Дистанційне навчання
09.02.2022 р.
9 клас
Зарубіжна література
Тема уроку: "М. Гоголь. "Шинель". Образ Башмачкіна та засоби його створення".
1. Опрацювати інформаційні картки.
2. Переглянути уривок з фільму "Шинель" ("Башмачкін в департаменте").
3. Подивитися уривок з фільму "Шинель" ("Башмачкін економить").
4. Подивитися уривок з фільму "Шинель" ("Викрадання шинелі").
5. Запишить у зошити позитивні й негативні риси характеру Башмачкіна.
Позитивні риси:
Негативні риси:
Працелюбність,
Смиренність, лякливість,
скромність,
покірність, беззахисність,
щирість, доброта невпевненість в
собі,
безхарактерна
особа.
6. Схематично в зошитах зобразити світи, в яких існує Башмачкін.
Реальний світ
Світ літер і паперів. Світ
реального життя.
комфорт, задоволення,
холодне, злиденне існування,
радість,щастя.
вороже оточення колег,
Фантастичний світ
Чиновник-привид: рішучий, сміливий, відстоює свої права та
встановлює справедливість.
7. Інтерактивна вправа «Гронування».
- Чим для Башмачкіна була шинель? Записати в зошити.
мрія захисток від морозу
дорогоцінність
впевненість
предмет ШИНЕЛЬ радість
гордості життєва мета
символ високого статусу у
суспільстві
8. Підсумки.
9. Сласти 2 сенкани: 1- Акакій Акакійович в новій шинелі;
2- Акакій Акакійович - призрак.