четверг, 22 апреля 2021 г.

 Дистанційне навчання

23.04.2021 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Туве Янсон (19142001). «Капелюх Чарівника».  Чарівність  художнього світу твору".

1. Прочитати за підручником с.226-229.
2. Перелянути відеоролік "Туве Янсон. Життя письменниці".


3. Подивитися відео "Пригоди Мумі-тролів".


4. Опрацювати запитання на с.229-230.
5. Переглянути мультфільми.
   а) "Весна в Мумі-Долі".


   б) "Капелюх чарівника".


6. Виконати  тестування : зайдіть за посиланням "На урок". Уведіть код          доступу  5426691 (завдання потрібно виконати до 28 квітня до 21 години).

 Дистанційне навчання

23.04.2021 р.

7 клас                                                                                                      
Зарубіжна література

Тема уроку: "Рюноске Акутаґава. Філософський зміст твору "Павутинка". Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата)".

1. Опрацювати картки для аналізу новели.






2. 2.Розгадати кросворд письмово (у зошиті).
3. Розгадати кроссенс "Павутинка", пояснивши, як пов'язані зображення між собою почергово та відносно центрального (письмово у зошиті).
4. Виконати вправу "Печворк": відновити послідовність подій твору, пронумерувавши клаптики-фрагменти (письмово у зошиті).
6.5. На допомогу учню.









6. Зайдіть за посиланням "На урок". Уведіть код доступу 7853311  і виконайте тестування (завдання потрібно виконати 23 квітня до 21 години).

 Дистанційне навчання

23.04.2021 р.

11 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Милорад Павич. Короткі відомості про сербського митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» ознак постмодернізму. Варіанти фіналу твору".

1. За підручником опрацювати с. 171-175.
2. Переглянути відео "Біографія Милорада Павича".


3. Опрацювати опорні картки з літератури.
                                       1)
                        2)

                        3) Записати до зошита літературне поняття "гіпертекст".


                        4) В зошиті схематично зобразити основні характеристики гіпертексту.


4. Ознайомитися зі змістом оповідання "Скляний равлик", прослухавши аудіокнигу.

5. Історична довідка.


6. Паспорт оповідання М. Павича "Скляний равлик"(записати до зошитів).

Аналіз твору“Скляний равлик”
Автор: Милорад Павич.
 Рік написання: 1998.
Жанр: оповідання.
Літературний рід: епос.
Тема: Зображення цікавого перехрещення доль двох людей.
Ідея: Паралельне прочитання історії Давнього Єгипту та сучасності.
  
Проблематика твору “Скляний равлик”:
– повторення життя; – перехресність людських доль;
 – фаталізм; – обман і самообман;
 – погляд жінки і погляд чоловіка на одні й ті ж речі.

Головні герої твору “Скляний равлик”:
Панна Хатчепсут – продавчиня в магазині жіночої спідньої білизни
Пан Давид Сенмут, архітектор
Пан в шкіряному пальто
 Колишня дружина пана Давида Сенмута

Сюжет цього твору є особливим, оскільки автор пропонує декілька його прочитань, дає змогу читачеві самому обирати послідовність розділів для читання.  Існує щонайменше чотири способи (послідовності) прочитання оповідання. Тут подано сюжет за послідовним прочитанням (відповідно до авторської подачі послідовності розділів).

Композиція твору “Скляний равлик”:
Перше перехрестя:
– Панна Хатчепсут”;
 – “Пан Давид Сенмут, архітектор”;
 – “Дочка, яка могла зватися Ніферуре”.

 Друге перехрестя:
– “Декоративна свічка”;
– “Запальничка”.

 Експозиція – фактично її немає у творі.
 Зав’язка – два розділи оповідання:
“Панна Хатчепсут” та “Пан Давид Сенмут, архітектор” (дії відбуваються паралельно).
Розвиток дії – розділ “Дочка, яка могла зватися Ніферуре”.
Кульмінація – обидва розділи “Декоративна свічка” та “Запальничка” (знову ж таки – дії відбуваються паралельно; окрім останніх абзаців у кожному з розділів).
 Розв’язка – останні абзаци у розділах “Декоративна свічка” та “Запальничка”.

Милорад Павич подає цікаве для прочитання оповідання і сам пропонує читачеві обрати послідовність прочитання розділів. Показ паралельних сцен, пережитих обома персонажами надає творові більшої “життєвості” та подібності до реальності.

7. Символіка назви оповідання.
Значення центральної метафори
Важливу роль в оповіданні відіграє художня деталь — скляний равлик — метафора людини: вона ізольована, замкнута, як равлик у мушлі, і разом із тим дуже вразлива, їй легко зашкодити, як склу. Але скляний равлик — це свічка, яка горить, тобто віддає себе іншим.

8. Зайдіть за посиланням "На урок". Введіть код доступу 7679134 та виконайте тестування (завдання необхідно виконати до 29 квітня до 21 години).

среда, 21 апреля 2021 г.

  Дистанційне навчання

22.04.2021 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "

Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». 

Доброта і щирість головного героя".

1. Розшифрувати персонажів твору "Чарлі і шоколадна фабрика".


2. Перегляньте відеоуривки з фільму "Чарлі і шоколадна фабрика" і за допомогою вправи     "Сонечко" створіть образ Чарлі Бакета.





3. Запишіть в робочий зошит висновки до образу Чарлі.



4. Створити кросворд до твору "Чарлі і шоколадна фабрика". Роботи скинути на електронну пошту veklenko6899@gmail.com

 Дистанційне навчання

22.04.2021 р.

9 клас
Російська мова
 
Тема уроку: "Поняття про текст. Основні ознаки тексту".
          
1. Переглянути освітні відеороліки:
а) "Основні ознаки тексту".

б) "Текст і його особливості".


2. Виконати тест "Перевір себе": вправа 344 на с. 216.
3. Прочитати текст, скласти його план: вправа 347(1,2).
4.  Виконати тестування : зайдіть за посиланням "На урок". Уведіть код доступу 8565515 (завдання потрібно виконати 22 квітня до 21 години). 

      Зарубіжна література

Тема уроку: "Рей Дуглас Бредбері.Тема знецінення культур в творі «451° за Фаренгейтом»".
 
1. Подивитися відеоуроки "Аналізуємо роман Р. Бредбері". 



2. Охарактеризувати образ Гая Монтега, використовуючи подані нижче таблиці.



3. Переглянути відео "Тема знецінення культур в творі «451° за Фаренгейтом»".


4. Додатково.
    Переглянути  екранізацію твору 2018 р. "451 градус за Фаренгейтом".
5. Зайдіть за посиланням  "На урок". Уведіть код доступу 4104893 і виконайте тестування (завдання потрібно виконати до 26 квітня до 21 години).

вторник, 20 апреля 2021 г.

 Дистанційне навчання

21.04.2021 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Роберт Шеклі (1928–2005).«Запах думки». Утвердження сили людської думки в оповіданні. Гуманістичний зміст твору – віра в перемогу людського розуму".

1. За підручником прочитати біографію Роберта Шеклі на с.216-218.
2. Переглянути експрес-урок "Роберт Шеклі".


3. Опрацювати завдання 1-4 на с.218 (усно).
4. Читати оповідання "Запах думки" на с.218-224.
5. Записати в робочий зошит план оповідання.
Оповідання Р.Шеклі «Запах думки»
План
1. Аварійна ситуація.
2. День перший. Знайомство з планетою З-М-22. Зустріч з білкою і вовком.
3. Вечір першого дня.
4. Пантера загрожує життю Кліви.
5. День другий. Вовки і стерв’ятники.
6. День третій. Нова атака хижаків.
7. Вогонь!

6. Прослухати аудіокнигу "Запах думки".


7. Повторити біографію автора та з'ясувати головну думку допоможе опорна картка.


8. Опрацювати опорну картку та записати в зошити діаграму Венна.

                                                                                                                                                                
9. Виконати  тестування : зайдіть за посиланням "На урок". Уведіть код доступу 2956033 (завдання потрібно виконати до 22 квітня до 21 годьни).         

понедельник, 19 апреля 2021 г.

 Дистанційне навчання

20.04.2021 р.

9 клас
Російська мова

Тема уроку: "Контрольна робота №4 з тем "Безсполучникові складні речення. Складні речення з різними видами зв'язку".
           
                          
1. Повторити за підручником параграфи 20-25 на с.158-203.
2.  Виконати контрольне тестування : зайдіть за посиланням "На урок". Уведіть код доступу 8290721 (завдання потрібно виконати 20 квітня до 21 години). 

Зарубіжна література

Тема уроку: "Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом»".
 
1.Прочитати за підручником с.273-277.
2. Подивитися відео:
    а) "Рей Бредбері. Біографія".


    б) "Презентація життя і творчості великого фантаста".


     в) "Рей Бредбері. Історії успіху".


3. Подивитися буктрлейлер до твору "451° за Фаренгейтом".


4. Прослухати скорочено аудіокнигу "451° за Фаренгейтом".


5. Переглянути художній фільм  "451 градус за Фаренгейтом" (1966 р.)
6. Виконати вправу на Learningapps "Рей Бредбері. "451 градус за Фаренгейтом" та прислати скріншот результату до 21 квітня до 21 години.