четверг, 7 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

08.05.2020 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору ".

1. Прочитати за підручником с. 246-248.
2. Переглянути презентацію Пауль Маар
3. Переглянути буктрейлер на книгу Пауля Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу».



4. Переглянути художній фільм "Рудий п'ятачок"(за твором Пауля Маара).


5. Виконати тестові завдання на Learningapps та прислати скріншот результату                          тестування.


Дистанційне навчання

08.05.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Астрід Анна Емілія Ліндгрен(1907–2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо»".

1. Прочитати за підручником с.226-228.
2. Переглянути відео:
             а) Біографія Астрід Ліндгрен.



             б) Життя артиста:Астрід Ліндгрен.



             в) Експрес-урок. Астрід Ліндгрен.



3. Прочитати за підручником уривки з твору "Міо, мій Міо" на с.228-236.
4. Переглянути екранізацію твору "Міо, мій Міо".



5. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код                      доступу 437465 (завдання потрібно виконати до 12 травня). 

среда, 6 мая 2020 г.



Дистанційне навчання

07.05.2020 р.

8 клас
Російська мова

Тема уроку: "Розділові знаки при відокремлених додатках".

1. За підручником повторити правила параграфів 58-60. 
2. Переглянути відео: 
                       "Відокремлені додатки".





3Виконати вправи 381, 382 (завдання Б) на с. 237. 
4. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код                      доступу 715597 (завдання потрібно виконати до 14 травня).  

Зарубіжна література

Тема уроку: "Антуан де Сент-Екзюпері. Художні образи  казки-притчі «Маленький принц»".

1. Переглянути відео "Символічні образи "Маленького принца".



2. Аналіз алегоричних образів казки за допомогою опорної картки.


3. Заповнити таблицю "Заняття мешканців астероїдів".


4. На допомогу учню.





5. Записати до зошита найкращі цітати Антуана де Сент-Екзюпері з твору "Маленький принц".
Ми відповідаємо за тих, кого приручили...
У кожної людини свої зірки
Марнославні люди глухі до всього, окрім хвали.
Діти повинні бути дуже поблажливими до дорослих.
Сміх, як джерело в пустелі.
Всі дороги ведуть до людей.
Це дуже сумно - коли забувають друзів. Не кожен мав друга.
Немає у світі досконалості!

6. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок Уведіть код                      доступу 773448 (завдання потрібно виконати до 14 травня).  

Дистанційне навчання

07.05.2020 р.

10 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Моріс Метерлінк. «Синій птах». Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу".

1. Згадаємо матеріал минулого уроку.


2. Переглянути матеріал на картках.



3. Перейти за посиланням і виконати завдання
https://wordwall.net/ru/embed/6fb4de376a654cdc9be9e72374d20a53?themeId=1&templateId=3&fbclid=IwAR3HcMZncDT0GUZcTo7EiEM6vAr_dkviOtB6P6ncBEAnnusNuJvfjkyl7XY

4. Опрацюйте зміст карток та виконайте завдання.





5. Записати до зошита послідовність подій, які відбувалися в творі.


6. Письмово заповнити таблицю.



7. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код                      доступу 235654 (завдання потрібно виконати до 14 травня). 

понедельник, 4 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

05.05.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Урок розвитку зв’язного мовлення. Контрольний твір".

1. Пам'ятка "Структура твору-роздуму".
Структура твору – роздуму

  1. Теза.
  2. Аргументи:   а) перший аргумент;                                                                                                                    б) приклад з літератури чи інших видів мистецтв;                                                              в) другий аргумент;                                                                                                                      г) приклад з історії, суспільно-політичного чи власного життя.             3. Висновок.
Спеціальні слова й вирази у творі – роздумі.

Теза:         Я думаю….     Я вважаю…     Мені здається…     На мою думку…
             На моє переконання…        Моя точка зору на цю проблему така…
Аргументи:     Я так вважаю, тому що….    Чому я так думаю?  Тому що…
                  Аргументом на користь моєї думки може бути те, що…      До того ж…
                  Довести моє твердження я можу такими аргументами: по-перше…
                 На користь моєї думки  можу навести такі аргументи…
                 Моє переконання ґрунтується на тому, що: по-перше… по-друге…
                 Хоч моя думка, можливо, видасться дивною, спробую переконати вас
                    такими аргументами…

Приклади:    Скарбниця світової літератури дає багато прикладів
                            щодо порушення проблеми…
                   На згадку приходять герої…
             У звязку з порушеною проблемою хочеться згадати твір…
            Яскравим прикладом саме такого розуміння…особисто для мене є…
            Проблема… є дуже актуальною, тому багато прикладів її розвязання
             дає саме життя.
            Говорячи про…, не можна не згадати…
            Повертаючись до думки про…, можу навести такий приклад…
            Як я вже зазначав….щодо цього яскравим прикладом є образ…з твору…
            Тема мого роздуму порушується у творі… Там…
            Найкращою ілюстрацією такого розуміння проблеми є герой…з твору…
            Історія також дає багато прикладів… Один із них…
            Згадаймо постать видатного… Захоплює його…
            Хоча мій власний життєвий досвід ще порівняно малий, можу сказати, що…
            Хочу навести приклад із власного життя…
Висновок:     Отже… можна дійти висновку…   Підсумовуючи, можна зазначити…                              Таким чином, можна зробити висновок…     Отже, бачимо, що…
                       На завершення свого роздуму, підсумую…
Вирази  для  звязку  думок     По-перше..      По-друге…
                                             Повертаючись до думки про…, хочу зазначити, що…
                                             Як я вже стверджував… Як уже зазначалося…
                                             Як можна побачити…

2. Написати твір-роздум на одну із тем:
   
    а) Яка людина, за думкою Р. Бредбері, здатна змінити цивілізацію?
    б) Розкрийте основну думку оповідання Р. Шеклі "Запах думки".
    в) Які схожі ідеї наявні в оповіданнях "Усмішка" Р. Бредбері та "Запах думки" Р. Шеклі.
    г) Висловте власну думку щодо майбутнього людства. Яким би ви хотіли його бачити?

3. Твори надіслати до 08 травня на електронну пошту veklenko6899@gmail.com . В вайбер не скидати.



Дистанційне навчання

05.05.2020 р.

11 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Маркус Зузак «Крадійка книжок»-бестселер сучасної літератури".

1. За підручником опрацювати с. 185-188.
2. Переглянути експрес-урок "М. Зузак. "Крадійка книжок".



3. Переглянути буктрейлер до твору "Крадійка книжок".


4. Ознайомитися з трейлером до художнього фільму "Крадійка книжок".


5. Переглянути екранізацію твору Маркуса Зузаки.



6. Опрацювати літературні картки.





7. Символи в творі.

1) Кольори: ЧЕРВОНИЙ, БІЛИЙ, ЧОРНИЙ
(кольорова гама прапору Третього рейху): втрата близьких людей,

 уособлення усюдисущого зла, що несе з собою смерті мільйонів людей.
 "Вони накладаються один на одний. Чорна закарлючка на сліпучо-білу кулю і на густу супово-багряну барву".



2) 2.Акордеон.
Символ порятунку для Ганса – акордеон,що звучить двома мелодіями:
 – життєствердним «Блакитним Дунаєм» («На прекрасному Блакитному Дунаї») Йоганна Штрауса-сина 
 -  й «Сумною неділею» Реже Шереша, відомою як «угорський гімн самогубців».




7. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код                      доступу 631585 (завдання потрібно виконати до 12 травня). 

воскресенье, 3 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

04.05.2020 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Пригоди мешканців Долини Мумі-тролів".

1. Перелянути мультфільми "Пригоди мумі-тролів".





 2.  Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код                      доступу 817523 (завдання потрібно виконати до 08 травня). 

3. Виконати тестові завдання на Learningapps та прислати скріншот результату                          тестування.