Дистанційне навчання
20.11.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні)".
Дистанційне навчання
11.11.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження".
Причини деградації Скруджа ховаються у його дитинстві та юності, він не відчуває любові батька і тому не навчився любити інших. З дитинства Скрудж був самотнім, гроші ставали єдиною метою його життя. Врешті-решт поступово герой із мрійливого хлопчика перетворився на черствого , жорстокого скнару, старого буркотливого чоловіка, що нагадував велику торбу із грішми.
Ч.Діккенс у своїх «Різдвяних творах» реалізує сюжети про духовне очищення, спасіння, переродження людини, що втратила подобу Божу. Це цілком відповідає святу Різдва, яке завжди пов’язувалося з чудом, спасінням, даром. Письменник щиро вірить у можливість перетворення «мертвої» душі на живу, вважає, що «кожна християнська душа, роблячи добро навіть у найскромнішій царині, вважатиме своє земне життя занадто швидкоплинним для безмежних можливостей добра».
6. Домашнє завдання.Дистанційне навчання
06.11.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Чарльз Діккенс (1812-1870) – англійський письменник. «Різдвяна пісня в прозі». Подорож Скруджа у часі й просторі як можливість осягнути своє життя. Сюжет і композиція повісті".
Дистанційне навчання
23.10.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Образи
природи та ідея її пізнання у творі Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»".
Дистанційне навчання
21.10.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Дік Сенд і Негоро. Проблема рабства в романі".
1. Подивитися відеоурок "Дік Сенд і Негоро".
Дистанційне навчання
16.10.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Образ Діка Сенда, мужність і людяність героя".
1. Прослухати аудіокнигу (скорочено) "П'ятнадцятирічний капітан".
2. Переглянути відео "Образ Діка Сенда".
3. Подивитися відеоурок "Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність".
Дистанційне навчання
09.10.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан». Тема духовного випробування людини".
Автор – Жюль Верн
Рік написання – 1878
Жанр – пригодницький роман.
Тема — розповідь про незвичайні пригоди п’ятнадцятирічного Діка Сенда та його друзів на морі й на суші.
Ідея — прославлення сили людського характеру, розуму й допитливості, вірності дружбі й здатності до самопожертви.
Дистанційне навчання
02.10.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "ПЧ № 1 Міфи про неймовірні перетворення «Деметра і Персефона», «Пігмаліон і Галатея»".
Дистанційне навчання
25.09.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "ПЧ. Міфи про неймовірні перетворення. «Нарцис»".
Дистанційне навчання
23.09.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: " Міф про Дедала та Ікара. Мрія давніх греків про освоєння простору".
Дистанційне навчання
18.09.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: " Міф про Геракла. "Сьомий подвиг: Критський бик".
Геракл
Дистанційне навчання
11.09.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: " Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей. ".
Дистанційне навчання
09.09.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Грецькі міфи. Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей. Уславлення цивілізації в міфі".1. Переглянути освітній відеоролік "Грецькі міфи".2. Прослухати аудіокнигу "Прометей" (скорочено).3. Опрацювати інформаційні картки.4. Домашнє завдання: прочитати по підручнику с. 23-33.Виконати інтерактивну вправу "Міф про Прометея".
Дистанційне навчання
04.09.2024 р.
1. Робота з інформаційними картками.
2. Накреслити схему в зошитах.
1. Підпишіть робочий зошит за зразком.
2. Знайомство з підручником https://academia-pc.com.ua/podiyi/zarubizhna-literatura-6-klas
3. Опрацювати інформаційні картки.
3. Опрацювати підручник на с. 7-18; створити (на вибір з одного наданого слова) свій художній образ (малюнок + 6 речень) до понять любов, світло, радість, сміх, дитинство, осінь, сакура, гроза.
24.05.2024 р.
6 клас
Тема уроку: "Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові (Розділ «Люлька згоди»). Елементи фольклору в творі".
Дистанційне навчання
20.05.2024 р.
Дистанційне навчання
13.05.2024 р.
Дистанційне навчання
06.05.2024 р.
Дистанційне навчання
29.04.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Роль фантастики у творі. Елементи казки. Моральні цінності, що
утверджуються у творі".
Дистанційне навчання
26.04.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Образи Джима Ґудзика та Лукаса як позитивних казкових героїв, які
сміливо вступають у боротьбу зі злом і насильством".
Дистанційне навчання
22.04.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Міхаель Андреас Гельмут Енде (1929–1995). «Джим Ґудзик і машиніст
Лукас». Теми дружби, взаємодопомоги, поваги до представників різних рас, націй,
національностей, народів".
Дистанційне навчання
19.04.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Анна Ґавальда"35 кіло надії". Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопця. Відкритий фінал повісті".
Дистанційне навчання
17.04.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Анна Ґавальда"35 кіло надії". Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи)".
Дистанційне навчання
10.04.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Анна Ґавальда (нар. 1970). "35 кіло надії".Теми школи, родини, життєвого покликання особистості".
Дистанційне навчання
03. 04.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Проблеми життя і смерті, дружби і зрадництва у творі Дж. Лондона «Жага до життя»".
Дистанційне навчання
27. 01.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Джек Лондон."Жага до життя". Характеристика героїв твору".
Дистанційне навчання
06.03.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Джек Лондон (1876–1916). Життєвий і творчий шлях письменника. Оповідання "Жага до життя". Особливості сюжету та ідеї оповідання".
1. Подивитися освітній відеоролік "Джек Лондон".
Дистанційне навчання
14.02.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Ульф Старк. «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Світ добра, людяності, милосердя, який герої творять власноруч".
Дистанційне навчання
07.02.2024 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Ульф Старк (1944-2017). «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Проблеми самотності (дітей і дорослих), ставлення до літніх людей у творі".
30.01.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Астрід Анна Емілія Ліндгрен «Міо, мій Міо»". А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Основні події у творі. Образи головних героїв. Перемога добра над злом".
1. Переглянути експрес-урок А.Ліндгрен "Міо, мій Міо" і виконати завдання (якщо потрібно призупинити відео-натисни на паузу).
а) Розподіли твердження на "Вірне" та "Хибне".
б) Упізнай героя твору за цитатою.
4. Домашнє завдання: прочитати за підручником с. 115 - 121.
Дистанційне навчання
24.01.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Астрід Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Моральні цінності у творі . Образ головного героя".
1. Паспорт твору "Міо, мій Міо".
5. Моральні цінності у творі.
6. Домашнє завдання: виконати вправу "Так-Ні"; прочитати за підручником с. 106- 115.
Дистанційне навчання
17.01.2024 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907-2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо»".
а) "Біографія Астрід Ліндгрен".
Дистанційне навчання
15.12.2023 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "«Ніч перед Різдвом». Тема кохання. Образи Оксани і Вакули".
Дистанційне навчання
11.12.2023 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "Микола Васильович Гоголь (1809-1852). Життєві дороги М.В. Гоголя. М.В. Гоголь і Україна. «Ніч перед Різдвом»".
25.05.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Підсумковий урок. Література на літо".
Джеймс Олдрідж
- Останній дюйм Скорочено | Аналіз
🕒 ≈ 1 година
Генріх Гейне
- Коли настав чудовий май
- Додаткове читання:
- Вечірні промені ясні...
Герберт Джордж Уеллс
- Чарівна крамниця Скорочено | Аналіз
- Додаткове читання:
- Машина часу
- Невидимець
Дистанційне навчання
18.05.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Крістіне Нестлінгер. «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конраду, риси його характеру. Конрад і його становлення у світі. Проблема булінгу в повісті".
Ще в дитинстві Крістіне придумала історію про дитину з консервної бляшанки, а написала її німецькою мовою у 1975 році. Українською повість переклав Євген Попович.
Конрад
Цитатна характеристика:
-І тепер пані Бартолотті була страшенно злякана. Вона бачила золоті зірки, за ними — синювато-золотаву імлу, за імлою — нижню частину бляшанки, а в бляшанці — верхню частину зморщеного карлика. Бачила його зморщену, як сушене яблуко, голову, зморщені руки, зморщену шию і зморщені груди. Потім побачила й зморщений живіт, бо карлик, що, мабуть, сидів у бляшанці, тепер підвівся на ноги.
-Перед нею тепер стояв хлопчик, якому можна було дати років сім. У нього була гладенька, ніжна дитяча шкіра здорового, смаглявого кольору, рожеві щоки, блакитні очі, білі зуби й біляві кучері. Він був голенький.
– Пан Егон побачив Конрада в блакитній шапочці з золотим дзвоником. Очі в нього були широко розплющені, рот розтулений, вуха червоні, мов буряк, русяве волосся, що вибилося з-під шапочки, розкуйовджене, а вказівний палець правої руки притиснутий до кінчика носа. Надзвичайно вродлива, мила, беззахисна дитина.
– Йому, сказав він, завжди тяжко від того, що заборонене. Це в нього закладено. – …виявився дуже спритним. Він перший дострибав у мішку до дверей спальні, єдиний доніс у ложці яйце до кухняних дверей і єдиний не розхлюпав ані краплі води з повної склянки, поки доніс її до дверей ванної.
Ідеальність Конрада:
– Треба мати співчуття до тварин!
– Солодощі ввечері, перед сном, дуже-дуже шкідливі
– Вчуся рахувати, — відповів хлопець. — Я ж бо завтра піду до школи. Тому хочу приготуватися як слід.
– Але ж треба все з’їсти, що покладено на стіл, а особливо те, що покладено на тарілку. – Він почав із натяків: мовляв, батьки повинні миритися між собою, так краще для дітей, і якщо батьки сваряться, то здебільшого винні обоє. А ще сказав, що всі люди різні й треба бути поблажливим до своїх ближніх.
– Крім того, Конрад знав, як треба писати кожне слово. І писав дуже гарно, вмів, читаючи вголос, правильно ставити наголос У реченні, не крутився на місці, ніколи не балакав і не їв на уроках, не жував гумки, дивився тільки на пані Штайнц і уважно слухав її.
Письменниця гіперболізує ідею чемної, такої любої батькам дитини аж до гротеску. Вона показує, що такий нібито бажаний для батьків «скарб» може бути хіба що результатом технічного винаходу. Конрад знає, що варто, можна і потрібно робити хлопчикові його віку, а його новоспечена мамуся пані Бартолотті – курить і лається, мов швець, усіляко балує його та, схоже, не має жодного уявлення про педагогіку. Проте при всіх її дивацтвах і кумедних рисах, вона справді може дати і дає те, що потрібно кожній дитині: щиру любов.
-Як ви розумієте поняття «ідеальний»? Які асоціації виникають у вас стосовно цього слова?
ІДЕАЛЬНИЙ (Гарний розумний вихований добрий співчутливий розуміючий)
Конрад - ідеальна дитина:
- Вміє писати правильно кожне слово; - вміє рахувати, добувати квадратний корінь; - ставив правильно наголос; - не крутився на місці; - не говорив на уроках; - був ввічливим з усіма; - мав співчуття до тварин; - знав, що солодощі перед сном шкідливі; - знав, що те, що покладено на тарілку треба доїдати.
- Ми можемо сказати, що це світ самого Конрада? (Так, тому що його так навчили. Отже, цей світ ідеальний, особливий, не такий як усі)
- Але крім «світу Конрада» є ще інші світи. Які? (Світ дорослих і світ дітей)
- Називали образливими словами; - били кулаками в живіт; - ставили підніжки.
- Яким виявився для Конрада цей світ? Світом чого? (Зла)
- Як ми можемо описати світ дорослих? Що вони відчували до Конрада? Світ дорослих: - Збентеження; - Прихильність; - Справжній скарб; - Мрія кожного вчителя.
- Якими словами можна назвати цей світ? (Добро)
-Отже, чи можемо ми назвати цей світ ідеальним? Чому? (Виникає конфлікт між ідеальним хлопчиком і неідеальним світом. У Конрада немає друзів серед однолітків)
-Як цей конфлікт пропонує розв’язати пані Бартолотті після питання сина: чому є такі діти, які дражнять інших дітей? ( Врізати пару гарячих; тріснути по довбешці; зацідити у вухо; усмалити по мар мизі)
-Яка була відповідь Конрада? ( По іншому я не зможу бо так мене навчили у відділі остаточної обробки)
- На вашу думку, чи довго тривав би цей конфлікт, якби не незвичайна обставина? Що це була за обставина?
-Який вибір постає перед дорослими і Конрадом?
- В чому полягала наука Кіті? (За хороше хвалить(поцілунок), за погане карає)
- У чому полягало покарання? (Колола шпилькою, щоб було боляче)
- Що вигадувала Кіті, щоб змінити Конрада? ( Гра в мальовані стіни; обрізали китиці на скатертині; дерли газети; поливали килим водою; намащували кремом підлогу; домішували шпинат в малиновий пудинг; співали пісень із непристойними словами)
- Чи змінився Конрад після цієї науки? Чи став він таким як усі? (« Я тепер завжди маю бути таким?», «То я що маю бути таким як раніше?»)
- Як автор розв’язує цю проблему, в чиїх словах вона заключається? (Пані Бартолотті «Ох, Конраде, побачимо яким ти будеш.»)
- То ж в чому особливість кінцівки твору? (Кінцівка твору не визначена і як складеться доля героїв невідомо, адже все залежить від самої людини)
5. Подивитися відео.Дистанційне навчання
15.05.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Крістіне Нестлінгер (нар. 1936). «Конрад, або Дитина з бляшанки»".
1. Пані Бартолотті була власницею:
А) магазину;
Б) фірми;
В) компанії.
2. Пані Берта збирала:
А) монети;
Б) поштові марки;
В) цигарки.
3. Пані Бартолотті отримала у посилці:
А) ляльку;
Б) коробку цукерок;
В) блискучу бляшанку.
4. З якою метою фірма надіслала їй хлопчика:
А) щоб забезпечити нащадком;
Б) щоб всіх дітей навчити бути ввічливими;
В) щоб врятувати країну від біди.
5. Конрад був хлопчиком:
А) ввічливим і розумним;
Б) ледачим і брехливим;
В) байдужим і жадібним.
6. Чого найбільше хотів Конрад:
А) розважатися і веселитися;
Б) навчатися в школі;
В) лежати та байдикувати.
7. Хлопчик вирішив піти в школу до:
А) 1 класу;
Б) 2 класу;
В) 3 класу.
8. Пані Бартолотті готувала для Конрада омлет:
А) з беконом;
Б) з малиною;
В) з цибулею.
9. Мешканці будинку вважали пані Берту:
А) чудовою господинею;
Б) цікавою співрозмовницею;
В) химерною жінкою.
10. Пан Егон купив Конрадові:
А) шкільне приладдя;
Б) дитячу машину;
В) дитяче ліжко.
11. Коли названі батьки сварилися, хлопчику ставало:
А) весело;
Б) сумно;
В) цікаво.
12. Про свої шкільні справи Конрад розповідав:
А) Антону;
Б) Флоріану;
В) Кітті.
Дистанційне навчання
08.05.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907-2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо»".
а) "Біографія Астрід Ліндгрен".
Дистанційне навчання
04.05.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "РМ № 4 (п). Написання есе на тему «Чи актуальні сьогодні попередження Рея Бредбері? Чому?» (за прочитаними творами)".
Дистанційне навчання
01.05.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "ПЧ № 4 Р.Д.Бредбері «Все літо в один день». Проблема дитячої жорстокості в один день".
Дистанційне навчання
27.04.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Роберт Шеклі . «Запах думки». Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму".
Тварини | Уявні перетворення Кліві | Результат |
Пантера | пантера-самиця | пантера-відступила |
Вовки | вовчиця→пантера→змія | вовки відскочили |
Пантера і Вовки | птах | Хижаки втратили інтерес |
Дятел | кущ | Птах почав клювати «стовбур» |
Стерв’ятники | труп | У стерв’ятників з’явився апетит |
Пантера і вовки | смолоскип | Пантера й вовки втекли |
Всі тварини | пожежа, бурхливе полум’я | Повна перемога над тваринним світом |
Результат: «Він боровся з цією планетою за її правилами і переміг... Так і мало бути. Хіба завдяки своєму розуму й умінню пристосуватися людина не була завжди і скрізь царем природи?» |
Том (Р.Бредбері «Усмішка») | Спільні ознаки | Кліві (Р.Шеклі «Запах думки») |
дитина | Події майбутнього. Жертвами технічної катастрофи. Не скоряються обставинам і перемагають їх. Критичне ставлення до дійсності. Самовдосконалення. Уміння бачити не очима, а душею. Уява, фантазія, розум. | дорослий |
Потрапив у незвичайну пригоду добровільно | Потрапив у незвичайну пригоду через аварію. | |
Діяв майже підсвідомо, підкоряючись натовпові. | Діяв свідомо, обмірковуючи кожен крок | |
Рятує залишки культури | Рятує власне життя | |
Конфлікт: між героєм і світом (Том і натовп городян) | Конфлікт: Кліві та позаземна фауна | |
«майбутнє людства» | пересічна людина |
Дистанційне навчання
24.04.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Роберт Шеклі (1928-2005) . «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі ".
Дистанційне навчання
20.04.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка» ".
Дистанційне навчання
17.04.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Рей Дуглас Бредбері "Усмішка". Образ Тома, його динаміка ".
Дистанційне навчання
30.03.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: " Рей Дуглас Бредбері (1920—2014) . «Усмішка»".
5. Переглянути екранізацію оповідання Р.Бредбері "Усмішка" (1971 р.).
Дистанційне навчання
28.03.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Контрольна робота № 5 за теми «Поетичне бачення світу» ".
Дистанційне навчання
23.03.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Джанні Родарі «Листівки з видами міст». Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття".
Дистанційне навчання
20.03.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Джанні Родарі (1920–1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша".
Дистанційне навчання
01.03.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст ".
Дистанційне навчання
22.02.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Ульф Старк. «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Сенс назви твору. Значення символів (шовкова хустка, краватка, повітряний змій та ін.)".
Ульф Старк у своїй оповідці "Чи вмієш ти свистати, Юганно?" використовує різні символи, щоб передати певні ідеї та образи.
"Шовкова хустка" тут може символізувати жіночність, елегантність та розкіш. Можливо, головний герой згадує хустку через те, що вона асоціюється з певною жінкою, яка залишила на нього враження.
"Краватка" може бути символом статусу, влади та контролю. Можливо, головний герой думає про краватку через те, що вона асоціюється з певним чоловіком, який має важливу позицію або владу.
"Повітряний змій" може символізувати свободу, легкість та дитячу наївність. Можливо, головний герой думає про змія через те, що він асоціюється з його дитинством або з певною свободою, яку він прагне отримати.
"Вишні" можуть бути символом прекрасного, ніжності та природи. Можливо, головний герой думає про вишні через те, що вони асоціюються з красою та природою, яку він любить.
Дистанційне навчання
13.02.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "РМ (у) Усне висловлювання щодо проблеми вибору у складній життєвій ситуації".
Дистанційне навчання
08.02.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "ПЧ№ 3 Філософія життя і смерті в повісті Еріка-Еммануеля Шмітта «Оскар і Рожева Пані»".
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання
25. 01.2023 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Описи природи та їх роль у тексті. Значення назви оповідання Дж. Лондона «Жага до життя»".
Дистанційне навчання
21.12.2022 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "«Ніч перед Різдвом». Народні традиції і звичаї у творі".
23.11.2022 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Контрольна робота № 2. Письмовий твір-роздум «В чому полягає велич людини?» (за вивченими творами)".
Дистанційне навчання
21.11.2022 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "ПЧ № 2 Гімн цивілізованій прагматичній людині в романі Д.Дефо «Пригоди Робінзона Крузо» . Образ Робінзона Крузо".
8. Підготуватися до письмового твору-роздуму «В чому полягає велич людини?» (за вивченими творами).
Дистанційне навчання
16.11.2022 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Роберт Льюїс Стівенсон. "Острів скарбів". Система образів".
Дистанційне навчання
15.11.2022 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Роберт Льюїс Стівенсон. "Острів скарбів". Система образів".
Дистанційне навчання
10.11.2022 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку:"Роберт Льюїс Стівенсон. "Острів скарбів". Сюжет твору".
Дистанційне навчання
02.11.2022 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Роберт Льюїс Стівенсон. Історія створення роману "Острів скарбів".
Дистанційне навчання
31.10.2022 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Жан де Лафонтен (1621–1695). «Зачумлені звірі». Новаторство Ж. де Лафонтена в жанрі байки. Людські вади в байці «Зачумлені звірі». Алегоричні образи твору".
Дистанційне навчання
26.10.2022 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Езоп «Вовк і Ягня», «Крук і лисиця», «Мурашки й Цикада», "Лисиця і виноград". Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Втілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. Мораль байок Езопа. Езопова мова".
Дистанційне навчання
25.10.2022 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Байка як літературний жанр, ії характерні ознаки. Езоп як засновник жанру байки".
Дистанційне навчання
17.10.2022 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Єгипетські міфи. «Ра та Апоп», «Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет»".
Дистанційне навчання
04.10.2022 р.
6 класЗарубіжна література
Тема уроку: "Індійські міфи про створення світу. «Творення», «Про потоп», «Про золоті часи»".
Дистанційне навчання
03.10.2022 р.
6 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "РМ (у). Крилаті вислови грецької міфології".
Комментариев нет:
Отправить комментарий