Страницы

На допомогу учневі

понедельник, 4 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

05.05.2020 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Урок розвитку зв’язного мовлення. Контрольний твір".

1. Пам'ятка "Структура твору-роздуму".
Структура твору – роздуму

  1. Теза.
  2. Аргументи:   а) перший аргумент;                                                                                                                    б) приклад з літератури чи інших видів мистецтв;                                                              в) другий аргумент;                                                                                                                      г) приклад з історії, суспільно-політичного чи власного життя.             3. Висновок.
Спеціальні слова й вирази у творі – роздумі.

Теза:         Я думаю….     Я вважаю…     Мені здається…     На мою думку…
             На моє переконання…        Моя точка зору на цю проблему така…
Аргументи:     Я так вважаю, тому що….    Чому я так думаю?  Тому що…
                  Аргументом на користь моєї думки може бути те, що…      До того ж…
                  Довести моє твердження я можу такими аргументами: по-перше…
                 На користь моєї думки  можу навести такі аргументи…
                 Моє переконання ґрунтується на тому, що: по-перше… по-друге…
                 Хоч моя думка, можливо, видасться дивною, спробую переконати вас
                    такими аргументами…

Приклади:    Скарбниця світової літератури дає багато прикладів
                            щодо порушення проблеми…
                   На згадку приходять герої…
             У звязку з порушеною проблемою хочеться згадати твір…
            Яскравим прикладом саме такого розуміння…особисто для мене є…
            Проблема… є дуже актуальною, тому багато прикладів її розвязання
             дає саме життя.
            Говорячи про…, не можна не згадати…
            Повертаючись до думки про…, можу навести такий приклад…
            Як я вже зазначав….щодо цього яскравим прикладом є образ…з твору…
            Тема мого роздуму порушується у творі… Там…
            Найкращою ілюстрацією такого розуміння проблеми є герой…з твору…
            Історія також дає багато прикладів… Один із них…
            Згадаймо постать видатного… Захоплює його…
            Хоча мій власний життєвий досвід ще порівняно малий, можу сказати, що…
            Хочу навести приклад із власного життя…
Висновок:     Отже… можна дійти висновку…   Підсумовуючи, можна зазначити…                              Таким чином, можна зробити висновок…     Отже, бачимо, що…
                       На завершення свого роздуму, підсумую…
Вирази  для  звязку  думок     По-перше..      По-друге…
                                             Повертаючись до думки про…, хочу зазначити, що…
                                             Як я вже стверджував… Як уже зазначалося…
                                             Як можна побачити…

2. Написати твір-роздум на одну із тем:
   
    а) Яка людина, за думкою Р. Бредбері, здатна змінити цивілізацію?
    б) Розкрийте основну думку оповідання Р. Шеклі "Запах думки".
    в) Які схожі ідеї наявні в оповіданнях "Усмішка" Р. Бредбері та "Запах думки" Р. Шеклі.
    г) Висловте власну думку щодо майбутнього людства. Яким би ви хотіли його бачити?

3. Твори надіслати до 08 травня на електронну пошту veklenko6899@gmail.com . В вайбер не скидати.



Комментариев нет:

Отправить комментарий