Дистанційне навчання 7 клас

Дистанційне навчання

22.11.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"«Хлопчик у смугастій піжамі». Образи дітей , їхня дружба і взаємодопомога. Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі. Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму".

1. Сюжет роману "Хлопчик у смугастій піжамі".
 
2. Опрацювати інформаційні картки "Образи Бруно та Шмуля".
        
   
3. Аналітична бесіда.
4. Друга світова війна кріз долі дітей та дорослих.
5. Підсумки.
6. Домашне завдання: прочитати по підручнику с.87-103.

Дистанційне навчання

20.11.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Джон Бойн (народ. 1971). «Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей і дорослих. Теми нацизму та Голокосту в повісті".
                 

1. Знайомство з письменником.
2. Зображення Другої світової війни в повісті "Хлопчик у смугастій піжамі". Теми нацизму та Голокосту .
3. Подивитися буктрейлер до повісті "Хлопчик у смугастій піжамі".
4. Прослухати стислий переказ повісті.
5. Домашнє завдання: прочитати по підручнику с.74-81;

Дистанційне навчання

13.11.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Альфред Маргул-Шпербер "Про назву концтабору Бухенвальд". 
Відображення антигуманної сутності війни у віршах. Ідеї збереження життя та людських цінностей попри трагічні обставини".                   

1.  Прослухати біографію Альфреда Маргула-Шпербера.
2. Опрацювати інформаційну картку.
3. Переглянути відео "Хроніки фашистської Німеччини. Бухенвальд".

4. Ознайомитися з матеріалом "Крематорій і морг Бухенвальду".
5. Прослухати вірш Альфреда Маргула-Шпербера "Про назву концтабору Бухенвальд".
6. За допомогою літературної картки аналізуємо вірш "Про назву концтабору Бухенвальд".
7. Домашнє завдання: прочитати по підручнику с.70-72, опрацювати запитання на с.72-73.

Дистанційне навчання

08.11.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Друга світова війна у європейській поезії. К. І. Галчинський 
"Пісня про солдатів з Вестерплятте","Лист із полону" ".   

1. Опрацювати інформаційні картки.                  



2. Знайомство з Константи Ільдефонсом Галчинським.
3. Переглянути відео "Константи Ільдефонс Галчинський "
4. Вірш"Лист із полону".
5. Прослухати вірш "Лист із полону".                  
6. Вірш "Пісня про солдатів з Вестерплятте".
7. Ознайомитися з історією героїчної оборони Вестерплятте: цікаві факти (до вивчення поезії "Пісня про солдатів з Вестерплятте").
8. Прослухати вірш "Пісня про солдатів з Вестерплятте".
9. Висновки.
10. Домашнє завдання: опрацювати с.62-70, проаналізуйте вірш 
"Лист із полону"(усно). 

Дистанційне навчання

23.10.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Зіткнення справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі".

1. Перевірка знання тексту.
2. Характеристика образів роману "Айвенго".
 1Принц Джон

 1. Як керував країною принц Джон за відсутності свого брата?                                                      2. Що ви можете сказати про двір принца Джона?                                                                          3. Як він ставився до норманів? А до саксів?                                                                                  4. Проаналізуйте поведінку персонажа під час лицарського турніру.                                            5. З якою метою принц Джон улаштував турнір?                                                                            6. Чи можна його поведінку назвати шляхетною? Чому?                                                                  7. Як ви ставитеся до його змови з Вальдемаром Фітцурзом?                                                       

2. Бріан де Буагільбер

  1. З якою метою Бріан де Буагільбер вступив до ордену лицарів храму тамплієрів?                2. Що означає той факт, що він змінив свій щит?                                                                              3. Чому лицар зрадив короля Річарда?                                                                                              4. Як героя характеризує змова з Фрон де Бефом та Ательстаном під час турніру?               5. Чому ми можемо говорити, що ставлення храмовника до Ребекки ганьбить честь лицаря?                                                                                                                                                     6. Чим намагався виправдати свою натуру Буагільбер? Чи є пом’якшувальною обставиною життєві розчарування?                                                                                                    

3. Моріс де Брасі

  1. Чим сподобалася Ровена Морісу де Брасі?                                                                                    2. Що він зробив, щоб завоювати серце дівчини?                                                                          3. Чому норман став шантажувати Ровену?                                                                                        4. Як це його характеризує?                                                                                                              

4. Фрон де Беф

1. Охарактеризуйте поведінку героя під час лицарського турніру.                                                2. Як відображає сутність Фрон де Бефа його щит з чорною бичачою головою та написом «Начувайся, ось я».                                                                                                                                 3. Яку роль зіграв цей лицар у житті сімї Ульріки?                                                                       4. Чому Фрон де Беф узяв участь у нападі на Седрика та його супутників?                             5. Яким показано його замок?                                                                                                             6. Як опис підземелля характеризує Фрон де Бефа?                                                                       7. У чому контраст між згадками про християнські святині та вчинками героя?                    

3. Проблемне питання. Чи дотримуються "Кодексу честі лицаря" норманські лицарі?
4. Опрацювати презентацію "Зіткнення справедливості із жорстокістю і підступністю в романі В. Скотта "Айвенго".
5. Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ "Бріан де Буагільбер", "Принц Джон", "Фрон де Беф", "Моріс де Брасі".

Дистанційне навчання

18.10.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку:
"Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу".

1. Прослухати стислий зміст роману "Айвенго".

2. Образ Айвенго.

3. Домашнє завдання: прочитати по підручнику с. 53-60 (рзділ ХІІ);
 виконати інтерактивну вправу "Образ Айвенго" та надіслати скріншот в особисті повідомлення.

Дистанційне навчання

16.10.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Історичний колорит твору і засоби його створення". 

1. Прослухати  аудіокнигу "Айвенго" (розділ 7-8).
2. Опрацювати інформаційні картки.

3. Подивитися уривок з фільму "Айвенго".


4. Домашнє завдання: прочитати по підручнику с. 46-53.

09.10.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Вальтер Скотт (1771 – 1832). «Айвенго». В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго»".

1. Перглянути освітній відеоролік "Вальтер Скотт".
2. Опрацювати опорну схему: написати стислий конспект в зошитах.
3. Робота зі словником літературознавчих термінів. Записати визначення і вивчити їх.
4. Роман "Айвенго".
5. Висновок.
6. Подивитися буктрейлер до роману В. Скотта "Айвенго".
7. Домашнє завдання: прочитати по підручнику с. 37-46; подивитися фільм "Айвенго"

Дистанційне навчання

02.10.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894). «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода - рабство)".

1. Опрацювати картки.
2. Прослухати біографію Р. Л. Стівенсона.
2. Словникова робота.
3. Прослухати аудіокнигу балади "Вересовий трунок".
4. Робота зі змістом балади.

Експозиція, зачин — оспівування вересового напою, характеру й звичаїв піктів.                Зав’язка — захват території піктів загарбниками, знищення маленького народу.      Розвиток дії — король прагне дізнатися про смерть вересового напою, захват у полон батька й сина, їхній допит.                                                                                                  Кульмінація — за проханням батька сина кидають у море.                                            Розв’язка — батько назавжди залишає із собою секрет вересового напою, але кидає виклик ворогам, готовий померти, але не підкоритися, не зрадити свій народ.

батько і син

шотландський король

Уособлення всього народу піктів.

Життєрадісність – «раділи долі своїй».

Сміливість – «мовчки дивились на нього».

Вірність – «таємницю, що клявся повік берегти».

Стійкість – «мене не злякає тортура, смерть мені не страшна»

Жорстокий - «гнав їх неначе ланей».

Безжальний - «мчав по тілах спогорда, сіяв смерть і жах»

 Прагне абсолютної влади -  «Жахались його вороги».

5. Художні засоби в баладі.                                                                                                                  Епітети  чарівний напій, трунок медовий, квіт червоний, мова дзвінка                                    Метафори – мчав по тілах спогад, сіяв смерть і жах                                                                          Антитеза

Щасливе життя піктів (строфа І)

нещастя, що їм приніс шотландський король (строфа ІІ).

Краса гір, уквітчаних вересом

могили піктів як символ тра­гедії народу (строфа ІІІ)

Літнє буяння природи

похмурий настрій короля (стро­фа ІІІ)

Жахливий клекіт пучин, який несе смерть

Жахливий клекіт пучин, який несе смерть

Необмежена влада шотланського короля

безправне становище малень­кого народу (увесь твір)

маленький зріст піктів —

велич їхнього духу

Сила духу останніх піктів

Сила духу останніх піктів

6. Опрацювати інформаційні  картки.
7. Робота со схемою.
8. Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Вступ. Жанр балади у європейських літературах"; повторити по підручнику с. 17-36.

Дистанційне навчання

25.09.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Символічні образи, елементи фольклору в баладі А. Міцкевича «Світязь»".

1. Опрацювати інформаційні картки.
2. Символикав баладі "Світязь".
3. Ідейний зміст твору.
4. Домашнє завдання: створити сенкан до слова "Світязь".

Дистанційне навчання

20.09.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А.Міцкевича".

1. Опрацювати інформаційні картки "Адам Міцкевич".

2. Прослухати аудіокнигу "Світязь".
3. Композиція балади"Світязь". Робота над змістом твору.
4. Домашнє завдання: створити кросворд з 10 слів за баладою "Світязь".

Дистанційне навчання

18.09.2024р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Літературна балада та її ознаки. Подібність і відмінність від народної балади. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність ".

1. Біографія Фрідріха Шиллера.
2. Опрацювати інформаційні картки.
3. Прослухати аудіокнигу "Рукавичка".
4. Аналіз балади"Рукавичка".
5. Домашнє завдання: прочитати по підручнику с. 28-35.

Дистанційне навчання

11.09.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Король Лір як вічний образ. Моральний урок у творі".

1. Повторення змісу балади.
2. Опрацювати інформаційні картки.
3. Завдання до балади "Король Лір і його дочки".

 Дистанційне навчання

06.09.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Балада як жанр фольклору і літератури.  Характерні ознаки балади.  Староанглійська
 балада «Король Лір і його дочки»".

1. Робота з інформаційними картками.

2. Подивитися презентацію 
3. Фольклорна балада «Король Лір і його дочки».

4. Прослухати аудіокнигу "Король Лір і його дочки".

5. Аналіз балади.
6. Підсумовуємо.
7. Домашнє завдання: прочитати матеріал підручника  с. 16-26; вивчити конспект;  виконати інтерактивну вправу "Король Лір і його дочки".

Дистанційне навчання

04.09.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Вступ. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Майстри художнього перекладу. Переклад і переспів: схожість і відмінністьРоль художніх перекладів у розвитку культури, взаємин між народами, становленні особистості".

Підпишіть робочий зошит за зразком.

Зошит
для робіт із зарубіжної літератури
учня/учениці 7-.... класу
Роменської ЗОШ І-ІІІ ступенів №11
Роменської міської ради
(прізвище, ім'я в родовому відмінку)

1. Ознайомлення з підручником.


2. Переглянути і опрацювати презентацію "Оригінал і переклад".

3. Опрацювати інформаційні картки.
Записати в зошити зміст двох карток.


4. Видатні українські перекладачі зарубіжних творів.

3. Ознайомлення з вправою "Даймонд".

4. Обов'язково! Опрацювати підручник на с. 8-15; вивчити теоретичний матеріал.
    Додатково! Створити даймонд "Оригінал - переклад".

Дистанційне навчання

29.05.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Підсумковий урок. Література на літо".

Шкільна програма із зарубіжної літератури                                                                                                    8 клас

Дистанційне навчання

23.05.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Корнелія Функе "Чорнильне серце".  Образ Меггі - Дівчинки, котра любить читати".
1. Літературні терміни.
2. Образ Меггі.




3. Творче завдання.

4. Домашнє завдання.

 Дистанційне навчання

22.05.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Корнелія Функе (нар. 1957). "Чорнильне серце". Тема "оживлення" книжки у творі".
1. Познайомитися з біографією письменниці.

2. Опрацювати інформаційні картки.
3. Подивитися буктрейлер до роману фентезі Корнелії Функе "Чорнильне серце".
4. Прослухати аудіокнигу Корнелії Функе "Чорнильне серце" (скорочено).

5. Домашнє завдання: переглянути екранізацію художнього твору Корнелії Функе. Зайдіть за посиланням "Чорнільне серце"

Дистанційне навчання

15.05.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Значення художнього прийому чаклунства у творі Д.В. Джонс «Мандрівний замок Хаула»".

1. Подивитися експрес-урок за темою "Значення художнього прийому чаклунства у романі "Мандрівний замок Хаула".

2. Опрацювати інформаційні картки.

3. Виконати тести за змістом твору.
4. Відповіді.
5. Домашнє завдання.

Дистанційне навчання

09.05.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі Д.В. Джонс «Мандрівний замок Хаула»".

1. Опрацювати зміст інформаційних карток.
2. Домашня робота: виконати завдання.
    а) Скласти сенкан "Софі", "Хаул".
    б)

Дистанційне навчання

08.05.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Діана Вінн Джонс (1934-2011) «Мандрівний замок Хаула». Поєднання елементів казки й детективу у творі".

1. Ознайомитися з біографією Діани Вінн Джонс.
2. Переглянути буктрейлер до твору Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". 
3. Теорія літератури (записати визначення в зошит).
4. Прослухати аудиокнигу "Мандрівний замок Хаула" (скорочено).
5. Переглянути трейлер мультфільму "Мандрівний замок Хаула".

6. Подивитися анімаційний фільм  "Мандівний замок"
7. Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу за твором "Мандрівний замок Хаула" за посиланням 
https://learningapps.org/watch?v=psjetzont16 і надіслати скріншот виконаної вправи.

Дистанційне навчання

02.05.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей у творі А. Азімова «Фах»".

1. Паспорт твору.
А.Азімов «Фах» (1957)
1. Жанр: науково-фантастична повість( у творі йдеться про тривалий період із життя головного героя Джорджа Плейтена, події відбуваються в різних місцях, існує паралельна сюжетна лінія - лінія Тревеліяна).
2. Місце дії — Земля. В оповіданні згадується єдина конкретна географічна назва — місто Сан-Франциско. Ні назви рідного міста Джорджа, ні місця перебування в Інтернаті автор не вказує. Та й те, що усе людство розмовляє однією мовою і проживає на півтори тисячі планет, вільно переміщається не лише на Землі, а й в космічному просторі, створює відчуття всеосяжності.
3. Час подій. Описані події відбуваються в майбутньому, коли земляни почали успішно заселяти планети в усій Галактиці. Описані події — фантастичні (спосіб здобуття освіти, заселення інших планет, спілкування з інопланетянами). Автор використав наукові гіпотези про освоєння космосу, про програмування інтелекту, про необмежені можливості людини.
Події твору відбуваються фактично трохи більше, ніж добу. Йдеться про незвичайний день — Перше травня, день Олімпіади. Але художньо час подовжено, оскільки у власних спогадах його переживає Джордж Плейтен — від Дня Читання до дня Олімпіади. Це період формування людини, здобуття нею знань, вибору життєвого шляху.
4. Герої: Джордж Плейтен, Арманд Тревіліан, Хейлі Омейні (психолог), Інженеску Ладислас (історик), лікар Ллойд, лікар Зекері Антонеллі, лікар Сем Елленфорд, Інженеску Ладислас (історик-соціолог).
Заселені планети, що згадуються в оповіданні: Діпорія, Новія, планети класу А.
5. Тема — зображення моделі майбутнього суспільства, здобуття освіти та фаху.
2. Аналіз моделі цивілізації майбутнього Айзека Азімова у творі "Фах".
Мета А.Азімова: глибокі, ґрунтовні знання здатна дати тільки самоосвіта; щоб бути ерудованою людиною і правильно визначитися зі своїм професійним вибором, необхідно розвивати і вдосконалювати свої знання в різних напрямках й сферах життя.
6. Ідея. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей.  Довести, що глибокі знання дає тільки само-освіта; треба розвиватися в різних напрямках, щоб бути ерудованою людиною, правильно визначитися у своєму професійному виборі.
9. Система освіти майбутнього за повістю Айзека Азімова «Фах».

10. Модель цивілізації майбутнього.
Мешканці  1500 світів, що купують інтелектуальний продукт у землян
Мешканці  Землі, що забезпечують її життєдіяльність та роботу системи (Тревіліан)
«Другий ешелон» творців (Хейлі Омейні, Зекері Антонеллі, Ладислав Інженеску)
«Перший ешелон» - схильні до творчості (Джордж Плейтен)
11. Переваги та недоліки сучасної освіти та освіти майбутнього.

3. Домашнє завдання: виконати практичну роботу.

Дистанційне навчання

01.05.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Айзек Азімов. «Фах». Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі".

1. Образ Джорджа Плейтена.

Визначальні риси
Факти з тексту, що підтверджують їх



1. Допитливість
Прагне швидше навчитися читати, хвилюється, багато читає

2. Самостійність
Розуміє, що знання «збирають по краплині»

3. Цілеспрямованість
Чітко поставив мету – стати програмістом

4. Сила волі, наполегливість
Намагається довести своє право на самовизначення лікарю Антонеллі, Омейні, Тревіліану, новіанину, Інженерку, не відступає перед перешкодами

5. Здатність до емоційного сприйняття дійсності
Змінюється душевний стан героя – гнів, відчай, розпач, лють, занепокоєність, сором, збудженість

6. Здатність до подальшого розвитку
Впевнений, що зможе сам поповнювати знання з книжок, думаючи






2. План характеристики Джорджа Плейтена.
I. Джордж Плейтен — головний герой науково-фантастичної повісті А. Азімова «Фах».
II. Основні риси характеру героя.
1. Розумові здібності.
2. Інтерес до нових знань.
3. Відповідальне ставлення до вибору професії, мрії юнака
4. Цілеспрямованість героя.
5. Рішучість, здатність на самостійні вчинки, сила характеру.
6. Бажання стати творцем.
III. «Таких людей, як ти, Джордже, десять тисяч, і вони сприяють технічному прогресові півтори тисячі світів».
3. Робота з таблицею "Порівняльна характеристика Джорджа Плейтена і Тревіліяна".
4. Опрацювати зміст літературних карток.
5. За допомогою вправи "Сонечко" в робочих зошитах розкрити образ Джорджа Плейтена.
6. Домашнє завдання: скласти паспорт-анкету головного героя твору Айзека Азімова "Фах".

Дистанційне навчання

25.04.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Айзек Азімов (1920-1992). Короткі відомості про письменника.  «Фах». Роздуми про майбутнє людини і людства".

1. Подивитися експрес-урок "Наукова фантастика Айзека Азімова".
2. Це цікаво! "Чому відомий фантаст Айзек Азімов перебував під слідством ФБР?"
3. Переглянути відео "Айзек Азімов. Пророцтва, які збулися".
4. Подивитися буктрейлер до твору Айзека Азімова "Фах".
5. Прослухати аудіозапис твору Айзека Азімова "Фах" (скорочено).
6. Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу "Айзек Азімов "Фах" "за посиланням https://learningapps.org/2265076 та надіслати скріншот результату.

Дистанційне навчання

18.04.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Рюноске Акутаґава «Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата)".

1. Актуалізація вивченого матеріалу.
2. Опрацювати інформаційні картки, проаналізувати новелу "Павутинка".
       3. Розгадати кросворд письмово (у зошиті).
4. Розгадати кроссенс "Павутинка", пояснивши, як пов'язані зображення між собою почергово та відносно центрального (письмово у зошиті).
5. Виконати вправу "Печворк": відновити послідовність подій твору, пронумерувавши клаптики-фрагменти (письмово у зошиті).

Дистанційне навчання

17.04.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Рюноске Акутаґава (18921927) - майстер японської новели. Утілення ідеї про  моральну справедливість у новелі «Павутинка»".

1. Опрацювати інформаційні картки.
2. Подивитися відео "Японія-країна вранішнього сонця".
3. Переглянути відеоролік "Біографія. Рюноске Акутагава".
4. Словникова робота.
5. Прослухати і переглянути ілюстровану аудіокнигу "Павутинка" Р. Акутагава.
       6. Робота зі змістом новели.        
                                                    


 з    7. Домашне завдання: прочитати новелу "Павутинка" на с. 248 - 251.

Дистанційне навчання

11.04.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Герберт Уеллс "Чарівна крамниця"."
Дива" та їхнє сприйняття персонажами. Роль елементів фантастики".

1. Паспорт твору.
2. Характеристика персонажів.
3. Реальне і фантастичне в творі.
4. Висновки.

5. Для допитливих: 1) текст твору з ілюстраціями 
                                           https://xn--80aaukc.xn--j1amh/charivna_kramnitsja.html
                                   2)  мультфільм 
6. Домашне завдання: перевіряємо свої знання за допомогою інтерактивних вправ у Learningapps: визнач сюжетні елементи новели"Чарівна крамниця"⇓
                                                                                               https://learningapps.org/3302957

Дистанційне навчання

10.04.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Герберт Джордж Уеллс (1866-1946)-видатний англійський фантаст. Точка зору дорослого і дитини в новелі "Чарівна крамниця". Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу
".

1. Переглянути освітній відеоролік "Біографія Герберта Уеллса".
 
2. Прослухати аудіокнигу: Г. Уеллс "Чарівна крамниця".
3. Опрацювати порівняльні таблиці стану батька і сина в новелі. Зміст таблиці №1 записати у робочий зошит.
Порівняльна таблиця сприйняття дорослого та хлопчика під час огляду виставки.
Таблиця №1.

Зміна почуттів батька 

Зміна стану сина

1.Байдужість.   

 2.Здивування.  

3. Задоволення.    

4. Тривога.   

5. Підозра й побоювання. 

6. Обурення.

7. Нерозуміння.

1. Цікавість.

2. Подив.

3. Захоплення.

4. Схвильованість.

5. Радість.

Таблиця №2.

Зміна почуттів батька 

Зміна стану сина

1.«Але мені й на думку не спало завернути туди …».

2.« … у крамниці я цього не чекав».

3. « - Непогано! – кинув я, сміючись».

4. «Невдовзі я з невиразною тривогою і почуттям, дуже схожим на ревнощі, зауважив, що Джип ухопився за його палець …».

5. «Ця крамниця вже починала викликати в мене підозру і побоювання».

6. «Я обурено викинув її (кульку) на бруківку».

7. «Але нічого чарівного в них (солдатиках) я так і не помітив …».

1. «Джип уважно роздивився свою кульку, потім дві ті,що лежа-ли на прилавку, і зрештою запит-ливо підвів очі на продавці …».

2. «…Це була чарівна крамниця, і тому Джип не поспішив одразу до прилавка, як бувало …».

3. «Хлопчик говорив дуже мало, але очі його були промовисті. Багатозначними були і його руки, що тримали біля грудей покупки. Джип стояв невимов-но   схвильований».

4.  «- Тату, а мені ця крамниця подобається!».

5. «Він не був наляканий, не був розгублений; його просто страшенно тішило те, як минув день …».

4. Робота над дослідженням образу літературного героя.
    Джип –звичайний хлопчик – «славний хлопчик» – голов­ний герой.
    Джип — звичайний хлопчик, тому що:
    1. Побачивши незвичайну вітрину, взяв батька за палець і потяг до неї.
    2. У нього очі розбіглися, побачивши таку кількість чарівних речей.
    3. У звичайній крамниці він відразу поспішав до прилавку.
    4. Джип був дуже схвильований; дивлячись на чари, щиро захоплювався.
    5. Радіє олов'яним солдатикам, грається ними.
    Джип — «славний хлопчик», адже:
     1. Успадкував материну вихованість.
     2. Не забував про інших.
     3. Довірливо і чемно звертався до продавця.
     4. Був стриманим і не набридав благанням.
      Саме Джип є головним героєм, адже зав­дяки йому:
     1. Крамниця перестала бути міражем.
     2. Батько побачив чари, в які давно перестав віри­ти.
     3. Герої гуртуються довкола Джипа, а саме: батько хоче зробити синові подарунок, та ос­           терігається негативного впливу; продавець демонструє саме для Джипа фокуси,  проводить огляд виставки, дарує чотири пакунки.    
5. Висновки (записати у зошит).
    Головні думки новели Г. Уеллса «Чарівна крамниця»:
     - уславлює людяність, добро;
     - учить любити й шанувати людей, бачити прекрасне у світі;
     - закликає вірити в дива, мріяти й думати про краще майбутнє, наближати його своїми          добрими справами.
6. Домашне завдання: опрацювати статтю підручника про письменника на с.241-242; прочитати новелу "Чарівна крамниця" на с. 243-247.

Дистанційне навчання

04.04.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
ПЧ № 4  Курт  Воннегут «Брехня»".

1. Опрацювати інформаційні картки "Курт Воннегут".



2. Новела К. Воннегута "Брехня".
3. Прослухати аудіокнигу "Брехня" (скорочено).
4. Аналіз твору.




5. Висновки.

6. Скласти сенкан до слова "Брехня".

Дистанційне навчання

03.04.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
О. Генрі. Новела «Останній листок» . Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). Порівняння образів героїв новел О. Генрі".

1. Актуалізація знань.
3. Опрацювати інформаційні картки "Образ Бермана".

4.Переглянути відеокліп на новелу "Останній листок".
5. Виконати завдання.
6. Паспорт твору О.Генрі.

7. Поміркуємо.  
8. Висновки.
9. Домашне завдання: розгадати кроссенс.

Дистанційне навчання

28.03.2024р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
О. Генрі. Новела «Останній листок» - гімн людині, котра здатна на  самопожертву заради ближнього. Образи дівчат, їх динаміка (Сью, Джонсі).   Особливості художньої мови новели, розповідач".

1. Подивитися буктрейлер до твору О. Генрі "Останній листок".
2. Подивитися і прослухати аудіокнигу "Останній листок".
3. Переглянути експрес-урок за новелою О. Генрі.
4. Опрацювати літературні картки.
   


5. Домашне завдання: прочитати за підручником новелу "Останній листок" на с. 230 - 235.

Дистанційне навчання

27.03.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Моральні цінності в новелі О. Генрі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі художні деталі".

1.  Актуалізація вивченого.

2. Переглянути ігровий фільм "Дари волхвів".
3. Записати в робочі зошити схему сюжету новели.
4. Біблійнй мотиви в новелі "Дари волхвів".
По-справжньому зворушлива, одночасно сумна і щаслива історія О. Генрі «Дари волхвів» є однією з найпопулярніших і відомих серед інших його історій.  Чому так називається оповідання? 
Довідка для зацікавленихНазва оповідання досить символічно волхви були відомі тим, що побачивши на небі східну зірку, вирушили з подарунками до щойно народженому Ісусу Христу. З тих пір напередодні Різдва люди дарують один одному подарунки.
Словникова робота (записати в зошити).
Побачивши Ісуса, волхви передали дари та низько вклонились у радісному вітанні. То були звичайні подарунки царю — миро звичайно використовувалось як олія для помазання, ладан як ароматична речовина, а золото як цінність.
Дари були пророчими — золото як символ царства на землі, ладан як символ богослужіння та миро (myrrh) (бальзамуюча олія) як символ смерті. Іноді дають загальніші значення дарів: золото — символ чеснот, ладан — символ молитви та миро — символ страждання.
У монастирі св. Павла на Афоні зберігається з XV століття золота скриня, у якій, можливо, знаходяться Дари Волхвів.
Афо́н, Афонська гора (грец. у перекладі Свята Гора), повна назва Автономна Чернеча Держава Святої Гори Афон — автономна монастирська держава в Греції, на східному виступі Халкідонського півострова — Айон-Орос — в Егейському морі, найвища точка рельєфу якої — гора Афон висотою 1 935 м над рівнем моря.
Відвідувати Святу гору дозволяється, відповідно до уставу монастирської держави (тіпікон), тільки чоловікам. Жінкам заборонено навіть наближатись до узбережжя. Від відвідувачів, громадян Греції.
Отже, підсумуємо, біблійні мотиви у творі:
«Дари волхвів» – це історія про подарунки, які зробили один одному закохані на свято, але якщо придивитися, ця історія про куди більш значущі, безцінні речі.
Новела «Дари волхвів» присвячена чистій любові, яка здатна на  самопожертву. 
5. Перечитаємо останній абзац новели:
«Волхви, ті, що принесли дари немовляті у яслах, були, як визнаєте, мудрі люди, надзвичайно мудрі люди. Вони винайшли звичай робити різдвяні подарунки. Бо вони були мудрі, і дари їхні були мудрі, не виключено, що їх можна було навіть замінити, якщо траплялися два однакових подарунки. А я розповів вам нічим не примітну історію про двох дурненьких дітей, які жили у восьмидоларовій квартирі і зовсім немудро пожертвували одне для одного найдорожчими своїми скарбами. Але до відома мудреців наших днів слід сказати, що з усіх, хто робив подарунки, ці двоє були наймудріші. З усіх, хто приносить і приймає дари, наймудріші тільки такі, як вони. Це всюди так. Вони і є волхви». 
Хто , на вашу думку є волхвами? (Ті, хто має в серці любов)
6. Підсумки.
7. Домашне завдання.


Дистанційне навчання

07.03.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.
О. Генрі (1862-1910) -  майстер новели. «Дари волхвів»". 

1. Опрацювати інформаційні картки. Записати їх зміст в зошити.

2. Подивитися овітні відеоролики:
    а) "Біографія О. Генрі. Вільям Сідні Портер".
    б) "О. Генрі: геній, який вважав себе невдахою".
3. Прослухати аудіокнигу "Дари волхвів".
4. Подивитися екранізацію новели О. Генрі "Дари волхвів".
5. Опрацювати інформаційні картки.
6. Домашне завдання: за підручником опрацювати с. 228-230, 236-240.

Дистанційне навчання

06.03.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на події як художній прийом створення атмосфери таємничості". 

1. Переглянути відеопрезентацію "Шерлок Холмс і доктор Ватсон. Короткі відомості про героїв".
2. Опрацювання навчального матеріалу.

3. Подивитися уривкі з фільмів про Шерлока Холмса і доктора Ватсона.



4. Домашне завдання.

Дистанційне навчання

29.02.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
А.К. Дойл «Спілка рудих». Іронічне зображення пристрасті людини до легкого збагачення в оповіданні «Спілка рудих»". 

1. Прослухати скорочено зміст оповідання "Спілка рудих".
2. Опрацювати інформаційні картки.
3. Подивитися англійський фільм "Спілка рудих".
4. Домашне завдання: прочитати за підручником оповідання Артура Конан Дойла "Спілка рудих": с. 215 - 223.

Дистанційне навчання

28.02.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
А.К.Дойл «Пістрява стрічка». Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і моральних якостей". 

1. Опрацювати інформаційні картки.




2. Домашне завдання.

Дистанційне навчання

22.03.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
А.К.Дойл «Пістрява стрічка». Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка»". 

1. Прослухати аудіокнигу "Пістрява стрічка" (скорочено).
2. Подивитися фільм "Пістрява стрічка".
3. Опрацювати інформаційні картки.



4. Домашне завдання: прочитати по підручнику с. 205 -215; розгадати кросворд.

Дистанційне навчання

21.02.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Артур Конан Дойл (1859-1930) – відомий автор класичних детективів, популярність його героїв у різних країнах. Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса". 

1. Подивитися освітній відеоролік "Артур Конан Дойл".
2. Опрацювати інформаційні картки.


3. Переглянути відеоролік "Цікаві факти про Шерлока Холмса і Доктора Ватсона".
4. Словникова робота.
5.  Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса.
6. Творче завдання.
7. Домашне завдання: опрацювати за підручником с. 202-204.

Дистанційне навчання

15.02.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Е. А. По «Золотий жук».. Особливості композиційної будови твору – «розповідь у розповіді», її художнє значення (поєднання різних точок зору, створення емоційної напруги, таємничої атмосфери та ін.). Образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача". 

1. Згадуємо прочитане.

2. Опрацювати інформаційні картки.









3. Домашне завдання.

Дистанційне навчання

14.02.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"
Захопливий сюжет повісті «Золотий жук» Е.По". 

1. Епіграф.
1. Опрацювати інформаційну картку.
2. Подивитися буктрейлер до твору Е. По "Золотий жук".
3. Прослухати аудіокнигу Е. По "Золотий жук" (скорочено).
4. Подивитися художній фільм за твором Е. По.
5. Ознаки детективу у творі.
6. Домашне завдання: прочитати по підручнику с. 193-201; знати зміст твору.

Дистанційне навчання

08.02.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів. Е.А. По (1809-1849) – засновник    жанру детективу у світовій літературі 
". 

1. Опрацювати інформаційні картки "Детектив як жанр літератури".


2. Подивитися біографію Едгара По.
3. Домашне завдання: опрацювати за підручником с. 190-193; усно відповідати на запитання на с. 193.

Дистанційне навчання

01.02.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"ПЧ № 3   Ульф Старк. «Диваки і зануди». Доля дівчинки Симони, її проблеми в родині та у школі. Стосунки Симони з однолітками. Складний шлях героїні до усвідомлення власної сутності 
". 

1. Подивитися експрес-урок "Ульф Старк . "Диваки і зануди".
2. Буктрейлер до книги "Диваки і зануди".
3. Опрацювати інформаційні картки.

4. Перейти за посиланням і прочитати книгу Ульфа Старка "Диваки і зануди" (скорочено).
5. Домашне завдання: підготуватися до кнтрольної роботи (повторити вивчені твори з теми "Дружба і кохання").

Дистанційне навчання

31.01.2024р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Ульф Старк «Маленька книжка про любов». 
Ідеї підтримки й любові, які допомагають людям вижити й морально встояти в скрутних обставинах". 

1. Опрацювати інформаційні картки.
2. Домашне завдання.

Дистанційне навчання

30.01.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Ульф Старк «Маленька книжка про любов». 
Родинні та шкільні стосунки у творі". 

1. Опрацювати інформаційні картки.
2. Домашне завдання: скласти кросворд за твором Ульфа Старка (10 слів).

Дистанційне навчання

26.01.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Ульф Старк «Маленька книжка про любов». Зображення світу дитинства крізь призму складних життєвих обставин (війна, туга за батьком, бідність, несправедливість)".

1. Аналіз твору Ульфа Старка "Маленька книжка про любов".
2. Словникова робота.
3. Підсумки.
4. Домашне завдання: скласти сенкан до слів "Фред", "Ельза". 

Дистанційне навчання

25.01.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Ульф Старк (1944-2017). «Маленька книжка про любов». Різдвяна історія в контексті історичного минулого".

1. Біографія та творчий шлях Ульфа Старка.
2. Подивитися презентацію книги Ульфа Старка "Маленька книжка про любовь".
3. Опрацювати інформаційні карки.
4. Домашне завдання.
Зайдіть за посиланням та прочитайте повість "Маленька книжка про любов".

Дистанційне навчання

24.01.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Адам Міцкевич (1798-1855) «Непевність». Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину".

1. Опрацювати інформаційні картки.
2. Переглянути відео "Які жінки надихали талановитого Адама Міцкевича. Одна історія".
3. Виразне читання вірша.
Адам Міцкевич
Непевність


Перекладач: Л.Первомайський
Джерело: Міцкевич Адам. Вибране: Поетичні твори.— К.: "Веселка", 1984

Вдалині від тебе не тужу, не плачу,
Розуму не трачу, як тебе побачу,
А проте, як часом довго не стріваю,-
Все чогось сумую, все когось шукаю.
I в журбі до серця підплива питання:
Чи це тільки дружба, а чи це кохання?

Ти з очей зникаєш, і вже я не в силі
Одновити в думці риси твої милі,
Хоч мені й говорить прагнення щоденне,
Що ти завжди близько, завжди біля мене.
Та мене хвилює давнє запитання:
Чи це тільки дружба, а чи це кохання?

Сумував я тяжко, та своєї скрути
Не давав ніколи я тобі відчути;
Без мети блукав я і втрачав дорогу,
А прибившись часом до твого порогу,
Входив я, сховавши в серці запитання:
Чи це тільки дружба, а чи це кохання?

Задля тебе навіть смерть була б легкою,
В пекло я подався б для твого спокою,
Хоч не маю зваги серцю наказати —
I твоїм здоров'ям, і спокоєм стати.
Сушить мені мозок те лихе питання:
Чи це тільки дружба, а чи це кохання?

Як руки твоєї дотик відчуваю,
Наче в любий спокій весь я поринаю.
Я б заснув навіки в тую мить, здається,
Коли б не будило серце, в котрім б'ється,
Невідступно б'ється грізне запитання:
Чи це тільки дружба, а чи це кохання?

Коли я цю пісню віршував без тями,
Віщий дух моїми не владав устами,
Сам не знаю звідки, стежками якими
Узялися мислі і набігли рими,
Як я в кінці вірша вкарбував питання:
Що мене натхнуло — дружба чи кохання?

1825
4. Прослухати аудіовірш "Непевненість".
5. Аналіз вірша "Непевненість".
6. Подивитися відео "Адам Міцкевич «Непевність» Роздуми ліричного героя про дружбу і кохання".
7. Домашне завдання: заповнити таблицю.

Дистанційне навчання

18.01.2024р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Р. Бернс (1759– 1796) «Моя любов…»Г. Гейне (1797–1856) «Коли настав чудовий май…»".

Епіграф
1. Подивитися освітній відеоролік "Роберт Бернс".
2. По підручнику прочитати вірш Р. Бернса "Моя любов - рожевий квіт..." на с. 182.
3. Подивитися відеопроект "Моя любов - рожевий квіт...".
4. Переглянути відеопрезентацію "Книга пісень" Г. Гейне".
5. По підручнику прочитати вірш Г. Гейне"Коли настав чудовий май..." на с. 183.
6. Прослухати вірш "Коли настав чудовий май...".
7. Прослухати романс "Коли настав чудовий май..." на слова Г. Гейне.
8. Вивчити напам'ять вірш Р. Бернса або Г. Гейне (за вибором).

Дистанційне навчання

17.01.2024 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Вірші зарубіжних поетів про дружбу і коханняП’єр Ронсар (1524-1585) «До того, як любов у світ прийшла…»".

1. Опрацювати інформаційні картки.
2. Виразно прочитати вірш. Аналіз твору.
3. Теорія літератури.
4. Прослухати вірш П'єра Ронсара.
5. Домашне завдання:  скласти сенкан до слова "П'єр Ронсар".

Дистанційне навчання

14.12.2023 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Редьярд Кіплінг«Якщо…». Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея".

1. Опрацювати інформаційні картки.
2. Прослухати вірш Р. Кіплінга "Якщо..."
3. Аналіз твору.
4. Опрацювати за підручником с.136-138.

Дистанційне навчання

07.12.2023 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Редьярд Кіплінг (1865-1936)«Балада про Схід і Захід».
Протистояння і примирення Сходу й Заходу в «Баладі про Схід і Захід» Р. Кіплінга. Антитези у творі. Ідеї миру і  дружби. Динаміка образів головних героїв (Камаль, полковничий син)"
.

1. Подивитися освітній відеоролік "Біографія Редьярда Кіплінга".
2. "Балада про Схід і Захід".
3. Прослухати аудіокнигу Р. Кіплінга "Балада про Схід і Захід"
4. Записати в зошити план твору.
5. Опрацювати інформаційні картки.
6. Ідейно-художній аналіз твору Р. Кіплінга.

7. Характеристика персонажів. Символіка.
8. Опрацювати за підручником с.131-135, усно відповідати на запитання 1-9 с. 135-136.

Дистанційне навчання

06.12.2023 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"ПЧ № 2.  А. Нанетті «Мій дідусь був черешнею»".

1. Опрацювати інформаційні картки "Життя і творчість Анжели Нанетті".
2. Повість А. Нанетті "Коли мій дідусь був черешнею".
3. Подивитися буктрейлер до твору "Коли мій дідусь був черешнею"
4. Прослухати уривок з повісті.
5. Переглянути м/ф "Коли мій дідусь був черешнею".
6. Аналіз повісті Анжели Нанетті.
7. Інтерактивна вправа:  "Знайди логічну пару".

Дистанційне навчання

30.11.2023 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Джеймс Олдрідж «Останній дюйм».Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення. Віра у внутрішні можливості людини,  подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння".

1. Перевірка змісту оповідання "Останній дюйм".
2. Характеристика образів Бена і Деві.

3.Підсумки.
4. Розв'язати кроссенс.
5. Прочитати закодовані цитати в хмарі слів.

Дистанційне навчання

29.11.2023 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Джеймс Олдрідж (нар. 1918)«Останній дюйм».  Проблема взаємин між батьками і дітьми".

1. Подивитися презентацію "Джеймс Олдрідж".
2. Буктрейлер до оповідання "Останній дюйм".
3. Прослухати стислий зміст твору Джеймса Олдріджа.

4. Подивитися екранізацію твору "Останній дюйм".
5. Прочитати за підручником с.116-129.

Дистанційне навчання

22.11.2023 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"ПЧ № 1  Е.Е. Шмітт (народ. 1960) «Діти Ноя». Доля дітей у період Другої світової війни. Духовний подвиг священика Понса, його турбота про дітей. Тема культури у творі. Біблійні мотиви".

1. Знайомство з  Еріком-Емманюелем Шміттом.
2. Подивитися відеопрезентацію "Біографія Е. Е. Шмітта".
3. Прослухати стислий переказ повісті Е. Шмітта "Діти Ноя".
4. Аналіз твору "Діти Ноя".
4. Домашне завдання.


Дистанційне навчання

08.11.2023 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"РМ (у)  Створення репортажу з «місця подій» (сцена штурму замку Фрон де Бефа). Лицарський турнір".

1. Згадати зміст твору "Айвенго".                                                                                  Інтерактивна вправа "Роман В. Скотта "Айвенго".

2. Інтерактивна гра "Про кого йдеться?" (Розпізнати героя за його портретом).
3. Перейти за посиланням і виконати вправу "Найкращий знавець роману "Айвенго".
4. Створення репортажу з «місця подій» (усно).
5. Проблемні запитання.
6. Підсумки.
7. Створити репортаж "Сцена штурму замку Фрон де Бефа" (усно).

Дистанційне навчання

02.11.2023 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Ідея віротерпимості в романі. Леді Ровена та Ребекка – дві різні долі".

1. Жіночі образи в романі.
2. Подивитися експрес-урок "Жіночі образи в романі В. Скотта "Айвенго".
3. Прочитати по підручнику уривки роману (розділи VІІІ, ХІІІ, ХХІІІ, ХХІV) на с. 67 - 80; розгадати кросворд.

Дистанційне навчання

11.10.2023 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"Утвердження духовної сили пиктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Символіка  твору".

1. Опрацювати інформаційні  картки.
2. Робота со схемою.
6. Підготуватися до контрольної роботи з теми "Вступ. Жанр балади у європейських літературах"; повторити по підручнику с. 5-6, 28-54.


Дистанційне навчання

21.09.2023 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"«Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном»Ідеї свободи і служіння народові в баладах про Робіна Гуда".

1. Актуалізація знань.

2. Прослухати аудіокнигу "Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном".
3. Опрацювати інформаційні картки.
4. Створити асіціаційний кущ до образу Робін Гуда.
4. Довести, що народні розповіді про Робіна Гуда за жанром є баладами.

Дистанційне навчання

20.09.2023 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: 
"«Як Робін Гуд став розбійником». Образ народного захисника Робіна Гуда".

1. Переглянути відеоролік "Чи існував насправді Робін Гуд?"
2. Опрацювати інформаційні картки.
3. Прослухати аудіокнигу "Як Робін Гуд став розбійником" (скорочено).
4. Прочитати по підручнику с. 29-37.

Комментариев нет:

Отправить комментарий