воскресенье, 24 апреля 2022 г.

 Дистанційне навчання

25.04.2022 р.

7 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: " Герберт Уеллс. «Чарівна крамниця». Точка зору дорослого і дитини в новелі".


1Опрацювати порівняльні таблиці стану батька і сина в новелі. Зміст таблиці №1 записати у робочий зошит.
Порівняльна таблиця сприйняття дорослого та хлопчика під час огляду виставки.
Таблиця №1.

Зміна почуттів батька 

Зміна стану сина

1.Байдужість.   

 2.Здивування.  

3. Задоволення.    

4. Тривога.   

5. Підозра й побоювання. 

6. Обурення.

7. Нерозуміння.

1. Цікавість.

2. Подив.

3. Захоплення.

4. Схвильованість.

5. Радість.


Таблиця №2.

Зміна почуттів батька 

Зміна стану сина

1.«Але мені й на думку не спало завернути туди …».

2.« … у крамниці я цього не чекав».

3. « - Непогано! – кинув я, сміючись».

4. «Невдовзі я з невиразною тривогою і почуттям, дуже схожим на ревнощі, зауважив, що Джип ухопився за його палець …».

5. «Ця крамниця вже починала викликати в мене підозру і побоювання».

6. «Я обурено викинув її (кульку) на бруківку».

7. «Але нічого чарівного в них (солдатиках) я так і не помітив …».

1. «Джип уважно роздивився свою кульку, потім дві ті,що лежа-ли на прилавку, і зрештою запит-ливо підвів очі на продавці …».

2. «…Це була чарівна крамниця, і тому Джип не поспішив одразу до прилавка, як бувало …».

3. «Хлопчик говорив дуже мало, але очі його були промовисті. Багатозначними були і його руки, що тримали біля грудей покупки. Джип стояв невимов-но   схвильований».

4.  «- Тату, а мені ця крамниця подобається!».

5. «Він не був наляканий, не був розгублений; його просто страшенно тішило те, як минув день …».


2. Робота над дослідженням образу літературного героя.
    Джип –звичайний хлопчик – «славний хлопчик» – голов­ний герой.
    Джип — звичайний хлопчик, тому що:
    1. Побачивши незвичайну вітрину, взяв батька за палець і потяг до неї.
    2. У нього очі розбіглися, побачивши таку кількість чарівних речей.
    3. У звичайній крамниці він відразу поспішав до прилавку.
    4. Джип був дуже схвильований; дивлячись на чари, щиро захоплювався.
    5. Радіє олов'яним солдатикам, грається ними.
    Джип — «славний хлопчик», адже:
     1. Успадкував материну вихованість.
     2. Не забував про інших.
     3. Довірливо і чемно звертався до продавця.
     4. Був стриманим і не набридав благанням.
      Саме Джип є головним героєм, адже зав­дяки йому:
     1. Крамниця перестала бути міражем.
     2. Батько побачив чари, в які давно перестав віри­ти.
     3. Герої гуртуються довкола Джипа, а саме: батько хоче зробити синові подарунок, та ос­           терігається негативного впливу; продавець демонструє саме для Джипа фокуси, проводить           огляд виставки, дарує чотири пакунки.
      
3. Висновки (записати у зошит).
    Головні думки новели Г. Уеллса «Чарівна крамниця»:
     - уславлює людяність, добро;
     - учить любити й шанувати людей, бачити прекрасне у світі;
     - закликає вірити в дива, мріяти й думати про краще майбутнє, наближати його своїми          добрими справами.

4. Виконати завдання.




Комментариев нет:

Отправить комментарий