вторник, 22 марта 2022 г.

 Дистанційне навчання

23.03.2022 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Розвиток мовлення №3. Порівняння літературних детективів з екранізаціями".

1. Опрацювати інформаційні картки.





















2. Переглянути фрагменти трьох фільмів (за бажанням - весь фільм), щоб мати можливості порівняти образи Шерока Холмса.

1) "Знак чотирьох". У головній ролі Джеремі Бретт.

Хоча за свою 40-річнукар'єру Бретт зіграв безліч ролей, публіка запам'ятала його перед усім , як виконавця  ролі Шерлока Холмса в серіалі, знятому за сценарієм Джона Хоуксворта, в основу якого лягли розповіді Артура Конан Дойла про великого детектива. Джеремі Бретт знявся в 41 серії цього фільму, хоча він не без підстав боявся залишитися "актором одеієї ролі", а також, незважаючи на неодноразові запевнення Бретта, що роль холодного, розважливого сищика йому просто не підходить.

"Я не підходжу на цю роль, моє амплуа - романтичні і героїчні персонажі. І я постійно відчував, що мені потрібно ховати величезну частину мене самого, тому, думаю, я часто виглядав безцеремонтним, іноді навіть дещо грубим."



2) "Пригоди Шерлока Холмса і доктора Ватсона" - цикл радянських кінофільмів 1979 - 1986 років режисера Ігоря Масленникова, екранізація творів Артура Конан Дойла про Шерлока Холмса. Цикл складається з п'яти фільмів ( 11 серій загальною тривалістю 766 хв. ) У музеї-кабінеті Шерлока Холмса стоїть портрет Василя Ліванова як актора, що краще за всіх зіграв знаменитого сищика.


3) "Шерлок". У головній ролі Бенедикт  Камбербетч.

Бенедикт Камбербетч втілив образ сучасного Щерлока Холмса, який живе в 21 столітті, користуєься мобільним зв'язком і комп'ютером, але так само бездоганно проводить розслідування складних та заплутаних справ.


3. Який Шерлок Холмс вам найбільше сподобався? Чому? ( 3-5 речень у зошиті)

Комментариев нет:

Отправить комментарий