среда, 18 ноября 2020 г.

 Дистанційне навчання

19.11.2020 р.

9 клас
Російська мова

Тема уроку: "Сполучники та сполучні слова в складнопідрядному  реченні".

1. Вивчити теоретичний матеріал параграфа 10 на с.89.                                                                
2. Переглянути освітній відеоролік "Підрядні сполучники та сполучні слова в складнопідрядних реченнях".


3. Опрацювати таблицю і перенести її в робочі зошити.


4. Виконати вправи 130 (Варіант 1) та 131 на с. 90-91.
5. Виконати тестування: зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 8501236 (завдання потрібно виконати 19 листопада до 21 години).


Зарубіжна література

Тема уроку: "Олександр Сергійович Пушкін. Значення творчості О.С. Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його лірики".
                       
1. Прочитати за підручником с.81-88.
2. Подивитися відео "Біографія О. С. Пушкіна".


3. Опраювати опорну літературну картку.



4. Переглянути презентацію "Лірика Пушкіна". Виписати з неї основні мотиви лірики та приклади творів.
5. Прослухати поезії О. Пушкіна на мові оригіналу. Вивчити напам'ять "До А. П. Керн" ("Я пом'ятаю мить чудову...") або "Я пам'ятник собі поставив незотлінний..." (бажано на мові оригіналу).

"Я вас кохав..."

"До А. П. Керн" ("Я пом'ятаю мить чудову...")


"Я пам'ятник собі поставив незотлінний..."



6. Додатково (для допитливих): подивитися фільм "Пушкін. Остання дуель".


7. Виконати  тестування:  зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 7937005 (завдання потрібно виконати 19 листопада до 21 години).  


Комментариев нет:

Отправить комментарий