воскресенье, 6 февраля 2022 г.

 Дистанційне навчання

07.02.2022 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання. Р. Бернс "Моя любов-рожевий квіт...", Г. Гейне "Коли настав чудовий май...", К. Симонов "Жди мене...".

Епіграф


1. Подивитися освітній відеоролік "Роберт Бернс".


2. По підручнику прочитати вірш Р. Бернса "Моя любов - рожевий квіт..." на с. 182.
3. Подивитися відеопроект "Моя любов - рожевий квіт...".


4. Переглянути відеопрезентацію "Книга пісень" Г. Гейне".


5. По підручнику прочитати вірш Г. Гейне"Коли настав чудовий май..." на с. 183.
6. Прослухати вірш "Коли настав чудовий май...".


7. Прослухати романс "Коли настав чудовий май..." на слова Г. Гейне.


8. Ознайомитися з біографією Костянтина Симонова.


9. Подивитися аудіозапис вірша "Чуєш...Ти чекай мене...", прочитаний самим автором.


10. По підручнику прочитати вірш К. Симонова "Чуєш...Ти чекай мене..." на с. 185.
11. Вивчити напам'ять вірш (за вибором).
12. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланням "На урок"
. 
Уведіть код доступу 5849013 (завдання потрібно виконати до 08 лютого 
до 21 години). 

Комментариев нет:

Отправить комментарий