7. Вивчити напам'ять "Лист Тетяни до Онєгіна" (бажано на мові оригіналу).
воскресенье, 29 ноября 2020 г.
Дистанційне навчання
30.11.2020 р. 6 клас Зарубіжна література Тема уроку:"Позакласне читання №2. Жуль Верн. П'ятнадцятирічний капітан".
1. Подивитися відеоролік "Творчий шлях великого мрійника та фантазера Жуля Верна".
2. Переглянути буктрейлер на книгу Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан".
3. Подивитися художній фільм "Капітан "Пілігріма", знятий за романом Жуля Верна.
4. Паспорттвору«П’ятнадцятирічний капітан» (записати в робочі зошити).
Автор – Жюль Верн
Рік написання – 1878
Жанр – пригодницький роман.
Тема — розповідь про незвичайні пригоди
п’ятнадцятирічного Діка Сенда та його друзів на морі й на суші.
Ідея —
прославлення сили людського характеру, розуму й допитливості, вірності дружбі й
здатності до самопожертви.
5
. Виконати творче завдання.
6. Виконати тестування: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 5896194 (завдання потрібно виконати 01 грудня до 21 години).
Дистанційне навчання
30.11.2020 р. 7 клас Зарубіжна література Тема уроку:"Василь Биков. "Альпійська балада". Образи Івана Терешка і Джулії Новеллі. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті".
1. Записати до робочих зошитів характеристику головних героїв повісті.
2. Записати ланцюжок змін почуттів героїв.
3. Опрацювати символічні образи повісті В. Бикова "Альпійська балада".
4. Виконати тестування: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 1911646 (завдання потрібно виконати 30 листопада до 21 години).
пятница, 27 ноября 2020 г.
четверг, 26 ноября 2020 г.
Дистанційне навчання
27.11.2020 р.
5 клас Зарубіжна література Тема уроку: "Оскар Уайльд. "Хлопчик-зірка". Еволюція образу головного героя. Символічний зміст назви твору".
1. В робочих зошитах написати відповіді "Літературного диктанту" ( на кожне запитання тільки одне слово-відповідь: так або ні).
2. Словникова робота.
Деградація- рух назад, поступове погіршення, втрата певних властивостей.
Еволюція - розвиток. процес поступового перетворення.
3. Опрацювати літературні картки.
4. Зміст картки переписати в робочі зошити.
5. Асоціативний кущ. Уважно роздивитесь зміст літературної картки, де дані визначення, з чим ми асоціюємо слово зірка.
6. Символічний зміст назви казки.
Складання синонімічно-асоціативного куща «Хлопчик-зірка» за поданими фразеологізмами зі словом зірка.
Під щасливою зіркою народитися - мати щасливу долю; вірити у свою (щасливу) зірку - покладатися на долю; зірку з неба дістати - виконати бажання; зірка, що падає, - здійснення бажань, мрій; крізь терни до зірок - долати перешкоди задля мрії; як зірок на небі - багато; запалити зірку - відкрити талант; досвітня зірка (зоря) - символ надії; зірка першої величини - найкращий, досконалий; дороговказна зірка - символ правильного шляху.
7. Додатково (за бажанням): подивитися художній фільм "Казка про зіркового хлопчика".
8. Виконати тестування: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 9142831 (завдання потрібно виконати 29 листопада до 21 години).
Дистанційне навчання
27.11.2020 р. 7 клас Зарубіжна література Тема уроку:"Василь Биков. "Альпійська балада". Особливості сюжету і композицїї повісті".
1. Прочитати статтю "Сила людських почуттів проти сили війни": підручник с.96-98.
2. Подивитися відеоролік "Василь Биков - народний герой Беларусії".
3. Переглянути буктрейлер до повісті В. Бикова "Альпійська балада".
4. Особливості сюжету і композіції твору.
5. Прочитати по підручнику уривки повісті В. Бикова "Альпійська балада" на с. 98-110.
27.11.2020 р. 11 клас Зарубіжна література Тема уроку: "Розмаіття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ ст. Гійом Аполлінер. "Зарізана голубка й водограй", "Міст Мірабо".