воскресенье, 4 апреля 2021 г.

  Дистанційне навчання

05.04.2021 р.

7 клас                                                                                                      
Зарубіжна література

Тема уроку: "Новела О. Генрі «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця)".

1. Подивитися буктрейлер до твору О. Генрі "Останній листок".


2. Прочитати за підручником новелу "Останній листок" на с. 230 - 235.
3. Подивитися і прослухати аудіокнигу "Останній листок".


4. Переглянути експрес-урок за новелою О. Генрі.


5. Опрацювати літературні картки і переписати їз зміст в робочі зошити.
    
 


6. Зайдіть за посиланням  "На урок"Уведіть код доступу  6939851 (завдання потрібно                  виконати 05 квітня до 21 години).

четверг, 25 марта 2021 г.

 Дистанційне навчання

26.03.2021 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Контрольна робота №5 з теми «Сила творчої уяви»".

Контрольна робота №5

з теми «Сила творчої уяви» (за творчістю Л. Керролла та М. Цвєтаєвої)

Початковий та середній рівні (по 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

1.      Автор «Аліси в Країні Див» був:

а) біологом й істориком;

б) фізиком і мовознавцем;

в) математиком і літератором;

г) географом і письменником.

2.      Аліса потрапила в Країну Див, бо:

а) туди її запросив Капелюшник;

б) побігла за Білим Кроликом;

в) випадково упала в яму;

г) вночі її викрав Шалений Заєць.

3.      Аліса, розгубившись, так розплакалась, що:

а) Королева розсердилася й наказала її покарати;

б) затопила сльозами всю Країну Див;

в) позбігалися всі мешканці країни;

г) утворилося озеро сліз.

4.      Аліса, щоб побачити дива підземного царства, захотіла стягатися й розтягатися до потрібних розмірів, як:

а) гумка;

б) підзорна труба;

в) велика пружина;

г) циркуль.

5.      Дитина, яку бавила Герцогиня, а потім Аліса, перетворилась на:

а) козеня;

б) кролика;

в) мавпочку;

г) порося.

6.      У домі Герцогині безлад, гармидер, стоїть дуже сильний запах перцю, і це є символичним зображенням:

а) бездарних господинь;

б) тодішнього становища в Англії;

в) відсутності естетичного смаку у вищих шарах суспільства;

г) пристрасті до гострої східної кухні.

7.      У розілі «Порося і перець», книги «Аліса в Країні Див» висміюється:

а) невихована дитина;

б) суворе виховання дітей;

в) жорстокість Герцогині;

г) недоладність няньок.

8.      Королева любила грати в:

а) тріктрат;

б) крокет;

в) карти;

г) шахи.

9.      Кулями в грі в крокет були:

а) мильні бульбашки;

б) зігнуті вовки;

в) живі  їжаки;

г) особливі м’ячі.

10.  Чеширський Кіт знаменитий:

а) здатністю раптово з’являтися й зникати;

б) своєю волелюбністю;

в) своєю іронічністю, насмішкуватістю;

г) своєю усмішкою.

11.  У вірші М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадується композитор:

а) Штраус;

б) Гріг;

в) Бах;

г) Шопен.

12.  У вірші М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадується відомий філософ:

а) Діоген;

б) Платон;

в) Аристотель;

г) Сократ.

Достатній рівень (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

1.      Продовжте речення: «Фантастика – це…»

2.      Охарактеризуйте образ Аліси з твору Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див».

3.      Назвіть героїв вірша М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» й поясніть, чому саме вони так запам’яталися та припали до душі ліричній героїні.

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

Висловіть міркування про роль книги, мистецтва в житті людини, наведіть приклади з художньої літератури та власного досвіду.

Контрольну роботу виконати в робочих зошитах і надіслати  26 березня до 21 години на електронну пошту veklenko6899@gmail.com

 Дистанційне навчання

26.03.2021 р.

7 клас                                                                                                      
Зарубіжна література

Тема уроку: "Новела як літературний жанр, її характерні ознаки. О. Генрі (18621910) – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі".

1. За підручником опрацювати с. 228-230.
2. Подивитися овітні відеоролики:
    а) "Біографія О. Генрі. Вільям Сідні Портер".


    б) "О. Генрі: геній, який вважав себе невдахою".


3. Прослухати новелу "Дари волхвів" (аудіокнига).


4. Переглянути ігровий фільм "Дари волхвів".


5. Записати в робочі зошити схему сюжету новели.


4. Біблійнй мотиви в новелі "Дари волхвів".

Словникова робота (записати в зошити).
 Волхви - це мудреци, які по зірках дізналися про народження Ісуса Христа й пришли йому вклонитися.



5. Перечитаємо останній абзац новели:

 «Волхви, ті, що принесли дари немовляті у яслах, були, як ви

знаєте, мудрі люди, надзвичайно мудрі люди. Вони винайшли

звичай робити різдвяні подарунки. Бо вони були мудрі, і дари

їхні були мудрі, не виключено, що їх можна було навіть

замінити, якщо траплялися два однакових подарунки. А я

розповів вам нічим не примітну історію про двох дурненьких

дітей, які жили у восьмидоларовій квартирі і зовсім немудро

пожертвували одне для одного найдорожчими своїми скарбами.

Але до відома мудреців наших днів слід сказати, що з усіх, хто

робив подарунки, ці двоє були наймудріші. З усіх, хто приносить

і приймає дари, наймудріші тільки такі, як вони. Це всюди так.

Вони і є волхви».

Хто , на вашу думку є волхвами? (Ті, хто має в серці любов)


6. Зайдіть за посиланням  "На урок"Уведіть код доступу  5037489 (завдання потрібно                  виконати 26 березня до 21 години).

 Дистанційне навчання

26.03.2021 р.

11 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Ясунарі Кавабата-лауреат Нобелівської премії з літератури. Стислі відомості про життя митця. Відображення специфіки японської культури, традицій, звичаїв у повісті «Тисяча журавлів»".

1.  За підручником опрацювати с. 152-159.
2. Переглянути  відео:
    а) Експрес-урок. Ясунарі Кавабата "Тисяча журавлів" (автор-кандидат філологічних            наук Б.В.Стороха).


   б) Буктрейлер. Ясунарі Кавабата "Тисяча журавлів".


   в) Таємництва японської чайної церемонії


3. Опрацювати презентації :
     а) "Ясунарі Кавабата";
     б) "Повість Ясунарі Кавабата "Тисяча журавлів";
     в) "Характеристика жіночого образу у творі "Тисяча журавлів".
4. Опрацювати завдання і запитання на с.159 підручника.
5. Зайдіть за посиланням  "На Урок"Уведіть код доступу  5055331 (завдання потрібно                  виконати 26 березня до 22 години).

среда, 24 марта 2021 г.

 Дистанційне навчання

25.03.2021 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Марина Іванівна Цвєтаєва (1892-1941). "Книги в червоній палітурці". Образ ліричної героїні, яка любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі".

1. За підручником опрацювати запитання і завдання 1-5 на с. 224.
2.  Переглянути та прослухати  відеороліки:
     а)"М. Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці".


     б) "Едвард Гріг. Ранок. Пер Гюнт. Слухати музику і дивитися відео - образ".
     
 
     в) Ц. Кюї. Вальс".

3. Практична робота (за власним бажанням, необов'язково):
     а) Переглянути відео "Обкладинка для книг і блокнотів своїми руками. Майстер клас". 


     б) Зробити нову обкладинку для старої кижки, яка є у вас вдома.

4. Скласти сенкан до слова книжка. Роботи скинути на електронну пошту veklenko6899@gmail.com ( 25 березня до 21 години). Хто зробить обкладинку для книжки, скиньте фото, буде дві оцінки.

 Дистанційне навчання

25.03.2021 р.

9 клас
Російська мова

Тема уроку: "Розділові знаки в складних реченнях з різними видами зв'язку". 
                                                       
1. Опрацювати теоретичний матеріал на с.198 параграфа 24.
2. Подивитися освітній відеоролік "Складне речення з різними видами зв'язку"і всі речення з нього та їх схеми переписати в робочі зошити.


3. Виконати вправу на Learningapps  "Сложное предложение с разными видами связи (9 класс)"  та прислати скріншот результату 25 березня до 21 години.


Зарубіжна література

Тема уроку: "Контрольна робота №5 з теми «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст».

Контрольна робота № 5

за темою «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ – початку ХХ ст.:

творчість Г. Ібсена та Б. Шоу»

Початковий та середній рівні

1.      Засновником «нової драми» вважають:

а) А. Чехова;

б) Б. Шоу;

в) М. Метерлінка;

г) Г. Ібсена.

2.      «Ібсенізм» – це…:

а) дотримання положень «старої драми»;

б) пародіювання творів Ібсена;

в) копіювання творів Ібсена;

г) дотримання положень «нової драми».

3.      П’єса «Ляльковий дім» - це:

а) сатирична комедія;

б) соціально – побутова драма;

в) п’єса – дискусія;

г) соціально – психологічна драма.

4.      Основна проблема п’єси «Ляльковий дім» - це проблема:

а) батьків і дітей;

б) вірності та зради;

в) становлення жінки як особистості;

г) влади грошей.

5.      Нора, героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім», вісім років приховувала, що:

а) її шантажує Крогстад;

б) змушена віддавати великий борг;

в) закохана в доктора Ранка;

г) витратила батькові гроші.

6.      Нора, героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім», позичила гроші, щоб:

а) мати привабливий вигляд, красивий одяг;

б) урятувати чоловіка;

в) урятувати батька;

г) дати дітям гарну освіту.

7.      Визначте, які риси характеру не притаманні Торвальду Хельмеру:

а) жорстокість та егоїзм;

б) хвальковитість та лицемірство;

в) компромісність та розуміння;

г) самовпевненість та кар’єризм.

8.      Яким є насправді Торвальд Хельмер, він показав, коли:

а) отримав листа від Крогстада;

б) дістав підвищення по службі;

в) дізнався про кохання Ранка до Нори;

г) у Нори не виходив на репетиції танець тарантела.

9.      Головна героїня  п’єси Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза, яку професор Хіггінс випадково зустрів на вулиці, вирізнялася:

а) не зовсім чесним ставленням до покупців;

б) пихатістю, грубістю;

в) жахливою вимовою;

г) лагідністю, відкритістю, гарними манерами.

10.  Про що замислювався Хіггінс із п’єси «Пігмаліон», коли розпочинав експеримент?

а) Про те, що скаже батько дівчини;

б) що буде робити Еліза далі;

в) що скажуть у вищому світі;

г) як зробити з квіткарки герцогиню.

11.  Риси характеру, властиві головній героїні п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:

а) легковажність, безсоромність;

б) пихатість, зарозумілість;

в) компромісність та розуміння;

г) самовпевненість та кар’єризм.

12.  Основна проблема п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:

а) кохання і сім’я;

б) освіта й виховання;

в) доля таланту в мистецтві;

г) кар’єризм та підприємливість.

Достатній рівень

13.  Порівняйте античний міф про Пігмаліона із твором Б. Шоу.

14.  Визначте ознаки «нової драми» у творі Г. Ібсена «Ляльковий дім».

Високий рівень

Виконати одне із завдань.

1.      Продовжте історію Нори – героїні драми Г. Ібсена «Ляльковий дім».

2.      Напишіть твір – есе за темою «Значення досконалого володіння мовою для успішного життя» (за твором Б. Шоу та на основі особистих спостережень за сучасним життям).

3.      Доведіть або спростуйте твердження: «Різниця між леді й квіткаркою полягає не в тому, як вона поводиться, а як до неї ставляться», проведіть паралелі із сучасністю.


 Роботи  надішліть  25 березня до 21 години на електронну пошту veklenko6899@gmail.com

вторник, 23 марта 2021 г.

 Дистанційне навчання

24.03.2021 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату". Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові".


1. Переглянути  відео :
     "Люлька миру" (уривок з поеми "Пісня про Гайавату").


2. Для допитливих:  подивитися мультфільми.
   а) "Маленький Гайавата".


    б) "Пісня про Гайавату". 


3. 
Виконати завдання 
та прислати скріншот результату 24 березня до 21 години:
   Вправа - гра "Пісня про Гайавату".