати його                        напам'ять.
3. Переглянути  відео (з розділу 6 клас):
     а) Шотландія - країна Роберта Бернса.
     б) Біографія Роберта Бернса.
     в) "Моє серце в верховині"//Р. Бернс//Шкільна програма 6 клас.
     г) Р.Бернс "Моє серце в верховині"(пісня)
4. Опрацювати запитання і завдання (1-5) до прочитаного твору на с.197.
5. Вивчіть вірш "Моє серце в верховині" напам'ять.
6. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 226902 (завдання потрібно виконати до 25 березня).
Дистанційне навчання

19.03.2020 р.

8 клас
Російська мова

Тема уроку: "Повторення вивченого про просте ускладнене речення".

1. За підручником зробити вправу 293 на с.183.
2. Повторити параграфи 31-44.
3. Переглянути відео (з розділу 8 клас):
    а) Русский язык 8 класс (Урок№33 - Простое осложнённое предложение. Понятие об однородных членах.);
    б) Осложнённые предложения (8 класс, видеоурок-презентация).
4. Виконати тестування за темою:
    а) зайдіть за посиланм На урок. Уведіть код доступу 642838 (завдання потрібно                        виконати   до 22 березня);                                                                                                                б) зайдіть за посиланм На урок.Уведіть код доступу 361649 (завдання потрібно                виконати до 22 березня).


Зарубіжна література

Тема уроку: "Мігель де Сервантес Сааведра. "Дон Кіхот" (І частина). Історія створення роману, його зв'язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору".

1. Опрацювати матеріал підручника на с.208-212 .
2.  Переглянути  відео (з розділу 8 клас):
     а) Мігель де Сервантес Сааведра біографія;
     б) Відомі люди Мігель Де Сервантес;
     в) Буктрейлер до роману М. Сервантеса «Дон Кіхот»;
     г) Буктрейлер " Дон Кіхот".
3. За підручником опрацювати запитання 1-5 на с.212-213 (усно).
4. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 259591 (завдання потрібно виконати до 25 березня).

среда, 18 марта 2020 г.

Дистанційне навчання

19.03.2020 р.

10 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Контрольна робота №3 з теми "Роман ХІХ століття".

1. Повторити програмовий матеріал за розділом "Роман ХІХ століття": за підручником        с.73-143.
2. Виконати контрольне тестування за темою:
    а) Зайдіть за посиланням  На урок. Уведіть код доступу  355375 (завдання потрібно              виконати до 25 березня).
    б) Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу  149188 (завдання потрібно              виконати до 25 березня).

Дистанційне навчання

17.03.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Мацуо Басьо. Лаконізм форми й широта художнього змісту хайку. Зображення станів природи в ліриці Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст".

1. У розділі "Робочі картки з літератури" опраювати картки "Мацуо Басьо №3-9".
2. За зразком  картки №9 зробити аналіз одного хайку (за вибором) у робочому зошиті. 
    Хайку можна вибрати з підручника: с.194.
3. Проаналізувати "Слайди №2-4"( розділі "Робочі картки з літератури").
4. Переглянути два відео (з розділу 6 клас):
     а) Хайку Мацуо Басьо
     б) Творча майстерня. Як скласти хайку
5. Скласти власний хайку ("Слайд№5") і записати його у зошиті.
6. Зайдіть за посиланням join.naurok.ua. Уведіть код доступу 144863 (завдання потрібно виконати до 25 березня).

вторник, 3 марта 2020 г.

"Книгоманія 2020"

Стартував конкурс дитячого читання «Книгоманія 2020»










Розпочався 16-й Всеукраїнський конкурс дитячого читання «Книгоманія».

 «Основна ідея «Книгоманії» – популяризація читання. Упродовж 3-х місяців 
учасники читатимуть книжки, розповідатимуть про них, змагаючись з іншими 
книгоманами і, врешті, здобудуть титул «Суперчитач України»Винагородою за 
перемогу стане поїздка до Львова на Дитячий форум – фестиваль «Книгоманія», який відбудеться 24-26 квітня 2020 року.

Шкільний етап 16-го Всеукраїнського конкурсу 

 дитячого читання «Книгоманія».








воскресенье, 1 марта 2020 г.

Всесвітній день письменника

3 березня, Всесвітній день письменника.
Свято ухвалили рішенням 48-го конгресу International PEN Club. Він тривав з 12 по 18 січня 1986-го. Цю дату закріпили у календарі. З тих пір щороку День письменника святкують щороку майже у всіх країнах світу.
Утім це не тільки професійне свято митців пера. У цей день закликають не забувати про те, що письменницька праця має нести правду і захищати свободу слова.











У письменника тільки і є один учитель: самі читачі 
                                                                             (Микола Гоголь)