вторник, 25 января 2022 г.

 Дистанційне навчання

26.01.2022 р.

11 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Позакласне читання. Джордж Орвелл "Скотоферма". Зв'язок творчості Дж. Орвелла із соціально-історичною ситуацією доби".

Епіграф:                    «Мало про кого радянська преса протягом сорока років

говорила з такою ненавистю, як про Джорджа Оруелла.

Говорила мало, та й то крізь зуби, захлинаючись злістю».

Ілан Полоцк, перекладач твору «Колгосп тварин»


1. Прочитати твір "Скотоферма" за посиланням  https://www.ukrlib.com.ua/books-zl/printout.php?id=294&bookid=0
2. Подивитися буктрейлер до твору Дж. Орвелла "Колгосп тварин".


3. Переглянути мультиплікаційний фільм "Хутір тварин" (1954 р.).


4. Для кращого розуміння твору перегляньте презентацію.


5. Опрацювати інформаційні картки.





6. Записати в зошити зміст опорної картки.


7. Узагальнення.
Як ви розумієте слова, що є епіграфом до нашого уроку? 

"Колгосп тварин" Джорджа Оруелла можна назвати карикатурою на реальні історичні події, що відбулись в Росії з 1917-го по 1944-й рік: комуністичне правління, що прийшло на зміну царському, встановлення диктатури, культ особи Й. Сталіна, індустріалізація СРСР, репресії, голод, війна тощо подаються через алегорію, гіперболізацію яскраво, пафосно, але ближче до фіналу твору атмосфера нагнітається, насувається сум і розпач.

Завершується історія "Колгоспу тварин" невтішно для останніх - встановлюються дружні стосунки з ненависними людьми і повним уподібненням свиней до людей. Скотний двір більше не був тим місцем, про яке вони так мріяли, борсаючись у свіжій землі в ніч після повстання.

Джордж Оруелл застерігає читача-інтелектуала від наслідків відчуження влади від людей, коли вона перестає служити людям, а починає ними керувати.

- Чи була у тварин можливість побудувати насправді справедливе суспільство?

- Якими засобами суспільство має контролювати владу аби втримати демократичні свободи?

На ці та інші запитання, можливо, ви і не знайдете прямої відповіді у цьому творі. Автор скоріше дає нам можливість замислитися над основною проблемою, що постає у повісті-притчі: як відбувається перетворення мислячої людини на істоту, яка здатна тільки виконувати вимоги режиму?


8. Виконати   тестування за темою: зайдіть за посиланням "На урок". Уведіть код доступу 2112256 (завдання потрібно виконати до 01 лютого до 21 години). 

Комментариев нет:

Отправить комментарий