Дистанційне навчання
26.03.2020 р.
8 клас
Російська мова
Тема уроку: "Відокремлені узгоджені і неузгоджені означення".
1. За підручником вивчити правила параграфів 47-49 на с.196-197, 199-200.
2. Переглянути відео (з розділу 8 клас):
а) Определение (8 класс, видеоурок-презентация);
б) Обособление согласованных определений (8 класс, видеоурок-презентация);
в) Видеоурок 42 Обособление несогласованных определений 8 класс.
3. Виконати вправи 312 (с.196), 317 (с.200).
4. Виконати тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 336619 (завдання потрібно виконати до 30 березня).
Зарубіжна література
Тема уроку: "Мігель де Сервантес Сааведра. "Дон Кіхот". Дон Кіхот і Санчо Панса - образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень".
1. За підручником опрацювати статтю "Захисник скривджених Дон Кіхот завжди в дорозі" на с.225-227. .
2. Переглянути відео (з розділу 8 клас):
а) Уроки з Валентиною Кодолою: Вічні образи мистецтва;
б) Вічні образи. Дон Кіхот. Відеоурок.
3. Запишіть у робочих зошитах порівняльну характеристику Дон Кіхота і Санчо Панси, сенкан та висновки.
Чого навчають нас ці герої?
(Толерантності,
співіснуванню людей різних за поглядами, вірою, навчають доброті,
милосердю, вмінню долати життєві труднощі. Вчать йти до своєї мети, не
здаватися, вірити у перемогу добра).
4. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 429638 (завдання потрібно виконати до 30 березня).
26.03.2020 р.
8 клас
Російська мова
Тема уроку: "Відокремлені узгоджені і неузгоджені означення".
1. За підручником вивчити правила параграфів 47-49 на с.196-197, 199-200.
2. Переглянути відео (з розділу 8 клас):
а) Определение (8 класс, видеоурок-презентация);
б) Обособление согласованных определений (8 класс, видеоурок-презентация);
в) Видеоурок 42 Обособление несогласованных определений 8 класс.
3. Виконати вправи 312 (с.196), 317 (с.200).
4. Виконати тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 336619 (завдання потрібно виконати до 30 березня).
Тема уроку: "Мігель де Сервантес Сааведра. "Дон Кіхот". Дон Кіхот і Санчо Панса - образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень".
1. За підручником опрацювати статтю "Захисник скривджених Дон Кіхот завжди в дорозі" на с.225-227. .
2. Переглянути відео (з розділу 8 клас):
а) Уроки з Валентиною Кодолою: Вічні образи мистецтва;
б) Вічні образи. Дон Кіхот. Відеоурок.
3. Запишіть у робочих зошитах порівняльну характеристику Дон Кіхота і Санчо Панси, сенкан та висновки.
Чи можна вважати героїв антиподами?
(Герої доповнюють один одного, вони вже не
можуть існувати окремо. Ці герої, як дві протилежності, притягуються. Вони не
антиподи, а доповнення один одного).
Чого навчають нас ці герої?
4. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 429638 (завдання потрібно виконати до 30 березня).
Комментариев нет:
Отправить комментарий