Страницы

На допомогу учневі

четверг, 25 марта 2021 г.

 Дистанційне навчання

26.03.2021 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Контрольна робота №5 з теми «Сила творчої уяви»".

Контрольна робота №5

з теми «Сила творчої уяви» (за творчістю Л. Керролла та М. Цвєтаєвої)

Початковий та середній рівні (по 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

1.      Автор «Аліси в Країні Див» був:

а) біологом й істориком;

б) фізиком і мовознавцем;

в) математиком і літератором;

г) географом і письменником.

2.      Аліса потрапила в Країну Див, бо:

а) туди її запросив Капелюшник;

б) побігла за Білим Кроликом;

в) випадково упала в яму;

г) вночі її викрав Шалений Заєць.

3.      Аліса, розгубившись, так розплакалась, що:

а) Королева розсердилася й наказала її покарати;

б) затопила сльозами всю Країну Див;

в) позбігалися всі мешканці країни;

г) утворилося озеро сліз.

4.      Аліса, щоб побачити дива підземного царства, захотіла стягатися й розтягатися до потрібних розмірів, як:

а) гумка;

б) підзорна труба;

в) велика пружина;

г) циркуль.

5.      Дитина, яку бавила Герцогиня, а потім Аліса, перетворилась на:

а) козеня;

б) кролика;

в) мавпочку;

г) порося.

6.      У домі Герцогині безлад, гармидер, стоїть дуже сильний запах перцю, і це є символичним зображенням:

а) бездарних господинь;

б) тодішнього становища в Англії;

в) відсутності естетичного смаку у вищих шарах суспільства;

г) пристрасті до гострої східної кухні.

7.      У розілі «Порося і перець», книги «Аліса в Країні Див» висміюється:

а) невихована дитина;

б) суворе виховання дітей;

в) жорстокість Герцогині;

г) недоладність няньок.

8.      Королева любила грати в:

а) тріктрат;

б) крокет;

в) карти;

г) шахи.

9.      Кулями в грі в крокет були:

а) мильні бульбашки;

б) зігнуті вовки;

в) живі  їжаки;

г) особливі м’ячі.

10.  Чеширський Кіт знаменитий:

а) здатністю раптово з’являтися й зникати;

б) своєю волелюбністю;

в) своєю іронічністю, насмішкуватістю;

г) своєю усмішкою.

11.  У вірші М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадується композитор:

а) Штраус;

б) Гріг;

в) Бах;

г) Шопен.

12.  У вірші М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадується відомий філософ:

а) Діоген;

б) Платон;

в) Аристотель;

г) Сократ.

Достатній рівень (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

1.      Продовжте речення: «Фантастика – це…»

2.      Охарактеризуйте образ Аліси з твору Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див».

3.      Назвіть героїв вірша М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» й поясніть, чому саме вони так запам’яталися та припали до душі ліричній героїні.

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

Висловіть міркування про роль книги, мистецтва в житті людини, наведіть приклади з художньої літератури та власного досвіду.

Контрольну роботу виконати в робочих зошитах і надіслати  26 березня до 21 години на електронну пошту veklenko6899@gmail.com

 Дистанційне навчання

26.03.2021 р.

7 клас                                                                                                      
Зарубіжна література

Тема уроку: "Новела як літературний жанр, її характерні ознаки. О. Генрі (18621910) – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі".

1. За підручником опрацювати с. 228-230.
2. Подивитися овітні відеоролики:
    а) "Біографія О. Генрі. Вільям Сідні Портер".


    б) "О. Генрі: геній, який вважав себе невдахою".


3. Прослухати новелу "Дари волхвів" (аудіокнига).


4. Переглянути ігровий фільм "Дари волхвів".


5. Записати в робочі зошити схему сюжету новели.


4. Біблійнй мотиви в новелі "Дари волхвів".

Словникова робота (записати в зошити).
 Волхви - це мудреци, які по зірках дізналися про народження Ісуса Христа й пришли йому вклонитися.



5. Перечитаємо останній абзац новели:

 «Волхви, ті, що принесли дари немовляті у яслах, були, як ви

знаєте, мудрі люди, надзвичайно мудрі люди. Вони винайшли

звичай робити різдвяні подарунки. Бо вони були мудрі, і дари

їхні були мудрі, не виключено, що їх можна було навіть

замінити, якщо траплялися два однакових подарунки. А я

розповів вам нічим не примітну історію про двох дурненьких

дітей, які жили у восьмидоларовій квартирі і зовсім немудро

пожертвували одне для одного найдорожчими своїми скарбами.

Але до відома мудреців наших днів слід сказати, що з усіх, хто

робив подарунки, ці двоє були наймудріші. З усіх, хто приносить

і приймає дари, наймудріші тільки такі, як вони. Це всюди так.

Вони і є волхви».

Хто , на вашу думку є волхвами? (Ті, хто має в серці любов)


6. Зайдіть за посиланням  "На урок"Уведіть код доступу  5037489 (завдання потрібно                  виконати 26 березня до 21 години).

 Дистанційне навчання

26.03.2021 р.

11 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Ясунарі Кавабата-лауреат Нобелівської премії з літератури. Стислі відомості про життя митця. Відображення специфіки японської культури, традицій, звичаїв у повісті «Тисяча журавлів»".

1.  За підручником опрацювати с. 152-159.
2. Переглянути  відео:
    а) Експрес-урок. Ясунарі Кавабата "Тисяча журавлів" (автор-кандидат філологічних            наук Б.В.Стороха).


   б) Буктрейлер. Ясунарі Кавабата "Тисяча журавлів".


   в) Таємництва японської чайної церемонії


3. Опрацювати презентації :
     а) "Ясунарі Кавабата";
     б) "Повість Ясунарі Кавабата "Тисяча журавлів";
     в) "Характеристика жіночого образу у творі "Тисяча журавлів".
4. Опрацювати завдання і запитання на с.159 підручника.
5. Зайдіть за посиланням  "На Урок"Уведіть код доступу  5055331 (завдання потрібно                  виконати 26 березня до 22 години).

среда, 24 марта 2021 г.

 Дистанційне навчання

25.03.2021 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Марина Іванівна Цвєтаєва (1892-1941). "Книги в червоній палітурці". Образ ліричної героїні, яка любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі".

1. За підручником опрацювати запитання і завдання 1-5 на с. 224.
2.  Переглянути та прослухати  відеороліки:
     а)"М. Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці".


     б) "Едвард Гріг. Ранок. Пер Гюнт. Слухати музику і дивитися відео - образ".
     
 
     в) Ц. Кюї. Вальс".

3. Практична робота (за власним бажанням, необов'язково):
     а) Переглянути відео "Обкладинка для книг і блокнотів своїми руками. Майстер клас". 


     б) Зробити нову обкладинку для старої кижки, яка є у вас вдома.

4. Скласти сенкан до слова книжка. Роботи скинути на електронну пошту veklenko6899@gmail.com ( 25 березня до 21 години). Хто зробить обкладинку для книжки, скиньте фото, буде дві оцінки.

 Дистанційне навчання

25.03.2021 р.

9 клас
Російська мова

Тема уроку: "Розділові знаки в складних реченнях з різними видами зв'язку". 
                                                       
1. Опрацювати теоретичний матеріал на с.198 параграфа 24.
2. Подивитися освітній відеоролік "Складне речення з різними видами зв'язку"і всі речення з нього та їх схеми переписати в робочі зошити.


3. Виконати вправу на Learningapps  "Сложное предложение с разными видами связи (9 класс)"  та прислати скріншот результату 25 березня до 21 години.


Зарубіжна література

Тема уроку: "Контрольна робота №5 з теми «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст».

Контрольна робота № 5

за темою «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ – початку ХХ ст.:

творчість Г. Ібсена та Б. Шоу»

Початковий та середній рівні

1.      Засновником «нової драми» вважають:

а) А. Чехова;

б) Б. Шоу;

в) М. Метерлінка;

г) Г. Ібсена.

2.      «Ібсенізм» – це…:

а) дотримання положень «старої драми»;

б) пародіювання творів Ібсена;

в) копіювання творів Ібсена;

г) дотримання положень «нової драми».

3.      П’єса «Ляльковий дім» - це:

а) сатирична комедія;

б) соціально – побутова драма;

в) п’єса – дискусія;

г) соціально – психологічна драма.

4.      Основна проблема п’єси «Ляльковий дім» - це проблема:

а) батьків і дітей;

б) вірності та зради;

в) становлення жінки як особистості;

г) влади грошей.

5.      Нора, героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім», вісім років приховувала, що:

а) її шантажує Крогстад;

б) змушена віддавати великий борг;

в) закохана в доктора Ранка;

г) витратила батькові гроші.

6.      Нора, героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім», позичила гроші, щоб:

а) мати привабливий вигляд, красивий одяг;

б) урятувати чоловіка;

в) урятувати батька;

г) дати дітям гарну освіту.

7.      Визначте, які риси характеру не притаманні Торвальду Хельмеру:

а) жорстокість та егоїзм;

б) хвальковитість та лицемірство;

в) компромісність та розуміння;

г) самовпевненість та кар’єризм.

8.      Яким є насправді Торвальд Хельмер, він показав, коли:

а) отримав листа від Крогстада;

б) дістав підвищення по службі;

в) дізнався про кохання Ранка до Нори;

г) у Нори не виходив на репетиції танець тарантела.

9.      Головна героїня  п’єси Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза, яку професор Хіггінс випадково зустрів на вулиці, вирізнялася:

а) не зовсім чесним ставленням до покупців;

б) пихатістю, грубістю;

в) жахливою вимовою;

г) лагідністю, відкритістю, гарними манерами.

10.  Про що замислювався Хіггінс із п’єси «Пігмаліон», коли розпочинав експеримент?

а) Про те, що скаже батько дівчини;

б) що буде робити Еліза далі;

в) що скажуть у вищому світі;

г) як зробити з квіткарки герцогиню.

11.  Риси характеру, властиві головній героїні п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:

а) легковажність, безсоромність;

б) пихатість, зарозумілість;

в) компромісність та розуміння;

г) самовпевненість та кар’єризм.

12.  Основна проблема п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:

а) кохання і сім’я;

б) освіта й виховання;

в) доля таланту в мистецтві;

г) кар’єризм та підприємливість.

Достатній рівень

13.  Порівняйте античний міф про Пігмаліона із твором Б. Шоу.

14.  Визначте ознаки «нової драми» у творі Г. Ібсена «Ляльковий дім».

Високий рівень

Виконати одне із завдань.

1.      Продовжте історію Нори – героїні драми Г. Ібсена «Ляльковий дім».

2.      Напишіть твір – есе за темою «Значення досконалого володіння мовою для успішного життя» (за твором Б. Шоу та на основі особистих спостережень за сучасним життям).

3.      Доведіть або спростуйте твердження: «Різниця між леді й квіткаркою полягає не в тому, як вона поводиться, а як до неї ставляться», проведіть паралелі із сучасністю.


 Роботи  надішліть  25 березня до 21 години на електронну пошту veklenko6899@gmail.com

вторник, 23 марта 2021 г.

 Дистанційне навчання

24.03.2021 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату". Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові".


1. Переглянути  відео :
     "Люлька миру" (уривок з поеми "Пісня про Гайавату").


2. Для допитливих:  подивитися мультфільми.
   а) "Маленький Гайавата".


    б) "Пісня про Гайавату". 


3. 
Виконати завдання 
та прислати скріншот результату 24 березня до 21 години:
   Вправа - гра "Пісня про Гайавату".