четверг, 26 ноября 2020 г.

  Дистанційне навчання

27.11.2020 р.

5 клас
Зарубіжна література

Тема уроку: "Оскар Уайльд. "Хлопчик-зірка". Еволюція образу головного героя. Символічний зміст назви твору". 

1. В робочих зошитах написати відповіді "Літературного диктанту" ( на кожне запитання тільки одне слово-відповідь: так або ні).      


2. Словникова робота.
Деградація - рух назад, поступове погіршення, втрата певних властивостей.
Еволюція - розвиток. процес поступового перетворення.


3. Опрацювати літературні картки.





4. Зміст картки переписати в робочі зошити.


5. Асоціативний кущ. Уважно роздивитесь зміст літературної картки, де дані визначення, з чим ми асоціюємо слово зірка


6. Символічний зміст назви казки.

Складання синонімічно-асоціативного куща «Хлопчик-зірка» за поданими фразеологізмами зі словом зірка.

Під щасливою зіркою народитися - мати щасливу долю; вірити у свою (щасливу) зірку - покладатися на долю; зірку з неба дістати - виконати бажання; зірка, що падає, - здійснення бажань, мрій; крізь терни до зірок - долати перешкоди задля мрії; як зірок на небі - багато; запалити зірку - відкрити талант; досвітня зірка (зоря) - символ надії; зірка першої величини - найкращий, досконалий; дороговказна зірка - символ правильного шляху.


7. Додатково (за бажанням): подивитися художній фільм "Казка про зіркового хлопчика".


8. Виконати  тестування:  зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 9142831 (завдання потрібно виконати 29 листопада до 21 години).  

Комментариев нет:

Отправить комментарий