Страницы

На допомогу учневі

четверг, 28 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

29.05.2020 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Література на літо".

1. Зайти за посиланням і виконати вправу "Види казок за змістом".
2. Згадай твір Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабріка" та виконай "Літературна гра за твором Роальда Дала".
3. Перевірь себе та зіграй  в гру "Чи уважний ти читач?!"
4.  Читати влітку програмову літературу, рекомендовану для текстуального вивчення у 6 класі. Перейти за посиланням  "Список літератури на літо".


Дистанційне навчання

29.05.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Література на літо".

1. Зайти за посиланням і виконати вправу "Літературні перегони. Байка".
2. Згадайте біографію і творчість М.Гоголя, зайдіть за посиланням і виконайте вправу "Гоголь і Україна".
3. Читати влітку програмову літературу, рекомендовану для текстуального вивчення у 7 класі. Перейти за посиланням "Список літератури на літо"



среда, 27 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

28.05.2020 р.

8 клас

Зарубіжна література

Тема уроку: "Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Література на літо".

1. Перевірь себе сам. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 2099410 (завдання потрібно виконати до 29 травня).  
2. Читати влітку програмову літературу, рекомендовану для текстуального вивчення у 9 класі. Перейти за посиланням  Список літератури на лето.

Російська мова

Тема уроку: "Повторення вивченого про просте  речення. Це цікаво знати!"

1. Перегляньте відео "9 цікавих фактів про російську мову".


2. Ознайомитися з відеороліком "10 цікавих фактів про російську мову".


3. Для загального розвитку. "Це цікаво!"


4. Перевірь власні знання.

Дистанційне навчання

28.05.2020 р.

10 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Література на літо".

1. Перевірь себе сам. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 7415664 (завдання потрібно виконати до 29 травня).  
2. Читати влітку програмову літературу, рекомендовану для текстуального вивчення у 11 класі. Перейти за посиланням  Список літератури на літо.


понедельник, 25 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

26.05.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Узагальнення і систематизація навчального матеріалу".

1. Зайти за посиланням і виконати вправу "Міф і література".
2. Згадайте твір Джека Лондона "Жага до життя", зайдіть за посиланням та виконайте завдання "Уважний читач".
3. Узагальнення вивченого протягом ІІ семестру. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 7381801 (завдання потрібно виконати до 27 травня). 


воскресенье, 24 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

25.05.2020 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Узагальнення і систематизація навчального матеріалу".

1. Зайти за посиланням і виконати вправу "Художні твори та їх автори".
2. Згадайте твір Л.Керролл "Аліса в країні Див", зайдіть за посиланням та виконайте завдання "Знайди героя".
3. Узагальнення вивченого протягом ІІ семестру. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 3377184 (завдання потрібно виконати до 26 травня). 






Дистанційне навчання
25.05.2020 р.

8 клас

Зарубіжна література

Тема уроку: "Контрольна робота № 6Розділ «Література ХХ–ХХІ ст. У пошуках себе і високого польоту»".
    
1. Повторити вивчені твори за підручником на с. 260-285.
2. Опрацювати підсумкові запитання і завдання на с. 286-287 (усно).
3. Виконати контрольне  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 2184000 (завдання потрібно виконати до 26 травня).  



Російська мова

Тема уроку: "Повторення вивченого про просте речення".

1. Переглянути навчальний відеоролік "Повторення вивченого у 5-8 класах".


2. Подивитися відео "Основні види простих речень".


3. Виконати завдання на Learningapps та прислати скріншот результату                   тестування.

четверг, 21 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

22.05.2020 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Контрольна робота №6 з теми «Сучасна література. У колі добрих героїв»".

1. Повторити вивчені твори за підручником на с. 226-252.
2. Опрацювати підсумкові запитання і завдання на с. 252-253 (усно).
3.Виконати контрольне  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 617948 (завдання потрібно виконати до 25 травня).  

Дистанційне навчання

22.05.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Контрольна робота №6. Образ майбутнього в літературі. Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом".

1. Повторити вивчені твори за підручником на с. 208-245.
2. Опрацювати підсумкові запитання і завдання на с. 245-246 (усно).
3. Виконати контрольне  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 800519 (завдання потрібно виконати до 26 травня).  



среда, 20 мая 2020 г.

Дистанційне навчання


21.05.2020 р.

8 клас
Російська мова

Тема уроку: "Контрольна робота №4. Перевірка знань з мови і мовних умінь з теми «Відокремлені члени речень»".

1. За підручником повторити правила параграфів 50-60. 


2. Виконати контрольне тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код  доступу 900416 (завдання потрібно виконати до 25 травня).  

Зарубіжна література

Тема уроку: "Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон».  Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття".

1. Ознайомлення з біографією Річарда Баха:
    а) Прочитати за підручником с. 270-273.
    б) Переглянути відео "Чайка на ім'я Річард Бах".



   в) Опрацювати презентацію "Життя і творчість Річарда Баха".


2. Переглянути буктрейлери до повісті Р. Баха "Чайка на ім'я Джонатан Лівінгстон".



3. Прочитати повість скорочено в підручнику на с. 273-280.
4. Прослухати аудіокнигу Р. Баха.


5. Переглянути екранізацію твору за посиланням "Чайка на ім'я Джонатан Лівінгстон"
6. Опрацювати картки.



(Записати до зошита)
(Записати до зошита)



6. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код                      доступу 718353 (завдання потрібно виконати до 25 травня).  

Дистанційне навчання

21.05.2020 р.

10 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Контрольна робота №4 з тем «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX  -  початку XX ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні»".

1. Повторити вивчений програмовий матеріал і твори за підручником на с. 142-202.
2. Виконати контрольне  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 189847 (завдання потрібно виконати до 25 травня).  

понедельник, 18 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

19.05.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Урок позакласного читання. Крістіне Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки".

1. Прочитати за підручником с. 239-240.
2. Переглянути буктрейлер  книги "Конрад, або Дитина з бляшанки".



3. Прослухати аудіо твору К. Нестлінгер.
       1 частина
       2 частина
       3 частина
       4 частина

4. Переглянути екранізацію твору Крістіне Нестлінгер.


5. Подивитися експрес-уроки за твором К. Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки".



6.  Виконати   тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 108531 (завдання потрібно виконати до 22 травня). 


воскресенье, 17 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

18.05.2020 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: " Позакласне читання №4. Буличов К. Цикл «Аліса» (повість «Подорож Аліси»)".

1. Ознайомитися з біографією Кіра Буличова.




2. Переглянути буктрейлер до повісті К. Буличова "Подорож Аліси".


3. Прослухати аудіокнигу К. Буличова "Подорож Аліси".



4. Переглянути муьтфільм "Таємниця Третьої планети".


5. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код                      доступу 244554 (завдання потрібно виконати до 22 травня).  

Дистанційне навчання

18.05.2020 р.

8 клас
Російська мова

Тема уроку: "Повторення вивченого про відокремлені члени речення".

1. За підручником повторити правила параграфів 50-60. 
2. Переглянути відео: 
                       "Відокремлені члени речення".
3Опрацювати відеоролік "Пунктуаційний розбір простого речення з відокремленими членами".
4. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код                      доступу 387863 (завдання потрібно виконати до 21 травня).  

Зарубіжна література

Тема уроку: "Урок розвитку зв'язного мовлення. Контрольний твір за казкою-притчею «Маленький принц»".

1. Якби у вас була власна планета, як би вона виглядала? Хто б на ній жив? Опишіть вашу планету.
2. Тема твору: "Власна планета" (обов'язково  згадати в творі казку-притчу А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц").
3. Твори надіслати до 20 травня на електронну пошту veklenko6899@gmail.com . В вайбер не скидати.

четверг, 14 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

15.05.2020 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Елементи фольклору (казки) та їхнє значення для розкриття головної ідеї – реалізації мрій, бажань і прагнень особистості".

1. Переглянути презентацію "Пауль Маар. Реальне і фантастичне у творі "Суботик повертається в суботу"
2. Опрацювати картки (записати до зошита).
   а) Образ Суботика.

  
б) Образ пана Пляшкера (виписати риси характеру "до" і "після").


3. Ознайомлення з творами про Суботика.


4. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код                      доступу 751601 (завдання потрібно виконати до 18 травня).  

Дистанційне навчання

15.05.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Урок позакласного читання. Крістіне Нестлінгер "Начхати нам на огіркового короля!"

1. Ознайомитися з біографією Крістіне Нестлінгер.



2. Прочитати за підручником с. 238-239.
3. Переглянути презентацію книги "Начхати нам на огіркового короля!"


4. Переглянути екранізацію твору Крістіне Нестлінгер.


5. Скласти кросворд за твором К. Нестлінгер. Роботи скинути на електронну пошту (до 19 травня) veklenko6899@gmail.com

среда, 13 мая 2020 г.



Дистанційне навчання

14.05.2020 р.

8 клас
Російська мова

Тема уроку: "Синтаксичний розбір простого речення".

1. За підручником вивчити порядок синтаксичного розбіру простого речення на с. 251.
2. Переглянути відео: 
                       "Синтаксичний розбір простого речення".



3. Зробити синтаксичний розбір 2 простих речень з вправи 393 (с.245-246) і надіслати на електронну пошту veklenko6899@gmail.com . В вайбер не скидати.

Зарубіжна література

Тема уроку: "Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Філософський зміст твору".

1. Перевірка змісту казки-притчі "Маленький принц". Записати слова з анаграми в зошит.


2. Виконати завдання. Змалювати в зошит символи, що притаманні кожному героєві.



3. Опрацювати таблицю "Добро бачити тільки серцем". Поміркуйте, яку саме відповідальність особисто Ви несете у своєму віці? За кого відповідальні ви?



 4. Пригадати теоретичні знання.



 5. Доведемо, що твір Антуана де Сент-Екзюпері - це філософська казка-притча (записати до зошита).

          «Маленький принц» - це філософська казка-притча:      

*казка, тому що в ньому розповідається про фантастичні події;

*притча, тому що має яскраво виражений повчальний характер, має мораль;

*філософська, тому що в ньому розглядаються «вічні» проблеми: любові, дружби, життя, смерті.

6. Поетична сторінка.
        - Порівняйте поезіїї, присвячені А. де Сент-Екзюпері.
        - Чому, на вашу думку, повинна палати вічно ЗІРКА ЕКЗЮПЕРІ ?


             ***

Навіщо повертатися назад

З небес на землю, де війни катуші,

Де Францію дрібні й підступні душі

Зжирають, наче гусениці сад?!

І свій літак тісний, немов снаряд,

Веде він у безумнім безоружжі
Крізь вибухи, що, мов сліпучі ружі,
Цвітуть і осипаються підряд...
В палаючій, як метеор, машині
Його вхопила неба течія
І занесла в глибини темно-сині.
Світ у зірках читав його ім’я,
Лиш у пісках Лівійської пустині
Не відала про це сліпа змія.
(Д. Павличко "Антуан де Сент-Екзюпері" )
          
          ***
Влюбленый в землю
Он любил и небо
Да так, что без него
Прожить не мог.
Но этот гений,
Этот полубог,
По мненью многих,
Мудрым вовсе не был.
И то сказать —
Творил бы в тишине,
Своим лишь, кровным,
занимаясь делом...
Пилот Сент-Экс
На грянувшей войне
Был горячо
И леденяще смелым.
Он в небесах
Остался навсегда...
Гори в угрюмом космосе
Гори,
Безумная и мудрая звезда —
Пилот Сент-Экс,
Поэт Экзюпери.
(Ю. Друніна "Пилот Сент-Экс, поэт Экзюпери" )


7. Граючись навчаємось.  Прслати скріншот результату тестування.


Дистанційне навчання

14.05.2020 р.

10 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Паоло Коельйо «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування». Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі".

1. Опрацювати за підручником с. 197-202.
2. Переглянути відео
  


3.Опрацювати матеріал на картках і записати в зошит 10 цікавих фактів з життя письменника.




4. Записати в зошит "Цифри в житті автора".

5. Прочитати філософські вислови П. Коельйо.



6. Розгадати слова, записати вислови до зошита.


7. Ознайомлення зі змістом роману "Алхімік".


8. Аналіз твору П. Коельйо.



9.  Виконати   тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 602399 (завдання потрібно виконати до 21 травня). 


понедельник, 11 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

12.05.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Астрід Анна Емілія Ліндгрен «Міо, мій Міо»". А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Основні події у творі. Образи головних героїв. Перемога добра над злом".

1. Переглянути експрес-урок А.Ліндгрен "Міо, мій Міо" і виконати завдання (якщо потрібно призупинити відео-натисни на паузу).


2. Переглянути презентацію  А.Ліндгрен "Міо, мій Міо".
3. Виконати завдання на Learningapps та прислати скріншот результату                       тестування.
    а)  Розподіли твердження на "Вірне" та "Хибне".
    б) Упізнай героя твору за цитатою.



Дистанційне навчання

12.05.2020 р.

11 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Хуліо Кортасар (1914-1984). "Менади".

1. За підручником опрацювати с. 176-178.
2. Переглянути експрес-урок "Х. Кортасар "Менади".



3. Прочитати оповідання "Менади"за підручником на с. 178-184.
4. Прослухати аудіо твору Хуліо Кортасара.


5. Опрацювати матеріал презентації https://drive.google.com/file/d/1DExHax21WQZ_12FbdDJID6NEXUpdAJL-/view?usp=sharing
6. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код                      доступу 199156 (завдання потрібно виконати до 19 травня).