среда, 4 ноября 2020 г.

  Дистанційне навчання


05.11.2020 р.

9 клас
Російська мова

Тема уроку: "Розділові знаки в складносурядних реченнях".

1. Переглянути відеоурок: 
                       "Розділові знаки в складносурядних реченнях".

                                                                                                                                                            

2. Виконати  вправу 111 на с.73.

3. Виконати   тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 6518296 (завдання потрібно виконати 05 листопада до 21 години). 

Зарубіжна література

Тема уроку: "Джордж Ноел Гордон Байрон. Поема «Мазепа»".

1. Ознайомитися з освітнім відеороліком "Иван Мазепа".


2. Переглянути  відео"Мазепа: герой чи зрадник?"


3. За підручником прочитати с. 67- 68 та уривки з поеми "Мазепа" (с.71-75).

4. Переглянути відео "Сторінками поеми Байрона "Мазепа".



5. Стисло записати у робочі зошити паспорт поеми  Байрона "Мазепа"

 “Мазепа” Байрон аналіз (паспорт)

 Автор – Джордж Байрон

Рік написання – 1818

 Жанр – поема

Поема Дж. Байрона — це ліро-епічна поема, монолог-сповідь Мазепи. Автора цікавить плин почуттів, рух думок героя, політ його уяви.

Тема – страждання самотнього і приреченого гетьмана України.

Ідея – оспівування мужності та витримки, самовладання у найтяжчих випробуваннях, возвеличення незламності духу під ударами долі.

 Головні герої поеми “Мазепа”:

 Гетьман Іван Мазепа – головний герой

Карл XII

Дружина графа Фальбовського Тереза.

 Композиція. 20 невеликих розділів

 Історичні події, зображені у творі: розгром шведів російськими військами Петра I під Полтавою 1709 року та втеча Мазепи з Карлом XII до Туреччини

 Образ Мазепи у поемі Байрона  Гетьман зображений на початку й наприкінці твору людиною похилого віку, йому 70 років. Сильний, сміливий, здатний зберегти самовладання у найскладнішій ситуації. Він не може змінити хід історії, але завжди береже свою честь і гідність, залишається людяним. Образ Мазепи досить багатогранний. У поемі він змінюється зовнішньо під вагою прожитих років, але зберігає головне: мужність, силу, тверезість розуму, шляхетність.

– Риси романтичного героя в образі Мазепи. Він похмурий, самотній, вірний високим ідеалам (кохання, дружби, свободи, вірності вітчизні), волелюбний, внутрішньо незалежний.

– Риси «байронічного героя» у характері Мазепи. «Шляхетний злочинець», самотній, нескорений, волелюбний, бунтар зі страдницькою душею, в якій відбиваються настрої «світової скорботи»; смілива вдача, могутня воля, титанічна постать

Символічні образи

«Дика країна», у якій «дикі степи», «дикий праліс», «дика площина» символічні образи, що створюють емоційний, романтичний образ України, що є вільною, але ще неосвоєнною землею.

Образ долі, яка переслідує усіх героїв. Доля відвернулася від шведів під Полтавою, від короля Карла XII, прирікши його на втечу, доля звела Мазепу з Терезою, подарувавши йому таке сильне кохання, але й розлучила їх (адже Мазепа нічого не знає про подальшу долю своєї коханої), доля врятувала його, принісши в Україну, й зробила Мазепу гетьманом.

 Образ коня. У романтичній літературі кінь є символом вдачі, людської долі. Тому стає зрозумілим, чому Карл XII втрачає своїх коней (доля відвернулася від нього), а Мазепа зберіг свого коня (доля до нього прихильна). Образ «дикого коня», що ніс Мазепу через ліси й степи з Польщі в Україну – символ нестримної пристрасті майбутнього гетьмана, і фатальної долі, і втілення смерті, що очікувала Мазепу, і кари небесної за його вчинок (порушення подружньої вірності), і символ несхитної волі, що є у Мазепи і яка й приводить його до гетьманства. Із цим образом нерозривно пов’язаний і образ України, яка постає вільною країною, що повинна рухатися у майбутнє. Бурхливі потоки, потужні хвилі, сильні вітри уособлюють пристрасті, що охопили героя.

Вороння символізує смерть.

 Степ — вільнолюбивий дух Мазепи.

Буйний чагарник, ліс — перепони, які траплялися на його життєвому шляху. Вечірній холод, туман, морок, тьма, ридання вітру, похмуре небо підсилюють страждання Мазепи. Ранок, біла мла, схід сонця є символом надії.

 Образ вершника Мазепи це символ: неспокійної душі; – нескореної сили; постійної небезпеки; уособлення вільної людини; символ свободи, нації.

6.  Виконати   тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 9213205 (завдання потрібно виконати 05 листопада до 21 години). 




вторник, 3 ноября 2020 г.

 Дистанційне навчання


04.11.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Езоп «Лисиця і виноград», «Крук і Лисиця».  
«Вовк і Ягня», «Мурашки й Цикада».
 Утілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість,
 дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. 
 Мораль байок Езопа ".

1. Прочитати за підручником с. 48-50.
2. Прослухати байки Езопа.

               а) Байка "Лисиця і виноград".


              б) Байка "Крук і Лисиця".



                                                    Аналіз байки "Крук і Лисиця".


               в) Байка "Вовк і Ягня".


               г) Байка "Мурашки й Цикада".


3. Виконати практичну роботу в робочих зошитах.

а) Записати назву байки.
б) Які риси характеру уособлюють персонажі цієї байки?
в)  Мораль байки.

4. На допомогу учневі.



5.   Виконати завдання на Learningapps 
та прислати скріншот результату тестування.




понедельник, 2 ноября 2020 г.

 Дистанційне навчання


03.11.2020 р.

9 клас
Російська мова

Тема уроку: "Сурядні сполучники".

1. За підручником вивчити правила параграфа 8 на с. 61-62.
2. Переглянути відео: 
                       "Сурядні сполучники".


                                                                                                                                                                     3Виконати тести, що пропонує відео, і розставити розділові знаки в реченнях, які є в розділі "Домашне завдання".

4. Виконати  вправу 103 на с.69-70.

 Роботи для перевірки  скинути на електронну пошту veklenko6899@gmail.com  04 листопада до 21 години. 

Зарубіжна література

Тема уроку: "Джордж Ноел Гордон Байрон (17881824). Вплив творчості Дж. Байрона на     розвиток романтизму в Європі.  
«Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви у віршах Дж. Байрона".

1. За підручником ознайомитися з біографією Джорджа Байрона на с. 62- 68.
2. Переглянути освітній відеоролик "Джордж Гордон Байрон".


3. Опрацювати презентацію "Джордж Байрон": скласти в робочих зошитах стислий конспект життя і творчості Байрона.


4. Прослухати поезіі:

                   а) "Хотів би жити знов у горах..."


                   б)  Аналіз поезії "Хотів би жити знов у горах..."


                    в)   "Мій дух як ніч..."


                    г)  Аналіз поезії "Мій дух як ніч..."


5. Записати до робочих зошитів "Особливості поезії Байрона".


Додатково ( для допитливих):

    Художній фільм "Байрон".



6.  Виконати   тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 9581917 (завдання потрібно виконати 03 листопада до 21 години). 





воскресенье, 1 ноября 2020 г.

 Дистанційне навчання


02.11.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Байка як літературний жанр, ії характерні ознаки. 
                         Езоп. Поєднання конкретного і загального в байках ".

1. Прочитати за підручником с. 46-49.
2. Переглянути презентацію "Байка як літературний жанр".



3. Опрацювати літературні картки: записати їх зміст до зошитів та вивчити.








4. Переглянути відеоролік "Біографія Езопа".


5. Переглянути діафільм"Легенда про Езопа".


6. Вивчити особливості байок Езопа.


7. 
Виконати   тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок, або https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2796548 Уведіть код доступу 2796548 (завдання потрібно виконати 02 листопада до 21 години.). 



 Дистанційне навчання


02.11.2020 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Розвиток зв'язного мовлення. 
                        Відгук на літературну баладу О. Пушкіна "Пісня про віщого Олега".


1.   Ознайомитися з пам'яткою " 
Як писати відгук на прочитану баладу
 ".
                        
- Обґрунтувати, з якою метою пишеться відгук.
- Умотивувати, чому твір сподобався.
- Писати відгук під свіжими враженнями від прочитаного (тобто перечитати баладу ще раз).
- Коротко схарактеризувати головних героїв твору.
- Оцінити ставлення автора до своїх персонажів.
- Не переказувати змісту твору: це знизить інтерес до нього в читача відгуку.
- Визначити художню вартість твору.
- Порадити адресатам прочитати цей твір літератури.

2. Зразки відгуків дивіться Тут і Тут, і Тут.

3.                      Рекомендації, як запобігти мовним помилкам

1. Пам’ятай, повтори (тавтології), ужиті без стилістичної потреби, виявляють бідність твого словникового запасу.
2. Із синонімічного ряду вибирай те слово, яке найкраще розкриває думку відповідно до стилю роботи.
3. Вживай тільки ті слова, лексичне значення яких тобі відоме. У разі потреби користуйся тлумачним словником.
4. Пам’ятай, що часте вживання тих самих слів, словосполучень, виразів знебарвлює мову, робить її стандартною, сухою.
5. Стеж за побудовою тексту твору, правильно використовуй мовні засоби його організації. Перед написанням речення обов’язково перечитай попереднє (коли є потреба, то й цілий абзац, усе написане).
6. Використовуй різні типи речень, намагайся уникнути одноманітності переходу від одного речення, абзацу до іншого.
7. Не вдавайся до штучних красивостей, надмірної патетики. Коли автор пише химерно, пишномовно, то пише нещиро. Пам’ятай, що велемовність веде до заміни живого слова банальними трафаретами.
8. Пам’ятай, що тільки глибокі знання і тверді переконання допомагають людині мислити й висловлюватися легко, красиво, щиро.
9. Пиши по-своєму, висловлюй думки самостійно, виробляй власний стиль письма.
10. Упродовж викладу дотримуйся одного стилю. Пам’ятай, вибір теми зумовлює і вибір стилю.

4. Написати відгук на баладу О. Пушкіна "Пісня про віщого Олега". Роботи скинути на електронну пошту veklenko6899@gmail.com