Дистанційне навчання 6 клас

 Дистанційне навчання

18.09.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
" Міф про Геракла. "Сьомий подвиг: Критський бик".

Геракл

1. Прослухати аудіокнигу "12 подвігів Геракла".
2. Перегляд міфу "Критський бик"".
3. Опрацювати інформаційні картки.
4. Домащнє завдання: прочитати по підручнику с. 29-34.

Дистанційне навчання                                                                                                         

 11.09.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
" Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей. ".

1. Перевірка засвоєння матеріалу.
2. Перегляд і опрацювання презентації    "Міф про Прометея" .                                                  

 3. Розгадати кросворд.

Дистанційне навчання

09.09.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Грецькі міфи. Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей. Уславлення цивілізації в міфі".

1. Переглянути освітній відеоролік "Грецькі міфи".

2. Прослухати аудіокнигу "Прометей" (скорочено).

3. Опрацювати інформаційні картки.
4. Домашнє завдання: прочитати по підручнику с. 23-33.
Виконати інтерактивну вправу  "Міф про Прометея".

 Дистанційне навчання

04.09.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Поняття про міф".

1. Робота з інформаційними картками.

2. Накреслити схему в зошитах.

3. Переглянути індійський міф "Про потоп" та "Про золоті часи".
4. Опрацювати матеріал підручника с. 16-18; вивчити поняття "міф", "міфологія".

Дистанційне навчання
03.09.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Література як вид мистецтва. Художній образ".

1. Підпишіть робочий зошит за зразком.

Зошит
для робіт із зарубіжної літератури
учня/учениці 6-.... класу
Роменської ЗОШ І-ІІІ ступенів №11
Роменської міської ради
(прізвище, ім'я в родовому відмінку)

2. Знайомство з підручником https://academia-pc.com.ua/podiyi/zarubizhna-literatura-6-klas 

3. Опрацювати інформаційні картки.

3. Опрацювати підручник на с. 7-18; створити (на вибір з одного наданого слова) свій художній образ (малюнок + 6 речень) до понять любов, світло, радість, сміх, дитинство, осінь, сакура, гроза.

24.05.2024 р.

6 клас

Зарубіжна література


Тема уроку: "Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові (Розділ «Люлька згоди»). Елементи фольклору в творі". 


1.  Переглянути  відео "Люлька миру" (уривок з поеми "Пісня про Гайавату").


2. Аналіз І пісні "Люлька згоди" з поеми Г, Лонгфелло "Пісня про Гайавату".
3. Подивитися відеоурок "Образ Гайавати".
4. 
Виконати завдання 
та прислати скріншот результату: 
   Вправа - гра "Пісня про Гайавату".
5. Домашнє завдання: вивчити уривок з поеми "Люлька згоди": с. 220-221 («Діти! Слухайте уважно Мудре слово і пораду...... до слів Помиріться ж, мої діти, Будьте друзями, братами!»)

Дистанційне навчання

20.05.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Генрі Лонгфелло (1807—1882). «Пісня про Гайавату».  Міфи північноамериканських  індіанців та їх втілення в поемі". 

1. Подивитися відео "Біографія Генрі Лонгфелло. Міфи північноамериканських індіанців".
2. Опрацювати інформаційні картки.
3. В робочих зошитах записати виначення літературного поняття "поема".
4. Переглянути  мультфільм "Легенда про Гайявату".
5. Опрацювати літературні картки "Образ Гайавати".
6. Домашне завдання: за підручником опрацювати с. 215-223, розгадати анограми.

Дистанційне навчання

13.05.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Роберт Бернс (1759—1796). "Моє серце в верховині …" .  Ідея любові до Батьківщини, до рідного краю . Антитеза ". 

1. Опрацювати інформаційні картки про Шотландію.
2. Переглянути  відео "Шотландія - країна Роберта Бернса".
3. Подивитися освітній відеоролік "Біографія Роберта Бернса".      
4. Робота з літературними картками.
  4. Прослухати аудіозапис вірша Р. Бернса "Моє серце в верховині".   
5. Аналіз поезії Р. Бернса "Моє серце в верховині". 
6. Словникова робота.
7. Прослухати пісню "Моє серце в верховині".
8. Домашне завдання: за підручником опрацювати с.208-214; вивчити вірш; розгадати кросворд.

Дистанційне навчання

06.05.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Мацуо Басьо (1644—1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми і широта художнього змісту хайку". 

1. Переглянути відеоролік "Японія - країна Мацуо Басьо".
2. Подивитися відео "Біографія та аналіз хайку японського поета Мацуо Басьо.
3. Опрацювати інформаційні картки та записати їх зміст в зошити.
2. Виразно читати хайку Мацуо Басьо і аналізувати їх.
3. Подивитися відео "Японська поезія: хайку".
4. Висновки.
4. Домашне завдання: прочитати по підручнику с.192-194; вивчити 3 хайку напам'ять (за власим вибором), скласти власне хайку.

Дистанційне навчання

29.04.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Роль фантастики у творі. Елементи казки. Моральні цінності, що утверджуються у творі".

Моральні цінності у повісті-казці.

Домашнє завдання.

Дистанційне навчання

26.04.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Образи Джима Ґудзика та Лукаса як позитивних казкових героїв, які сміливо вступають у боротьбу зі злом і насильством".

Епіграф.
1. Літературна гра "Впізнай героя".
2. Робота над образамі персонажів.



3. Домашнє завдання.

Дистанційне навчання

22.04.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Міхаель Андреас Гельмут Енде (1929–1995). «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Теми дружби, взаємодопомоги, поваги до представників різних рас, націй, національностей, народів". 

1. Прослухати біографію Міхаєля Енде.
2. Історія написання твору "Джим Гудзик і машиніст Лукас".
3. Подивитися буктрейлер до повісті-казки  Міхаєля Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас".
4. Прослухати аудиокнигу Міхаєля Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас" (скорочено).

5. Переглянути трейлер фільму "Джим Гудзик і машиніст Лукас".
6. Подивитися художній фільм "Джим Гудзик і машиніст Лукас".
7. Виконати завдання.
8. Домашне завдання: прочитати за підручником с. 172-198.

Дистанційне навчання

19.04.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Анна Ґавальда"35 кіло надії". Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопця. Відкритий фінал повісті". 

1. Опрацювати інформаційні картки.

2. Домашне завдання.

Дистанційне навчання

17.04.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Анна Ґавальда"35 кіло надії". Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи)". 

2. Опрацювати інформаційні картки.
2. Домашне завдання.

Дистанційне навчання

10.04.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Анна Ґавальда (нар. 1970). "35 кіло надії".Теми школи, родини, життєвого покликання особистості". 

1. Подивитися експрес-урок "Анна Гавальда".
2. Опрацювати презентацію "Біографія Анни Гавальди".
3. Переглянути буктрейлер до книгі Анни Гавальди "35 кіло надії".
4. Прослухати аудіокнигу Анни Гавальди "35 кіло надії" (скорочено).
5. Домашне завдання: прочитати твір "35 кіло надії".
    За бажанням подивитися художній фільм за твором.

Дистанційне навчання

03. 04.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Проблеми життя і смерті, дружби і зрадництва у творі Дж. Лондона «Жага до життя»". 

1. Теорія літератури.
2. Робота в зошиті.
3. Аналіз твору.
4. Словникова робота.
5. Підсумкова бесіда.
6. Домашне завдання.

 Дистанційне навчання

27. 01.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Джек Лондон.
"Жага до життя"Характеристика героїв твору". 

1. Опрацювати інформаційні картки.                         

 Записати в зошити зміст карток.       
               
2. Розгадати кросворд. 

Дистанційне навчання

06.03.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Джек Лондон 
(1876–1916). Життєвий і творчий шлях письменника.  Оповідання "Жага до життя". Особливості сюжету та ідеї оповідання". 

1. Подивитися освітній відеоролік "Джек Лондон".   

 2. Переглянути буктрейлер до оповідання Джека Лондона "Жага до життя".

3. Прослухати аудіотекст оповідання "Жага до життя" (скорочено).
4. Подивитися художній фільм "Жага до життя" (2012 р.).
5. Домашне завдання: прочитати за підручником оповідання: с. 142-151.

Дистанційне навчання

14.02.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Ульф Старк. «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Світ добра, людяності, милосердя, який герої творять власноруч". 

1. Тема і сюжет повісті Ульфа Старка.
2. Аналізуємо твір.
3. Опрацювати інформаційні картки "Світ добра, людяності, милосердя".
4. Домашне завдання.

Дистанційне навчання

07.02.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Ульф Старк (1944-2017). «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Проблеми самотності (дітей і дорослих), ставлення до літніх людей у творі". 

1. Подивитися біографію Ульфа Старка.
2. Паспорт твору Ульфа Старка «Чи вмієш ти свистати, Юганно?».
3. Прослухати аудіокнигу Ульфа Старка «Чи вмієш ти свистати, Юганно?».
4. Подивитися фільм за твором Ульфа Старка.
5. Домашне завдання: читати за підручником с.124-128; записати в зошити послідовність подій твору.
Дистанційне навчання

30.01.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Астрід Анна Емілія Ліндгрен «Міо, мій Міо»". А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Основні події у творі. Образи головних героїв. Перемога добра над злом".

1. Переглянути експрес-урок А.Ліндгрен "Міо, мій Міо" і виконати завдання (якщо потрібно призупинити відео-натисни на паузу).



2. Переглянути презентацію  А.Ліндгрен "Міо, мій Міо".
3. Виконати завдання на Learningapps та прислати скріншот результату                       тестування.
    а)  Розподіли твердження на "Вірне" та "Хибне".
    б) Упізнай героя твору за цитатою.


4.  Домашнє завдання: прочитати за підручником с. 115 - 121.

Дистанційне навчання

24.01.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Астрід Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Моральні цінності у творі . Образ головного героя". 

1. Паспорт твору "Міо, мій Міо".

2. Реальне і казкове у творі.

3. Символіка твору.

4. Образ головного героя.

5. Моральні цінності у творі.
6. Домашнє завдання: виконати вправу "Так-Ні"; прочитати за підручником с. 106- 115.

Дистанційне навчання

17.01.2024 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907-2002).  Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо»". 

1. Переглянути відео:
             а) "Біографія Астрід Ліндгрен".
           б) " Життя артиста:Астрід Ліндгрен".
2. Опрацювати літературну картку: стисло записати її зміст в робочі зошити.
3. Подивитися буктрейлер на книгу Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо".
4. Прослухати аудіокнигу  "Міо, мій Міо" (скорочено).
5. Переглянути екранізацію твору "Міо, мій Міо".
6. Домашнє завдання: прочитати за підручником с. 99-106.

Дистанційне навчання

15.12.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
«Ніч перед Різдвом». Тема кохання. Образи Оксани і Вакули". 

1. Опрацювати інформаційні картки.
2. Домашнє завдання.

Дистанційне навчання

11.12.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Микола Васильович Гоголь (1809-1852). Життєві дороги М.В. Гоголя. М.В. Гоголь і Україна. «Ніч перед Різдвом»". 

1. Подивитися експрес-урок "Микола Гоголь".
2. Опрацювати інформаційні картки.
3. Подивитися буктрейлер до твору М. Гоголя "Ніч перед Різдвом".
4. Прослухати аудіокнигу "Ніч перед Різдвом" (скорочено).
5. Переглянути м/ф "Ніч перед Різдвом".
6. Прочитати по підручнику с.68-78.

Дистанційне навчання

06.12.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні)". 

1. Опрацювати інформаційні картки.

2. Створити сенкани "Скрудж до Різдва", "Скрудж після Різдва".

Дистанційне навчання

29.11.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження". 

1. Актуалізація вивченого матеріалу.
2. Словникова робота.
3. Робота зі схемою "Динаміка образу Скруджа".
4. Порівняльний аналіз образу Скруджа.
5. Висновок.

Причини деградації Скруджа ховаються у його дитинстві та юності, він не відчуває любові батька і тому не навчився любити інших. З дитинства Скрудж був самотнім, гроші ставали єдиною метою його життя. Врешті-решт поступово герой із мрійливого хлопчика перетворився на черствого , жорстокого скнару, старого буркотливого чоловіка, що нагадував велику торбу із грішми.

Ч.Діккенс у своїх «Різдвяних творах» реалізує сюжети про духовне очищення, спасіння, переродження людини, що втратила подобу Божу. Це цілком відповідає святу Різдва, яке завжди пов’язувалося з чудом, спасінням, даром. Письменник щиро вірить у можливість перетворення «мертвої» душі на живу, вважає, що «кожна християнська душа, роблячи добро навіть у найскромнішій царині, вважатиме своє земне життя занадто швидкоплинним для безмежних можливостей добра».

6. Практична робота.
7. Розгадати анаграми.

Дистанційне навчання

23.11.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Чарльз Діккенс (1812-1870) – англійський письменник. «Різдвяна пісня в прозі». Подорож Скруджа у часі й просторі як можливість осягнути своє життя
Сюжет і композиція повісті". 

1. Подивитися освітній відеоролік "Біографія Чарльза Діккенса".
2. Переглянути буктрейлер до твору Ч. Діккенса "Різдвяна пісня в прозі".
 3. Подивитися анімаційний фільм (2009 р.)"Різдвяна історія"(2009 р.).
4. Подорож Скруджа у часі та просторі у Різдвяну ніч.
а) "Подорож у минуле"
       Різдвяне місто.
       У школі.
       У лавці Фіззіунга.
       Забуте кохання.     
б) "Подорож у сучасне"
       Різдвяний ранок.
       Свято у родині Боба Кретчита.
       Біля багаття у рудокопів.
       На маяку.
       У домі племінника.
       У бідняків.
       Зустріч зі Злиднем і Неосвіченістю.
в) "Подорож у майбутне"
       На біржі.
       Розмова перехожих.
       У лавці лахмітника.
       Біля ліжка небіжчика.
       У родині боржника.
       На цвінтарі.
       Благання про помилування.
г) "Переродження Скруджа"
5. Прочитати по підручнику повість "Різдвяна пісня в прозі" на с. 82 -97
.  

Дистанційне навчання

16.11.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Дік Сенд і Негоро. Проблема рабства в романі".

1. Подивитися відеоурок "Дік Сенд і Негоро".

2. Опрацювати інформаційні картки.
3. Переглянути відео "Проблема рабства в романі".
4. Людяність персонажів роману.
5. Домашнє завдання: прочитати по підручнику с. 58 - 66; підготуватися до самостійної роботи за змістом твору.

Дистанційне навчання

09.11.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Образ Діка Сенда, мужність і людяність героя".

1. Прослухати аудіокнигу (скорочено) "П'ятнадцятирічний капітан".

2. Переглянути відео "Образ Діка Сенда".

3. Подивитися відеоурок "Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність". 

4. Опрацювати інформаційні картки.
5. Домашнє завдання: прочитати по підручнику с.50 -58; знати зміст  ІІ та ІХ розділів твору.

Дистанційне навчання

02.11.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан». Тема духовного випробування людини".

1. Подивитися відеоролік "Творчий шлях великого мрійника та фантазера Жуля Верна".
2. Опрацювати інформаційні картки.

3. Словникова робота.
4. Переглянути буктрейлер на книгу Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан".
5. Паспорт твору «П’ятнадцятирічний капітан» (записати в робочі зошити).

Автор – Жюль Верн

Рік написання – 1878

Жанр – пригодницький роман.

Тема — розповідь про незвичайні пригоди п’ятнадцятирічного Діка Сенда та його друзів на морі й на суші.

Ідея — прославлення сили людського характеру, розуму й допитливості, вірності дружбі й здатності до самопожертви.

6. Домашнє завдання: прочитати по підручнику с. 42-50; уміти розповідати про письменника, знати зміст  І розділу твору.
 Подивитися художній фільм "Капітан "Пілігріма", знятий за романом Жуля Верна.

Дистанційне навчання

18.10.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"ПЧ № 1  Міфи про неймовірні перетворення  «Деметра і Персефона», «Пігмаліон і Галатея»".

1. Робота зі змістом міфу "Деметра і Персефона".
2. Прослухати аудіокнигу "Деметра і Персефона".
3. Опрацювати інформаційні картки "Пігмаліон і Галатея".
4. Прослухати міф "Пігмаліон і Галатея". 
5. Прочитати по підручнику с. 37; 39.

Дистанційне навчання

04.10.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"ПЧ. Міфи про неймовірні перетворення.  «Нарцис»".

1. Робота зі змістом міфу.
2. Прослухати аудіокнигу "Нарцис".
3. Перевірка засвоення змісту міфа.

4. Підсумки.
5. Ознайомитися з інформаційними картками.
6. Скласти план міфу, намалювати ілюстрації до нього.

Дистанційне навчання

28.09.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
" Міф про Дедала та Ікара. Мрія давніх греків про освоєння простору".

1. Прослухати аудіокнигу "Дедал та Ікар".
2. Робота зі змістом міфу.
3. Характеристика образів міфу.
4. Підсумки.
5. Прочитати по підручнику с. 35-40; створити сенкани до слів "Дедал", "Ікар".   


 Дистанційне навчання

25.05.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Підсумковий урок. Література на літо". 
Шкільна програма із зарубіжної літератури

7 клас

Дистанційне навчання

18.05.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Крістіне Нестлінгер. «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конраду, риси його характеру. Конрад і його становлення у  світі.  Проблема булінгу в повісті". 
1. Сласти паспорт твору К. Нестлінгер (записати до зошиту).

Ще в дитинстві Крістіне придумала історію про дитину з консервної бляшанки, а написала її німецькою мовою у 1975 році. Українською повість переклав Євген Попович.

  1. Рік написання – 1975.
  2. Жанр – повість.
  1. Тема – пригоди штучно зробленого хлопчика в реальному житті.
  2. Ідея – слухняним потрібно бути вміру, що “закладати” вчительці однокласників – ще не значить бути чесним і сумлінним, а значить не мати в майбутньому друзів в класі, що якщо дуже хочеться морозива, то чому б його не з’їсти…
  1. Проблематика твору:
  • Батьки і діти
  • Добро і зло
  1. Головні герої - Конрад, пані Бартолотті, пан Егон, Кіті.
  2. Зав'язка — Пані Бартолотті отримує поштою семирічного хлопчика.
  3. Кульмінація- Блакитний конверт від виробників Конрада з вимогою повернути хлопчика.
  4. Розв'язка- Конрад залишається у пані Бартолотті.
2. Характеристика персонажів твору.

Конрад

Цитатна характеристика:

-І тепер пані Бартолотті була страшенно злякана. Вона бачила золоті зірки, за ними — синювато-золотаву імлу, за імлою — нижню частину бляшанки, а в бляшанці — верхню частину зморщеного карлика. Бачила його зморщену, як сушене яблуко, голову, зморщені руки, зморщену шию і зморщені груди. Потім побачила й зморщений живіт, бо карлик, що, мабуть, сидів у бляшанці, тепер підвівся на ноги.

-Перед нею тепер стояв хлопчик, якому можна було дати років сім. У нього була гладенька, ніжна дитяча шкіра здорового, смаглявого кольору, рожеві щоки, блакитні очі, білі зуби й біляві кучері. Він був голенький.

– Пан Егон побачив Конрада в блакитній шапочці з золотим дзвоником. Очі в нього були широко розплющені, рот розтулений, вуха червоні, мов буряк, русяве волосся, що вибилося з-під шапочки, розкуйовджене, а вказівний палець правої руки притиснутий до кінчика носа. Надзвичайно вродлива, мила, беззахисна дитина.

– Йому, сказав він, завжди тяжко від того, що заборонене. Це в нього закладено. – …виявився дуже спритним. Він перший дострибав у мішку до дверей спальні, єдиний доніс у ложці яйце до кухняних дверей і єдиний не розхлюпав ані краплі води з повної склянки, поки доніс її до дверей ванної.

Ідеальність Конрада:

– Треба мати співчуття до тварин!

– Солодощі ввечері, перед сном, дуже-дуже шкідливі

– Вчуся рахувати, — відповів хлопець. — Я ж бо завтра піду до школи. Тому хочу приготуватися як слід.

– Але ж треба все з’їсти, що покладено на стіл, а особливо те, що покладено на тарілку. – Він почав із натяків: мовляв, батьки повинні миритися між собою, так краще для дітей, і якщо батьки сваряться, то здебільшого винні обоє. А ще сказав, що всі люди різні й треба бути поблажливим до своїх ближніх.

–  Крім того, Конрад знав, як треба писати кожне слово. І писав дуже гарно, вмів, читаючи вголос, правильно ставити наголос У реченні, не крутився на місці, ніколи не балакав і не їв на уроках, не жував гумки, дивився тільки на пані Штайнц і уважно слухав її.

Письменниця гіперболізує ідею чемної, такої любої батькам дитини аж до гротеску. Вона показує, що такий нібито бажаний для батьків «скарб» може бути хіба що результатом технічного винаходу. Конрад знає, що варто, можна і потрібно робити хлопчикові його віку, а його новоспечена мамуся пані Бартолотті – курить і лається, мов швець, усіляко балує його та, схоже, не має жодного уявлення про педагогіку. Проте при всіх її дивацтвах і кумедних рисах, вона справді може дати і дає те, що потрібно кожній дитині: щиру любов.

3. Опраювати інформаційну картку "Проблеми, порушені в повісті Крістіне Нестлінгер".


4. Аналізуємо твір.
- Хто, на вашу думку, є причиною виникнення проблем у цьому творі?

-Як ви розумієте поняття «ідеальний»? Які асоціації виникають у вас стосовно цього слова?

ІДЕАЛЬНИЙ                         (Гарний    розумний      вихований     добрий      співчутливий    розуміючий)

Конрад - ідеальна дитина:

-         Вміє писати правильно кожне слово;                                                                                          -         вміє рахувати, добувати квадратний корінь;                                                            -         ставив правильно наголос;                                                                                                         -        не крутився на місці;                                                                                                                       -        не говорив на уроках;                                                                                                           -         був ввічливим з усіма;                                                                                                           -         мав співчуття до тварин;                                                                                                 -         знав, що солодощі перед сном шкідливі;                                                                                  -        знав, що те, що покладено на тарілку треба доїдати.

- Ми можемо сказати, що це світ самого Конрада?                                                                               (Так, тому що його так навчили. Отже, цей світ ідеальний, особливий, не такий як усі)

- Але крім «світу Конрада» є ще інші світи. Які?                                                                                (Світ дорослих і світ дітей)

Що відчуває Конрад зі сторони дітей? 

 -         Називали образливими словами;                                                                               -         били кулаками в живіт;                                                                                                              -          ставили підніжки.

- Яким виявився для Конрада цей світ? Світом чого?                                                               (Зла)

- Як ми можемо описати світ дорослих? Що вони відчували до Конрада?                               Світ дорослих:                                                                                                                                            -          Збентеження;                                                                                                                                 -          Прихильність;                                                                                                   -         Справжній скарб;                                                                                                         -         Мрія кожного вчителя.

- Якими словами можна назвати цей світ?                                                                              (Добро)

-Отже, чи можемо ми назвати цей світ ідеальним? Чому? (Виникає конфлікт між ідеальним хлопчиком і неідеальним світом. У Конрада немає друзів серед однолітків)

-Як цей конфлікт пропонує розв’язати пані Бартолотті після питання сина: чому є такі діти, які дражнять інших дітей?                                                                                                            ( Врізати пару гарячих; тріснути по довбешці; зацідити у вухо; усмалити по мар мизі)

-Яка була відповідь Конрада?                                                                                                                ( По іншому я не зможу бо так мене навчили у відділі остаточної обробки)

- На вашу думку, чи довго тривав би цей конфлікт, якби не незвичайна обставина? Що це була за обставина?

-Який вибір постає перед дорослими і Конрадом?

-                В чому полягала наука Кіті?                                                                                             (За хороше хвалить(поцілунок), за погане карає)

-                У чому полягало покарання?                                                                                   (Колола шпилькою, щоб було боляче)

-                Що вигадувала Кіті, щоб змінити Конрада?                                                                      ( Гра в мальовані стіни; обрізали китиці на скатертині; дерли газети; поливали килим водою; намащували кремом підлогу; домішували шпинат в малиновий пудинг; співали пісень із непристойними словами)

-                Чи змінився Конрад після цієї науки? Чи став він таким як усі? (« Я тепер завжди маю бути таким?», «То я що маю бути таким як раніше?»)

-                Як автор розв’язує цю проблему, в чиїх словах вона заключається? (Пані Бартолотті «Ох, Конраде, побачимо яким ти будеш.»)

-                То ж в чому особливість кінцівки твору?                                                           (Кінцівка твору не визначена і як складеться доля героїв невідомо, адже все залежить від самої людини)

5. Подивитися відео.
6. Висновки.                                                                                                                                           - То ж якою має бути людина – ідеальною чи індивідуальною? Яка роль родини у цьому вихованні?                                                                                                                                           Якою буде людина, ідеальною чи індивідуальною, залежить і від самої дитини і від родини. Тому, що саме батьки дають можливість робити дитині правильний вибір у житті і є прикладом вирішення питання : як жити серед людей?!!
7. Домашнє завдання: скласти сенкан до слова "Конрад".

Дистанційне навчання

15.05.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Крістіне Нестлінгер (нар. 1936). «Конрад, або Дитина з бляшанки»". 

1. Ознайомитися з біографією Крістіне Нестлінгер.

2. Переглянути буктрейлер до твору Крістіне Нестлінгер "Конрад, або дитина з бляшанки".
3. Прослухати аудіокнигу Крістіне Нестлінгер "Конрад, або дитина з бляшанки" (скорочено).
4. Подивитися художній фільм "Конрад".

5. Домашня робота: виконати завдання.
 Тести для перевірки знання змісту повісті.

1. Пані Бартолотті була власницею:

А) магазину;

Б) фірми;

В) компанії.

2. Пані Берта збирала:

А) монети;

Б) поштові марки;

В) цигарки.

3. Пані Бартолотті отримала у посилці:

А) ляльку;

Б) коробку цукерок;

В) блискучу бляшанку.

4. З якою метою фірма надіслала їй хлопчика:

А) щоб забезпечити нащадком;

Б) щоб всіх дітей навчити бути ввічливими;

В) щоб врятувати країну від біди.

5. Конрад був хлопчиком:

А) ввічливим і розумним;

Б) ледачим і брехливим;

В) байдужим і жадібним.

6. Чого найбільше хотів Конрад:

А) розважатися і веселитися;

Б) навчатися в школі;

В) лежати та байдикувати.

7. Хлопчик вирішив піти в школу до:

А) 1 класу;

Б) 2 класу;

В) 3 класу.

8. Пані Бартолотті готувала для Конрада омлет:

А) з беконом;

Б) з малиною;

В) з цибулею.

9. Мешканці будинку вважали пані Берту:

А) чудовою господинею;

Б) цікавою співрозмовницею;

В) химерною жінкою.

10. Пан Егон купив Конрадові:

А) шкільне приладдя;

Б) дитячу машину;

В) дитяче ліжко.

11. Коли названі батьки сварилися, хлопчику ставало:

А) весело;

Б) сумно;

В) цікаво.

12. Про свої шкільні справи Конрад розповідав:

А) Антону;

Б) Флоріану;

В)  Кітті.

Дистанційне навчання

08.05.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907-2002).  Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо»". 

1. Переглянути відео:
             а) "Біографія Астрід Ліндгрен".
           б) " Життя артиста:Астрід Ліндгрен".
2. Опрацювати літературну картку: стисло записати її зміст в робочі зошити.
3. Подивитися буктрейлер на книгу Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо".
4. Прослухати аудіокнигу  "Міо, мій Міо" (скорочено).
5. Переглянути екранізацію твору "Міо, мій Міо".
6. Домашнє завдання: прочитати за підручником с.226-236; виконати вправу "Упізнай героя".                                                                                                                                                         1. «…білявий чуб, блакитні очі, а того вечора на ньому були короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка і червона шапочка».                                                                                                   2. «Я був годованцем у тітки Едлі й дядька Сікстена. Опинився в них, ще коли мені було всього рік. А до того жив у сирітському притулку».                                                                           3. « Його тато завжди розмовляв із ним, допомагав йому будувати моделі літаків, позначав карбами на одвірку в кухні, скільки він виріс».                                                                               4. «То був хлопчик з таким самим каштановим чубом і з такими самими карими очима, як у Бенка».                                                                                                                                                       5. «Я люблю пташиний спів, люблю музику своїх срібних тополь, але найдужче люблю слухати, як сміється в садку мій син».                                                                                                6. «Золота грива виблискувала на сонці, сам він мчав усе швидше й швидше і підіймався все вище й вище».                                                                                                                                    7. «Він був дуже ласкавий і чемний, і брати й сестри його теж усміхалися нам».                     8. «...сиділи чорні, страшні серед мертвих дерев у моторошному сірому світанку. А їхні коні закусували вудила й рили копитами землю».                                                                                   9. «…такого кремезного й дужого чоловіка я ще ніколи не бачив. У нього був довгий рудий чуб, така сама довга руда борода й густі кущуваті брови».                                                          10. «Він мав у замку покій, повітря в якому було просякнуте злом. Це там він сидів дні і ночі й кував лихо. Ніч у ніч і день у день сидів він там і кував лихо».                                      11. «Його страшне обличчя скривилось і посіріло, а в страшних очах заблисли ляк і ненависть».                                                                                                                                               12. «Дівчинка не ворушилася і не розплющувала очей. Вона була мертва. ЇЇ личко було біле, як сніг, і маленьке, а тіло геть обпалене».

Дистанційне навчання

04.05.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
РМ № 4 (п) Написання есе на тему «Чи актуальні сьогодні попередження Рея Бредбері? Чому?» (за прочитаними творами)". 

1. Опрацювати інформаційні картки "Як писати есе?"





2. Подивитися освітній відеоролік «Чи актуальні сьогодні попередження Рея Бредбері? Чому?»
3. Домашнє завдання: написати есе «Чи актуальні сьогодні попередження Рея Бредбері? Чому?»

Дистанційне навчання

01.05.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
ПЧ  № 4 Р.Д.Бредбері  «Все літо в один день». Проблема дитячої жорстокості в один день". 
1. Актуалізація знань

2. Прослухати оповідання "Все літо в один день".
3. Аналіз твору.
4. Практична робота.
5. Підсумки.
6. Домашнє завдання.

Дистанційне навчання

27.04.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Роберт Шеклі 
. «Запах думки». Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму". 
1. Опрацювати анкету твору та анкету головного героя.

Анкета Лероя Кліві - головного героя оповідання Р. Шеклі «Запах думки»
1. Ім’я героя Лерой Кліві
2. Вік. Молодий чоловік або людина середнього віку
3. Професія. Поштар, командир поштоліту-243
4. Місце проживання героя. Земля
5. Екстремальна ситуація, в яку потрапив герой: аварійна посадка на незнайому планету з наявністю кисню, а значить, життя; залишився без корабля, без їжі, без зброї, без зв'язку; зустрівся з новим видом «вистежування» здобичі (за допомогою телепатії); опинився на крок від загибелі
6. Дії героя, поведінка в цій ситуації: розраховує лише на себе, на свій розум; не розгубився, не впав у відчай, став спостерігати, напружено думати, аналізувати, шукати вихід
7. Уявні перетворення героя: пантера→пантера-самиця→пантера →змія→пташка→кущ →труп → смолоскип → бурхливе полум’я
Тварини
Уявні перетворення Кліві
Результат
Пантера
пантера-самиця
пантера-відступила
Вовки
вовчиця→пантера→змія
вовки відскочили
Пантера і Вовки
птах
Хижаки втратили інтерес
Дятел
кущ
Птах почав клювати «стовбур»
Стерв’ятники
труп
У стерв’ятників з’явився апетит
Пантера і вовки
смолоскип
Пантера й вовки втекли
Всі тварини
пожежа, бурхливе полум’я
Повна перемога над тваринним світом
Результат: «Він боровся з цією планетою за її правилами і переміг... Так і мало бути. Хіба завдяки своєму розуму й умінню пристосуватися людина не була завжди і скрізь царем природи?»
8. Риси характеру героя - Відважний, відданий своїй справі (зберіг пошту), сильний духом, розумний, розвинена уява, спостережливий, винахідливий, кмітливий, цілеспрямований, оптиміст, телепат, любить життя, почуття гумору, уміє орієнтуватися в ситуації.
2. Порівняти за допомогою таблиці головних героев творів Р. Шеклі та Р. Бредбері.
Порівняння героїв – Тома (Р.Бредбері «Усмішка») і Кліві (Р.Шеклі «Запах думки»)
Том (Р.Бредбері «Усмішка»)
Спільні ознаки
Кліві (Р.Шеклі «Запах думки»)
дитина
 Події майбутнього. 
Жертвами технічної катастрофи.
Не скоряються обставинам і перемагають їх.
Критичне ставлення до дійсності.
Самовдосконалення.
 Уміння бачити не очима, а душею.
Уява, фантазія, розум.
дорослий
Потрапив у незвичайну пригоду добровільно
Потрапив у незвичайну пригоду через аварію.
Діяв майже підсвідомо, підкоряючись натовпові.
Діяв свідомо, обмірковуючи кожен крок
Рятує залишки культури
Рятує власне життя
Конфлікт: між героєм і світом (Том і натовп городян)
Конфлікт: Кліві та позаземна фауна
«майбутнє людства»
пересічна людина

 3. Опрацювати матеріал "Що повинна мати людина майбутнього?"  Спираючись на нього, за допомогою вправи "Сонечко", записати характеристику образу Кліві.
Що повинна мати людина майбутнього?!
1-      силу волі, дисциплінованість свідоме прагнення до якої-небудь мети, влада над собою та керуванні своїми діями і вчинками(Завдяки дисциплінованості та надзвичайним зусиллям волі Кліві зберігає пошту, досягає мети освоєння телепатії , навчається  керувати думками);
2-      мужність  вияв хоробрості, стійкості, рішучості(герой проявляє усі ці якості в різних ситуаціях);
3-      сміливість — здатність переборювати труднощі, ризикувати заради благородної мети (Кліві ризикує життям, експериментуючи  зі своїми думками, вчинками;
4-      відвага  смілива поведінка людини в небезпечній ситуації; здатність до такої поведінки (герой не розгублюється і починає рішуче діяти);
5-      кмітливість — здатність людини легко схоплювати, добре розуміти суть явища; тямущість, здогадливість, спостережливість (про це яскраво свідчать спостереження Кліві за дивними тваринами);
6-      обережність — якості людини, яка поводиться стримано, обдумано, передбачливо, не наражаючись на можливу небезпеку, неприємності (весь час намагається контролювати потік своїх думок, щоб уникнути небезпеки);
7-      віра – сподівання у зміни на краще (Лерой Кліві вірить, що йому вдасться пізнати закон виживання, що на допомогу прилетить зореліт);
8-      бажання вижити та жити (Він щомиті бореться за життя).

4. Висновки.
Роберт Шеклі показує нам, якою повинна бути людина майбутнього, щоб могла вижити у боротьбі із невідомим. Головний герой стоїть перед вибором – навчитися і розвинути  за декілька годин телепатію в собі, щоб успішно протистояти хижакам, або бути їх здобиччю. І землянин зміг. Зміг настільки, що став телепатом, який обманув не тільки інопланетних тварин, але і землян, що прибули йому на допомогу.
5. Домашнє завдання: скласти сенкан до образу головного героя твору до слова "Кліві".

Дистанційне навчання

24.04.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Роберт Шеклі 
(1928-2005) . «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі ". 

1. Подивитися експрес-урок "Роберт Шеклі".
2. Опрацювати інформаційні картки.
3. Буктрейлер до оповідання "Запах думки".
4. Прослухати аудіокнигу Р. Шеклі.
5. Домашне завдання: прочитати по підручнику с. 218-224; розгадати кроссенс.

Дистанційне навчання

20.04.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка» ". 

1. Словникова робота.
2. Паспорт твору.
3. Попередження Рея Бредбері.

3. Образи -символи.
4. Домашне завдання: виконати інтерактивні вправи  та надіслати скріншоти.
1) "Новела Бредбері "Усмішка" (https://learningapps.org/7613213)
2) "Зміст новели "Усмішка" (https://learningapps.org/10570240 )

   Дистанційне навчання

17.04.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Рей Дуглас Бредбері "Усмішка". Образ Тома, його динаміка ". 
1. Література і культура.

2. Аналіз твору "Усмішка".

3. Образ Тома.
4. Конфлікт твору, образи-символи.
5. Літературна довідка.

6. Підсумки.
7. Домашне завдання:
 виконати тести.

Дистанційне навчання

30.03.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
 Рей Дуглас Бредбері (1920—2014) . «Усмішка»". 

1. Подивитися біографію Рея Бредбері.
2. Опрацювати картки.
3. Прослухати аудіокнигу Р. Бредбері "Усмішка" (скорочено).
4. Переглянути екранізацію оповідання Р. Бредбері "Усмішка" (2007 р.).
5. Переглянути екранізацію оповідання Р.Бредбері "Усмішка" (1971 р.).
6. Переглянути експрес-урок Анни Іващенко "Рей Бредбері "Усмішка".
7. Домашне завдання: прочитати за підручником с. 208-215; розгадати кроссенс та скласти на його основі зв'язну розповідь про твір Рея Бредбері.

Дистанційне навчання

28.03.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Контрольна робота № 5  за теми  «Поетичне бачення світу» ". 

1. Повторити програмовий матеріал за розділом "Поетичне бачення світу" за підручником на с. 192-205.
2. Опрацювати запитання на с. 205 (усно).
3. Виконати контрольне тестування : зайдіть за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/fgk486 (завдання потрібно виконати  28 березня до 23 години).

  Дистанційне навчання

23.03.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Джанні Родарі  «Листівки з видами міст». Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття". 
1. Аналіз вірша Джанні Родарі  "Листівки з видами міст".
2. Домашне завдання (усно).

Дистанційне навчання

20.03.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Джанні Родарі (19201980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша". 

1. Переглянути  відео "Біографія Джанні Родарі".
 2. Подивитися відеоролік "Джанні Родарі". 
 3. Прослухати вірш Джанні Родарі "Листівки з видами міст".
 4. Подивитися експрес урок "Джанні Родарі".
5. Розглянути карту подорожі ліричного героя містамі Італії.
6. Домашне завдання: аа підручником прочитати с. 202-204;скласти асоціативну характеристику письменника, спираючись на знання біографії (письмово в зошиті).

 Дистанційне навчання

01.03.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст 
". 

1. Повторення вивченого матеріалу.
2. Виразно читати хайку Мацуо Басьо і аналізувати їх.
3. Подивитися відео "Японська поезія: хайку".
4. Висновки.
5. Домашне завдання: прочитати по підручнику с.192-194; вивчити 3 хайку напам'ять (за власим вибором).


Дистанційне навчання

22.02.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Ульф Старк. «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Сенс назви твору. Значення символів (шовкова хустка, краватка, повітряний змій та ін.)". 
1. Сенс назви твору.
2. Значення символів.

Ульф Старк у своїй оповідці "Чи вмієш ти свистати, Юганно?" використовує різні символи, щоб передати певні ідеї та образи.

"Шовкова хустка" тут може символізувати жіночність, елегантність та розкіш. Можливо, головний герой згадує хустку через те, що вона асоціюється з певною жінкою, яка залишила на нього враження.

"Краватка" може бути символом статусу, влади та контролю. Можливо, головний герой думає про краватку через те, що вона асоціюється з певним чоловіком, який має важливу позицію або владу.

"Повітряний змій" може символізувати свободу, легкість та дитячу наївність. Можливо, головний герой думає про змія через те, що він асоціюється з його дитинством або з певною свободою, яку він прагне отримати.

"Вишні" можуть бути символом прекрасного, ніжності та природи. Можливо, головний герой думає про вишні через те, що вони асоціюються з красою та природою, яку він любить.

4. Домашне завдання: підготуватися до контрольного твору «Головне в житті – бути людиною», « У чому полягає сенс людського життя?»

Дистанційне навчання

13.02.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
РМ (у) Усне висловлювання щодо проблеми вибору у складній життєвій ситуації". 
1. Аналізуємо повість Еріка-Еммануеля Шмітта «Оскар і Рожева Пані».
2. Домашне завдання: записати в зошити уроки мудрості твору "Оскар і Рожева пані".

 Дистанційне навчання

08.02.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
ПЧ№ 3  Філософія життя і смерті в повісті Еріка-Еммануеля Шмітта «Оскар і Рожева Пані»". 

1. Подивитися експрес-урок "Оскар і Рожева пані" Еріка Еммануеля Шмітта".
2. Переглянути буктрейлер до книгиЕ. Шмітта "Оскар і Рожева пані".
3. Прослухати аудіокнигу "Оскар і Рожева пані" Еріка Еммануеля Шмітта (скорочено).
4. Подивитися виставу "Оскар і Рожева пані".
5. Аналіз твору.
6. Домашне завдання: знати зміст твору "Оскар і Рожева пані" і переказувати його.

Дистанційне навчання

 


Дистанційне навчання

25. 01.2023 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Описи природи та їх роль у тексті. Значення назви оповідання Дж. Лондона «Жага до життя»". 
Епіграф.
1. Опрацювати інформаційні картки.
2. Визначення стану героя за описом природи.

3. Дослідження.
4. Робота з хмаринками слів.
5. Підсумок.

Дистанційне навчання

21.12.2022 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
«Ніч перед Різдвом». Народні традиції і звичаї у творі". 

1. Словникова робота.
2. Опрацювати інформаційні картки "Народні традиції і звичаї у творі".
3. Фольклорні елементи у повісті.
4. Розгадати кроссенс.

 


23.11.2022 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Контрольна робота № 2. Письмовий твір-роздум «В чому полягає велич людини?» (за вивченими творами)".

1. Опрацювати інформаційні картки.


2. На допомогу учневі.

3. Написати твір-роздум «В чому полягає велич людини?» (за вивченими творами)".

Дистанційне навчання

21.11.2022 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"ПЧ  № 2  Гімн цивілізованій прагматичній людині в романі Д.Дефо «Пригоди Робінзона Крузо» . Образ Робінзона Крузо".

1. Опрацювати інформаційні картки "Біографія Данієля Дефо".


2. Подивитися відеоролік "Данієль Дефо".


3. Історія створення роману "Робінзон Крузо".


4. Буктрейлер до роману "Робінзон Крузо".


5. Подивитися фільм за романом Д. Дефо "Робінзон Крузо".


7. Опрацювати інформаційні картки.

8. Підготуватися до письмового твору-роздуму «В чому полягає велич людини?» (за вивченими творами).   

Дистанційне навчання

16.11.2022 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Роберт Льюїс Стівенсон. "Острів скарбів". Система образів".


1. Літературна довідка.


2. Робота зі змістом тексту.


3. Творчий переказ.


4. Практична робота.


5. Самостійна робота.


6. Читаємо та перекладаємо.

7. Підсумки.


8. Домашне завдання: розгадати кросворд.

Дистанційне навчання

15.11.2022 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Роберт Льюїс Стівенсон. "Острів скарбів". Система образів".


1. Опрацювати літературні картки "Позитивні герої роману": запишіть в робочих зошитах імена та прізвища позитивних персонажів.
 

2. Характеристика образу Джима Гокінса.


3. Зробити письмово в робочих зошитах наступні слайди.

4. Написати висновки.
5. 
 Домашне завдання.

  

Дистанційне навчання

10.11.2022 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку:
"Роберт Льюїс Стівенсон. "Острів скарбів". Сюжет твору".

1. Прослухати аудіокнигу "Острів скарбів" (уривки).



2. Переглянути художній фільм "Острів скарбів" (2002 р.).


3. Прочитати  по підручнику уривки з роману Р. Л. Стівенсона  "Острів скарбів": с.61-77.

Дистанційне навчання

02.11.2022 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Роберт Льюїс Стівенсон. Історія створення роману "Острів скарбів".

1. Переглянути відеоролік "Біогрфія Р. Л. Стівенсона".

2. Словникова робота.


3. Ознайомитися з історією винекнення роману "Острів скарбів".


4. Подивитися буктрейлер до роману Р. Стівенсона "Острів скарбів".
               

5.
 Домашне завдання: прочитати по підручнику с. 58-61.

Дистанційне навчання

31.10.2022 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Жан де Лафонтен (1621–1695). «Зачумлені звірі». Новаторство Ж. де Лафонтена в жанрі байки. Людські вади в байці «Зачумлені звірі». Алегоричні образи твору".

1. Актуалізація вивченого матеріалу.


2. Новаторство Ж. де Лафонтена в жанрі байки. 

3. Лексична робота.

4. Знайомство зі змістом байки "Зачумлені звірі". Виразне читання.

5. Аніліз байки.

6. Прослухати байку "Зачумлені звірі".


7. Людські вади в байці «Зачумлені звірі». Алегоричні образи твору.
 

8. Домашне завдання: виразно читати байку, створити кросворд "Лафонтен "Зачумлені звірі". 

Дистанційне навчання

26.10.2022 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Езоп «Вовк і Ягня», «Крук і лисиця», «Мурашки й Цикада», "Лисиця і виноград". Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Втілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. Мораль байок Езопа. Езопова мова".

1. Прослухати байки Езопа.

               а) Байка "Лисиця і виноград".


              б) Байка "Крук і Лисиця".


                                                    Аналіз байки "Крук і Лисиця".


               в) Байка "Вовк і Ягня".


               г) Байка "Мурашки й Цикада".


2. Виконати практичну роботу в робочих зошитах.
а) Записати назву байки.
б) Які риси характеру уособлюють персонажі цієї байки?
в)  Мораль байки.

3. На допомогу учневі.
4. Інтерактивна вправа: "Байка як літературний жанр".
5. Домашне завдання: прочитати по підручнику с. 48-50.

Дистанційне навчання

25.10.2022 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Байка як літературний жанр, ії характерні ознаки. 
 Езоп як засновник жанру байки".

1. Переглянути презентацію "Байка як літературний жанр".


2. Опрацювати літературні картки: записати їх зміст до зошитів та вивчити.


3. Переглянути відеоролік "Біографія Езопа".


4. Вивчити особливості байок Езопа.


5. Прочитати по підручнику с. 46-49; вивчити конспект.

Дистанційне навчання

17.10.2022 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Єгипетські міфи«Ра та Апоп», «Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет»".

1. Переглянути відео "Єгипетська міфологія".


2. Подивитися відео: міфи "Ра та Апоп", "Як Тефнут покинула Єгипет".





4. Домашне завдання: прочитати по підручнику с. 21-22; усно відповідати на запитання на с. 22-23; переказувати міфи.

Дистанційне навчання

04.10.2022 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Індійські міфи про створення світу. «Творення», «Про потоп», «Про золоті часи»".

1. Опрацювати інформаційні картки "Що ми знаємо про Індію?"


2. Індійська міфологія.


3. Переглянути відео: міфи про стврення світу, ночі, потоп.




4. Домашне завдання: прочитати по підручнику с. 19-21; переказувати міфи.

Дистанційне навчання

03.10.2022 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"РМ (у). Крилаті вислови грецької міфології".


1. Опрацювати інформаційні картки.


2. Переглянути відеопрезентацію "20 античних фразеологізмів".


3. Знати походження і значення 5 крилатих висловів, вміти переказувати їх.

Комментариев нет:

Отправить комментарий