пятница, 24 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання

27.04.2020 р.

8 клас
Російська мова

Тема уроку: "Відокремлені обставини, виражені іменниками з прийменниками".

1. За підручником вивчити правила параграфів 55-57 на с. 225-227.
2. Переглянути відео: 
                       "Відокремлені обставини, виражені іменниками з прийменниками".



3Виконати вправи 367, 368 на с. 229-230. 
4 .Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код                      доступу 905792 (завдання потрібно виконати до 30 квітня).  

Зарубіжна література

Тема уроку: "Мольєр «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення. Основні образи комедії: пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін. Засоби комічного в комедії: гумор, іронія, сатира, сарказм".

1. За підручником прочитати с. 245-254.
2. Переглянути відеовиставу "Міщанин-шляхтич":
     


3. Опрацювати "Паспорт комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич", переписати його  в робочий зошит.
Паспорт комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»
Назва твору
«Міщанин-шляхтич»
Автор
Жан Батист Мольєр
Літературний напрям
Класицизм
Жанр
Соціально-побутова комедія, елементи любовної та  соціально-психологічної комедії
Тема
Прагнення багатого буржуа Журдена потрапити до вищого товариства
Проблематика
Місце людини у суспільстві; чинники, якими це місце визначається; панівні моральні ідеали у державі; проблеми освіти, виховання, мистецтва, кохання, людської гідності та ін.
Основні ідеї
Викриття соціальних і людських вад
Головні герої
Пан Журден, пані Журден, Люсіль,  Клеонт, Дорант, Дорімена, Ковєль, Ніколь
Художні особливості
Різні види комічного: гумор, іронія, сатира, сарказм, буфонада, фарс.

4. Переглянути літературні картки "Образи комедії Мольєра"(із записом матеріалу в зошит).









5. Опрацювати таблицю "Комічне у комедії "Міщанин-шлахтич", записав до робочого зошиту визначення літературних термінів: «гумор», «сатира», «іронія», «сарказм»,  «буфонада», «фарс».

Вид комічного
Функція
Гумор
Висміюються довірливість Журдена і шахрайство Доранта
Іронія
Висміюється плазування Журдена перед аристократією
Сарказм
Засудження лицемірства аристо­кратії
Сатира
Народна оцінка таких «шляхтичів», засудження потягу буржуазії до аристократичних титулів і звань
Буфонада
Викриття ганебного плазування і приниження перед аристократами, які того не варті
Фарс
Надає п'єсі особливої жвавості, захопливості дії, створює ефект комічного. Засіб викриття Журдена, висміювання його дурості

6. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код                      доступу 651264 (завдання потрібно виконати до 30 квітня).  

7. Виконати тестові завдання на Learningapps та прислати скріншот результату                          тестування.



четверг, 23 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання

24.04.2020 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Туве Янсон (1914-2001). "Капелюх Чарівника". Чарівність художнього світу твору".

1. Прочитати за підручником с.226-229.

2. Перелянути відеоролік.

3. Опрацювати запитання на с.229-230.
4. Переглянути мультфільми.







5. Виконати  тестування : зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код          доступу  675654 (завдання потрібно виконати до 27 квітня).

Дистанційне навчання

24.04.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Роберт Шеклі (1928–2005). «Запах думки». Утвердження сили людської думки в оповіданні. Гуманістичний зміст твору – віра в перемогу людського розуму".

1. За підручником прочитати біографію Роберта Шеклі на с.216-218.
2. Переглянути експрес-урок "Роберт Шеклі".



3. Опрацювати завдання 1-4 на с.218 (усно).
4. Читати оповідання "Запах думки" на с.218-224.
5. Записати в робочий зошит план оповідання.

Оповідання Р.Шеклі «Запах думки»

План

1. Аварійна ситуація.
2. День перший. Знайомство з планетою З-М-22. Зустріч з білкою і вовком.
3. Вечір першого дня.
4. Пантера загрожує життю Кліви.
5. День другий. Вовки і стерв’ятники.
6. День третій. Нова атака хижаків.
7. Вогонь!

6. Прослухати аудіокнигу "Запах думки".



7. Повторити біографію автора та з'ясувати головну думку допоможе опорна картка.



8. Опрацювати опорну картку та записати в зошити діаграму Венна.


                                                                                                                                                                 
9. Виконати  тестування : зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 461905 (завдання потрібно виконати до 28 квітня).         

среда, 22 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання

23.04.2020 р.

8 клас
Російська мова

Тема уроку: "Розвиток мовлення. Культура мовлення. Текст. Синтаксичні засоби зв’язку речень в тексті. «Вдивляючись у природу»".

1. За підручником опрацювати матеріал  на с. 220-224.
2. Переглянути відео: 
                       "Синтаксичні засоби зв'язку речень в тексті".


3Виконати вправу 354 на с. 224. 
4. Виконати вправу 345. Роботи скинути на електронну пошту veklenko6899@gmail.com                                                       

Зарубіжна література

Тема уроку: "Мольєр-майстер класицистичної комедії. Художне новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич»".

1. За підручником прочитати с. 239-244.
2. Переглянути відео:
    а) Біографія Мольєра.



   б) Експрес-урок: Мольєр.




 в) Міщанін-шляхтич. Буктрейлер.





3. Опрацювати завдання №1-5 за підручником с.244-245 (усно).
4. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код                      доступу 328049 (завдання потрібно виконати до 27 квітня).       
Дистанційне навчання

23.04.2020 р.

10 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Розвиток зв'язного мовлення №4. Письмове аналітичне дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо".

1. Переглянути  відео :
а) Поль Верлен "Сентементальна погулянка".



б) Поль Верлен "Сентементальна розмова".


2. Проналізуйте поезії, визначте в них риси імпресіонізму та символізму (письмово в              робочих зошитах).

Риси імпресіонізму
Риси символізму
“Культ враження”, відчуття; художній образ будується на недомовках і натяках (чому “жаль кривавий”, “ридав відчай” та ін.); фрагментарність, етюдність; музичність, ліризм, метафоричність (“упала ніч”, “погасли хмари”, “вітерець сумний”
Образи-символи (зима, тьма, ніч – символи небуття);
“відповідність” та аналогії між явищами предметно-чуттєвого та духовного світів на основі містичної єдності всього сущого (“привид чийсь сизів”, “два привиди будили давнину”)




















3. Переглянути відео: Артюр Рембо "Моя цинагерія".


4. Коментар до поезії.

У вірші “Моя циганерія” А. Рембо змалював поетичний спосіб свого життя. Сміливий і безвідповідальний юнак, геній і “фертик”, якому “по коліно море”, з дірками в кишенях (тобто без грошей), а в голові “лиш рими”, мандрує без мети. Голод і холод його не бентежать, у нього є найвище для поета щастя – хмеліти від “вересневого вечора” і “капарити вірші, згорнувшись у калачик”. Небо для нього – як господарство у доброго селянина, бо “як зозулясті кури, сокочуть в небі зорі”. Його найбільша любов – Муза, якої він і раб, і володар.
5. Практична робота (в робочих зошитах).  
Поєднати цитати із творів П.Верлена та А.Рембо із художніми засобами, яким відповідають цитати.
Цитати
Художні засоби
Любий (погляд); наймиліший (спів)
Риторичні питання
Мов великан; мов бродяга той; як малим кисличний сік
Метафори
Бо з неба сяла Муза! Овва, і це пусте!
Символи, натяки
Ти згадуєш, як ми колись любились? Штани нінащо стерті?
Порівняння
По коліно море, каші просять
Епітети
Цілунок на очах морів; захід дотлівав; упала ніч; ридав відчай
Фразеологізми
Струни осінні; б’є годинник, вихоровий вир
Риторичні окличні речення

Порівняйте особливості стилів П.Верлена та А.Рембо, знайдіть "точки дотику".


П. Верлен
А. Рембо
– Перетворення реалій ландшафту, природних явищ та пір року на символи, що позначають певні стани людської душі (“пейзажі душі”);
– наявність образів осені, що символізують в’янення, згасання життя; вітру (символ фатуму, який жене беззахисну людину), сутінків (знак непевності людського буття) та ін.;
– майстерне зображення відтінків та напівтонів відчуттів, переживань;
– переважання настроїв суму, журби, туги, відчаю;
– м’який ліризм, музичність, сугестивність поетичної мови;
– образи багатозначні; створюється атмосфера хисткості та непевності
– Дух бунтарства проти недосконалості світобудови;
– сатиричне викриття потворної буденності; антивоєнні та антиклерикальні мотиви;
– тема духовної свободи, чарівного перетворення світу поетом-“ясновидцем”;
– створення одухотворених картин природи;
– творення нової поетичної мови, яка буде “мовою душі до душі…”;
– метафори побудовані на несподіваних поєднаннях “застиглого і миттєвого”, матеріально-предметного і невловимо-примарного, побутових деталей і нюансів відчуттів;
– оперування яскравими символами, кольорописом, словотворчими новаціями

6. Зайдіть за посиланням На урок. Введіть код доступу 190923 та виконайте тестування (завдання необхідно виконати до 29 квітня).

23 квітня - Всесвітній день книги та авторського права                                       

- свято авторів, видавців, критиків, бібліотекарів, читачів і всіх-всіх, хто часом залишається «за лаштунками» книговидання.


У квітні 1995 р. Генеральна конференція ЮНЕСКО заснувала Всесвітній день книги і авторського права, який щорічно відзначається з 1996 року. Головна мета свята – привернути увагу державних органів і читачів до книг як джерела отримання знань, мати доступ до духовних і матеріальних цінностей, розуміння краси і творчих досягнень людини.                                                                                                        
  Причиною вибору саме цієї дати послужило те, що багато відомих письменників народились або померли 23 квітня. Наприклад, М. Сервантес, В. Шекспір, Л. Вега, М. Дрюон, М. Валеджо, В. Набоков… Сьогодні Всесвітній день книги святкують у 190 країнах світу.


Коли людина припиняє читати, вона перестає мислити. Дідро

понедельник, 20 апреля 2020 г.



Дистанційне навчання

21.04.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Рей Дуглас Бредбері "Усмішка". Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття основної ідеї твору".

1. Опрацювати паспорт оповідання Р. Бредбері "Усмішка". В робочий зошит записати літературні поняття, що знаходяться в рубриці "Словникова робота".



2. Робота з текстом твору.



        3. Еволюція образу Тома.                                                                                                           


  
                                                                        

4. Характеристика Тома (письмово).  


5. Поясніть ілюстрації  кроссенсу "Рей Бредбері".



6. Виконати  тестування : зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу  751236(завдання потрібно виконати до 21 квітня).