четверг, 12 мая 2022 г.

 Дистанційне навчання

13.05.2022 р.

6 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Крістіне Нестлінґер.  «Конрад, або Дитина з бляшанки». Проблема булінгу в повісті".

1. Опраювати інформаційну картку "Проблеми, порушені в повісті Крістіне Нестлінгер".


2. Аналізуємо твір.
- Хто, на вашу думку, є причиною виникнення проблем у цьому творі?

-Як ви розумієте поняття «ідеальний»? Які асоціації виникають у вас стосовно цього слова?

ІДЕАЛЬНИЙ                         (Гарний    розумний      вихований     добрий      співчутливий    розуміючий)

Конрад - ідеальна дитина:

-         Вміє писати правильно кожне слово;                                                                                          -         вміє рахувати, добувати квадратний корінь;                                                            -         ставив правильно наголос;                                                                                                         -        не крутився на місці;                                                                                                                       -        не говорив на уроках;                                                                                                           -         був ввічливим з усіма;                                                                                                           -         мав співчуття до тварин;                                                                                                 -         знав, що солодощі перед сном шкідливі;                                                                                  -        знав, що те, що покладено на тарілку треба доїдати.

- Ми можемо сказати, що це світ самого Конрада?                                                                               (Так, тому що його так навчили. Отже, цей світ ідеальний, особливий, не такий як усі)

- Але крім «світу Конрада» є ще інші світи. Які?                                                                                (Світ дорослих і світ дітей)


Що відчуває Конрад зі сторони дітей? 

 -         Називали образливими словами;                                                                               -         били кулаками в живіт;                                                                                                              -          ставили підніжки.

- Яким виявився для Конрада цей світ? Світом чого?                                                               (Зла)

- Як ми можемо описати світ дорослих? Що вони відчували до Конрада?                               Світ дорослих:                                                                                                                                            -          Збентеження;                                                                                                                                 -          Прихильність;                                                                                                   -         Справжній скарб;                                                                                                         -         Мрія кожного вчителя.

- Якими словами можна назвати цей світ?                                                                              (Добро)

-Отже, чи можемо ми назвати цей світ ідеальним? Чому? (Виникає конфлікт між ідеальним хлопчиком і неідеальним світом. У Конрада немає друзів серед однолітків)

-Як цей конфлікт пропонує розв’язати пані Бартолотті після питання сина: чому є такі діти, які дражнять інших дітей?                                                                                                            ( Врізати пару гарячих; тріснути по довбешці; зацідити у вухо; усмалити по мар мизі)

-Яка була відповідь Конрада?                                                                                                                ( По іншому я не зможу бо так мене навчили у відділі остаточної обробки)

- На вашу думку, чи довго тривав би цей конфлікт, якби не незвичайна обставина? Що це була за обставина?

-Який вибір постає перед дорослими і Конрадом?

-                В чому полягала наука Кіті?                                                                                             (За хороше хвалить(поцілунок), за погане карає)

-                У чому полягало покарання?                                                                                   (Колола шпилькою, щоб було боляче)

-                Що вигадувала Кіті, щоб змінити Конрада?                                                                      ( Гра в мальовані стіни; обрізали китиці на скатертині; дерли газети; поливали килим водою; намащували кремом підлогу; домішували шпинат в малиновий пудинг; співали пісень із непристойними словами)

-                Чи змінився Конрад після цієї науки? Чи став він таким як усі? (« Я тепер завжди маю бути таким?», «То я що маю бути таким як раніше?»)

-                Як автор розв’язує цю проблему, в чиїх словах вона заключається? (Пані Бартолотті «Ох, Конраде, побачимо яким ти будеш.»)

-                То ж в чому особливість кінцівки твору?                                                           (Кінцівка твору не визначена і як складеться доля героїв невідомо, адже все залежить від самої людини)

3. Подивитися відео.
4. Висновки.                                                                                                                                           - То ж якою має бути людина – ідеальною чи індивідуальною? Яка роль родини у цьому вихованні?                                                                                                                                           Якою буде людина, ідеальною чи індивідуальною, залежить і від самої дитини і від родини. Тому, що саме батьки дають можливість робити дитині правильний вибір у житті і є прикладом вирішення питання : як жити серед людей?!!

5. Скласти сенкан до слова "Конрад".

Комментариев нет:

Отправить комментарий