Страницы

На допомогу учневі

четверг, 18 ноября 2021 г.

 Дистанційне навчання

19.11.2021 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Роберт Льюїс Стівенсон. "Острів скарбів". Система образів".



1. Опрацювати літературні картки "Позитивні герої роману": запишіть в робочих зошитах імена та прізвища позитивних персонажів.
 






2. Характеристика образу Джима Гокінса.


Зробити письмово в робочих зошитах наступні слайди.



 3. Написати висновки.


4. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням "На урок"
. 
Уведіть код доступу 1809641 (завдання потрібно виконати до 22
 листопада 
до 21 години). 

среда, 17 ноября 2021 г.

 Дистанційне навчання

18.11.2021 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку:  "Ганс Крістіан Андерсен. "Соловейко". Протиставлення "справжнього" і "штучного" в казці. Соловей як утілення сили природи й мистецтва".


1. Опрацювати літературні картки і записати в робочих зошитах порівняльну характеристику живого і штучного солов'я (спільне та відмінне).



2. Уважно перечитати зміст карток, систематизувати їх і написати висновок в зошити.




3. Прослухати пісеньку "Казки Андерсена". За бажанням самостійно читати казки (за вибором).

  Дистанційне навчання

18.11.2021 р.

8 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Публій Вергілій Марон (70 - 19 рр. до н.е.). "Енеїда". Зв'язок твору з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави".

1. Подивитися освітній відеоролік "Публій Вергілій Марон".


2. Відтворити в зошитах схему "Вергілій".


3. Поема Вергіля "Енеїда".








4. Прослухати стислий переказ поеми Вергілія "Енеїда".


5. 
Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням "На урок"
. 
Уведіть код доступу 8438814 (завдання потрібно виконати до 22
 листопада 
до 21 години). 

вторник, 16 ноября 2021 г.

 Дистанційне навчання

17.11.2021 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
 "Василь Биков. "Альпійська балада". Особливості сюжету і композицїї повісті".
                         
1. Прочитати статтю "Сила людських почуттів проти сили війни": підручник с.96-98.
2. Подивитися відеоролік "Василь Биков - народний герой Беларусії".


3. Переглянути буктрейлер до повісті В. Бикова "Альпійська балада".


4. Особливості сюжету і композіції твору.











5. Прочитати по підручнику уривки повісті В. Бикова "Альпійська балада" на с. 98-110. 
6. Подивитися художній фільм "Альпійська балада".


7. 
Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням "На урок"
. 
Уведіть код доступу 2688926 (завдання потрібно виконати до 22
 листопада 
до 21 години).  

Дистанційне навчання

17.11.2021 р.

9 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Олександр Сергійович Пушкін. Значення творчості О.С. Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його лірики".
                       
1. Прочитати за підручником с.81-88.
2. Подивитися відео "Біографія О. С. Пушкіна".


3. Опраювати опорну літературну картку.


4. Переглянути презентацію "Лірика Пушкіна". Виписати з неї основні мотиви лірики та приклади творів.

5. Прослухати поезії О. Пушкіна на мові оригіналу. Вивчити напам'ять "До А. П. Керн" ("Я пом'ятаю мить чудову...") або "Я пам'ятник собі поставив незотлінний..." (бажано на мові оригіналу).

"Я вас кохав..."

"До А. П. Керн" ("Я пом'ятаю мить чудову...")


"Я пам'ятник собі поставив незотлінний..."


6. Додатково (для допитливих): подивитися фільм "Пушкін. Остання дуель".


7. Виконати  тестування:  зайдіть за посиланням "На урок". Уведіть код доступу 6405563 (завдання потрібно виконати 22 листопада до 21 години). 

 Дистанційне навчання

17.11.2021 р.

10 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Ернст Теодор Амадей Гофман. "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер". Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана. Особливості сюжету й композиції повісті. Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка".

1. Опрацювати літературні картки.




2. Ключові елементи сюжету повісті.


3. Аналізуємо повість-казку "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер".


4. Мотиви твору.


5. Протиставлення філістерів та ентузіастів.

6. Аналіз образу Цахеса.




7. Викривальний зміст твору.



Гротескні образи. Викривальний зміст твору

       Повість-казка «Крихітка Цахес...» насичена образами-гротесками, гротескними ситуаціями. Вона є узагальненим образом сучасної письменникові німецької дійсності. Гротескним є карликове князівство Керепес, у якому розігрується дія, гротескні князі Пафнутій і Барсануф, їхній двір і бюрократія, гротескна також політика країни.                                                                                                                                                                 «Перше ніж розпочнемо освіту, себто перше ніж вирубаємо навколишні ліси, зробимо річку судноплавною, розведемо картоплю, полагодимо школи, понасаджуємо тополь і акацій, молодь навчимо співати на два голоси вранішніх та вечірніх пісень, прокладемо дороги й накажемо прищепити віспу, треба буде вигнати з країни всіх людей небезпечних настроїв, що самі не слухаються розуму й інших зводять з глузду своїми витребеньками.               ...А крилатим коням ми обріжемо крила, поставимо на годівлю в стайні, які запровадимо разом з освітою, і спробуємо таким чином одомашнити їх і перетворити на корисних тварин» (переклад С. Й. Сакидона).                                                                                                Такі методи нагадують відомі грандіозні експерименти з перебудови суспільства й сам тоталітарний режим минулого століття.                                                                                                  Світ філістерів Гофман викривав за допомогою іронії та їдкої сатири. Згадаймо невігластво мешканців князівства й те, якими методами вони боролися із феями та чарівниками.

Символіка повісті

Двоплановість твору Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер» підкреслюється й суцільною символікою, символічними образами.                                               Золоті волосинки, якими наділила Цахеса фея, наводять на думку, що автор має на увазі золото, гроші та їхню владу над людьми й суспільством.                                                              «Феномен Цахеса» полягає в тому, що одні люди можуть відбирати в інших людей їхні працю й таланти та ставати в їхній свідомості не тими, ким вони є насправді. Під магічною дією цих золотих волосинок люди не бачать справжнього Цахеса, він їм видається красенем, уособленням розуму й талантів.                                                                                          Водночас магія цих волосинок віднімає у людей і переносить на Цахеса не тільки результати їхньої праці й зусиль, а також їхні кращі риси й таланти.                                       Навіть не завершивши університетського курсу, Цахес стає чиновником з важливих доручень і робить блискучу кар’єру — його призначають першим міністром у князя Барсануфа.                                                                                                                                                     Уособленням філістерів є власне Циннобер, а Бальтазар представляє ентузіастів.

8. 
Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням "На урок"
. 
Уведіть код доступу 7231169 (завдання потрібно виконати до 22
 листопада 
до 21 години).