Дистанційне навчання
05.04.2021 р.7 клас
Зарубіжна література
4. Переглянути експрес-урок за новелою О. Генрі.
Дистанційне навчання
05.04.2021 р.Дистанційне навчання
26.03.2021 р.
5 класКонтрольна робота
№5
з теми «Сила
творчої уяви» (за творчістю Л. Керролла та М. Цвєтаєвої)
Початковий
та середній рівні (по 0,5 бала за кожну правильну відповідь)
1.
Автор «Аліси в Країні Див» був:
а) біологом й
істориком;
б) фізиком і
мовознавцем;
в) математиком і
літератором;
г) географом і
письменником.
2.
Аліса потрапила в Країну Див, бо:
а) туди її запросив
Капелюшник;
б) побігла за Білим
Кроликом;
в) випадково упала
в яму;
г) вночі її викрав
Шалений Заєць.
3.
Аліса, розгубившись, так розплакалась, що:
а) Королева
розсердилася й наказала її покарати;
б) затопила
сльозами всю Країну Див;
в) позбігалися всі
мешканці країни;
г) утворилося озеро
сліз.
4.
Аліса, щоб побачити дива підземного царства, захотіла
стягатися й розтягатися до потрібних розмірів, як:
а) гумка;
б) підзорна труба;
в) велика пружина;
г) циркуль.
5.
Дитина, яку бавила Герцогиня, а потім Аліса,
перетворилась на:
а) козеня;
б) кролика;
в) мавпочку;
г) порося.
6.
У домі Герцогині безлад, гармидер, стоїть дуже сильний
запах перцю, і це є символичним зображенням:
а) бездарних
господинь;
б) тодішнього
становища в Англії;
в) відсутності
естетичного смаку у вищих шарах суспільства;
г) пристрасті до
гострої східної кухні.
7.
У розілі «Порося і перець», книги «Аліса в Країні Див»
висміюється:
а) невихована дитина;
б) суворе виховання
дітей;
в) жорстокість
Герцогині;
г) недоладність
няньок.
8.
Королева любила грати в:
а) тріктрат;
б) крокет;
в) карти;
г) шахи.
9.
Кулями в грі в крокет були:
а) мильні
бульбашки;
б) зігнуті вовки;
в) живі їжаки;
г) особливі м’ячі.
10. Чеширський Кіт
знаменитий:
а) здатністю
раптово з’являтися й зникати;
б) своєю
волелюбністю;
в) своєю
іронічністю, насмішкуватістю;
г) своєю усмішкою.
11. У вірші М.
Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадується композитор:
а) Штраус;
б) Гріг;
в) Бах;
г) Шопен.
12. У вірші М.
Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадується відомий філософ:
а) Діоген;
б) Платон;
в) Аристотель;
г) Сократ.
Достатній
рівень (по 1 балу за кожну правильну відповідь)
1.
Продовжте речення: «Фантастика – це…»
2.
Охарактеризуйте образ Аліси з твору Льюїса Керролла
«Аліса в Країні Див».
3.
Назвіть героїв вірша М. Цвєтаєвої «Книги в червоній
палітурці» й поясніть, чому саме вони так запам’яталися та припали до душі
ліричній героїні.
Високий
рівень (3 бали за правильну відповідь)
Висловіть міркування про роль книги, мистецтва в житті
людини, наведіть приклади з художньої літератури та власного досвіду.
Контрольну роботу виконати в робочих зошитах і надіслати 26 березня до 21 години на електронну пошту veklenko6899@gmail.com
Дистанційне навчання
26.03.2021 р. «Волхви, ті, що принесли дари немовляті у яслах,
були, як ви
знаєте, мудрі люди,
надзвичайно мудрі люди. Вони винайшли
звичай робити різдвяні
подарунки. Бо вони були мудрі, і дари
їхні були мудрі, не
виключено, що їх можна було навіть
замінити, якщо
траплялися два однакових подарунки. А я
розповів вам нічим не
примітну історію про двох дурненьких
дітей, які жили у
восьмидоларовій квартирі і зовсім немудро
пожертвували одне для
одного найдорожчими своїми скарбами.
Але до відома мудреців
наших днів слід сказати, що з усіх, хто
робив подарунки, ці
двоє були наймудріші. З усіх, хто приносить
і приймає дари,
наймудріші тільки такі, як вони. Це всюди так.
Вони і є волхви».
Хто , на вашу думку є волхвами? (Ті, хто має в серці любов)
Дистанційне навчання
26.03.2021 р.Дистанційне навчання
25.03.2021 р.
5 класДистанційне навчання
Контрольна робота №
5
за темою «Нові
тенденції у драматургії кінця ХІХ – початку ХХ ст.:
творчість Г. Ібсена
та Б. Шоу»
Початковий та середній рівні
1. Засновником
«нової драми» вважають:
а) А. Чехова;
б) Б. Шоу;
в) М. Метерлінка;
г) Г. Ібсена.
2. «Ібсенізм»
– це…:
а) дотримання положень «старої драми»;
б) пародіювання творів Ібсена;
в) копіювання творів Ібсена;
г) дотримання положень «нової драми».
3. П’єса
«Ляльковий дім» - це:
а) сатирична комедія;
б) соціально – побутова драма;
в) п’єса – дискусія;
г) соціально – психологічна драма.
4. Основна
проблема п’єси «Ляльковий дім» - це проблема:
а) батьків і дітей;
б) вірності та зради;
в) становлення жінки як особистості;
г) влади грошей.
5. Нора,
героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім», вісім років приховувала, що:
а) її шантажує Крогстад;
б) змушена віддавати великий борг;
в) закохана в доктора Ранка;
г) витратила батькові гроші.
6. Нора,
героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім», позичила гроші, щоб:
а) мати привабливий вигляд, красивий одяг;
б) урятувати чоловіка;
в) урятувати батька;
г) дати дітям гарну освіту.
7. Визначте,
які риси характеру не притаманні Торвальду Хельмеру:
а) жорстокість та егоїзм;
б) хвальковитість та лицемірство;
в) компромісність та розуміння;
г) самовпевненість та кар’єризм.
8. Яким
є насправді Торвальд Хельмер, він показав, коли:
а) отримав листа від Крогстада;
б) дістав підвищення по службі;
в) дізнався про кохання Ранка до Нори;
г) у Нори не виходив на репетиції танець тарантела.
9. Головна
героїня п’єси Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза,
яку професор Хіггінс випадково зустрів на вулиці, вирізнялася:
а) не зовсім чесним ставленням до покупців;
б) пихатістю, грубістю;
в) жахливою вимовою;
г) лагідністю, відкритістю, гарними манерами.
10. Про
що замислювався Хіггінс із п’єси «Пігмаліон», коли розпочинав експеримент?
а) Про те, що скаже батько дівчини;
б) що буде робити Еліза далі;
в) що скажуть у вищому світі;
г) як зробити з квіткарки герцогиню.
11. Риси
характеру, властиві головній героїні п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:
а) легковажність, безсоромність;
б) пихатість, зарозумілість;
в) компромісність та розуміння;
г) самовпевненість та кар’єризм.
12. Основна
проблема п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:
а) кохання і сім’я;
б) освіта й виховання;
в) доля таланту в мистецтві;
г) кар’єризм та підприємливість.
Достатній рівень
13. Порівняйте
античний міф про Пігмаліона із твором Б. Шоу.
14. Визначте
ознаки «нової драми» у творі Г. Ібсена «Ляльковий дім».
Високий рівень
Виконати одне із завдань.
1. Продовжте
історію Нори – героїні драми Г. Ібсена «Ляльковий дім».
2. Напишіть
твір – есе за темою «Значення досконалого володіння мовою для успішного життя»
(за твором Б. Шоу та на основі особистих спостережень за сучасним життям).
3. Доведіть
або спростуйте твердження: «Різниця між леді й квіткаркою полягає не в тому, як
вона поводиться, а як до неї ставляться», проведіть паралелі із сучасністю.
Дистанційне навчання
24.03.2021 р.