Дистанційне навчання
13.05.2022 р.
6 класЗарубіжна література
-Як
ви розумієте поняття «ідеальний»? Які асоціації виникають у вас стосовно цього
слова?
ІДЕАЛЬНИЙ (Гарний розумний вихований добрий співчутливий розуміючий)
Конрад
- ідеальна дитина:
- Вміє писати правильно кожне слово; - вміє рахувати, добувати квадратний корінь; - ставив правильно наголос; - не крутився на місці; - не говорив на уроках; - був ввічливим з усіма; - мав співчуття до тварин; - знав, що солодощі перед сном шкідливі; - знав, що те, що покладено на тарілку треба доїдати.
- Ми можемо сказати, що це світ самого Конрада? (Так, тому що його так навчили. Отже, цей світ ідеальний, особливий, не такий як усі)
- Але крім
«світу Конрада» є ще інші світи. Які? (Світ дорослих і світ дітей)
- Називали образливими словами; - били кулаками в живіт; - ставили підніжки.
- Яким
виявився для Конрада цей світ? Світом чого? (Зла)
- Як ми можемо описати світ дорослих? Що вони відчували до Конрада? Світ дорослих: - Збентеження; - Прихильність; - Справжній скарб; - Мрія кожного вчителя.
- Якими
словами можна назвати цей світ? (Добро)
-Отже,
чи можемо ми назвати цей світ ідеальним? Чому? (Виникає конфлікт між ідеальним
хлопчиком і неідеальним світом. У Конрада немає друзів серед однолітків)
-Як цей конфлікт пропонує розв’язати пані Бартолотті після питання сина: чому є такі діти, які дражнять інших дітей? ( Врізати пару гарячих; тріснути по довбешці; зацідити у вухо; усмалити по мар мизі)
-Яка
була відповідь Конрада? ( По іншому я не зможу бо так мене навчили у відділі
остаточної обробки)
-
На вашу думку, чи довго тривав би цей конфлікт, якби не незвичайна обставина? Що
це була за обставина?
-Який
вибір постає перед дорослими і Конрадом?
- В чому полягала наука Кіті? (За хороше хвалить(поцілунок), за погане карає)
- У чому полягало покарання? (Колола шпилькою, щоб було боляче)
- Що вигадувала Кіті, щоб змінити Конрада? ( Гра в мальовані стіни; обрізали китиці на скатертині; дерли газети; поливали килим водою; намащували кремом підлогу; домішували шпинат в малиновий пудинг; співали пісень із непристойними словами)
- Чи
змінився Конрад після цієї науки? Чи став він таким як усі? (« Я тепер завжди маю бути таким?», «То я що
маю бути таким як раніше?»)
- Як
автор розв’язує цю проблему, в чиїх словах вона заключається? (Пані Бартолотті
«Ох, Конраде, побачимо яким ти будеш.»)
- То ж в чому особливість кінцівки твору? (Кінцівка твору не визначена і як складеться доля героїв невідомо, адже все залежить від самої людини)
3. Подивитися відео.
Комментариев нет:
Отправить комментарий