среда, 24 марта 2021 г.

 Дистанційне навчання

25.03.2021 р.

9 клас
Російська мова

Тема уроку: "Розділові знаки в складних реченнях з різними видами зв'язку". 
                                                       
1. Опрацювати теоретичний матеріал на с.198 параграфа 24.
2. Подивитися освітній відеоролік "Складне речення з різними видами зв'язку"і всі речення з нього та їх схеми переписати в робочі зошити.


3. Виконати вправу на Learningapps  "Сложное предложение с разными видами связи (9 класс)"  та прислати скріншот результату 25 березня до 21 години.


Зарубіжна література

Тема уроку: "Контрольна робота №5 з теми «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст».

Контрольна робота № 5

за темою «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ – початку ХХ ст.:

творчість Г. Ібсена та Б. Шоу»

Початковий та середній рівні

1.      Засновником «нової драми» вважають:

а) А. Чехова;

б) Б. Шоу;

в) М. Метерлінка;

г) Г. Ібсена.

2.      «Ібсенізм» – це…:

а) дотримання положень «старої драми»;

б) пародіювання творів Ібсена;

в) копіювання творів Ібсена;

г) дотримання положень «нової драми».

3.      П’єса «Ляльковий дім» - це:

а) сатирична комедія;

б) соціально – побутова драма;

в) п’єса – дискусія;

г) соціально – психологічна драма.

4.      Основна проблема п’єси «Ляльковий дім» - це проблема:

а) батьків і дітей;

б) вірності та зради;

в) становлення жінки як особистості;

г) влади грошей.

5.      Нора, героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім», вісім років приховувала, що:

а) її шантажує Крогстад;

б) змушена віддавати великий борг;

в) закохана в доктора Ранка;

г) витратила батькові гроші.

6.      Нора, героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім», позичила гроші, щоб:

а) мати привабливий вигляд, красивий одяг;

б) урятувати чоловіка;

в) урятувати батька;

г) дати дітям гарну освіту.

7.      Визначте, які риси характеру не притаманні Торвальду Хельмеру:

а) жорстокість та егоїзм;

б) хвальковитість та лицемірство;

в) компромісність та розуміння;

г) самовпевненість та кар’єризм.

8.      Яким є насправді Торвальд Хельмер, він показав, коли:

а) отримав листа від Крогстада;

б) дістав підвищення по службі;

в) дізнався про кохання Ранка до Нори;

г) у Нори не виходив на репетиції танець тарантела.

9.      Головна героїня  п’єси Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза, яку професор Хіггінс випадково зустрів на вулиці, вирізнялася:

а) не зовсім чесним ставленням до покупців;

б) пихатістю, грубістю;

в) жахливою вимовою;

г) лагідністю, відкритістю, гарними манерами.

10.  Про що замислювався Хіггінс із п’єси «Пігмаліон», коли розпочинав експеримент?

а) Про те, що скаже батько дівчини;

б) що буде робити Еліза далі;

в) що скажуть у вищому світі;

г) як зробити з квіткарки герцогиню.

11.  Риси характеру, властиві головній героїні п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:

а) легковажність, безсоромність;

б) пихатість, зарозумілість;

в) компромісність та розуміння;

г) самовпевненість та кар’єризм.

12.  Основна проблема п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:

а) кохання і сім’я;

б) освіта й виховання;

в) доля таланту в мистецтві;

г) кар’єризм та підприємливість.

Достатній рівень

13.  Порівняйте античний міф про Пігмаліона із твором Б. Шоу.

14.  Визначте ознаки «нової драми» у творі Г. Ібсена «Ляльковий дім».

Високий рівень

Виконати одне із завдань.

1.      Продовжте історію Нори – героїні драми Г. Ібсена «Ляльковий дім».

2.      Напишіть твір – есе за темою «Значення досконалого володіння мовою для успішного життя» (за твором Б. Шоу та на основі особистих спостережень за сучасним життям).

3.      Доведіть або спростуйте твердження: «Різниця між леді й квіткаркою полягає не в тому, як вона поводиться, а як до неї ставляться», проведіть паралелі із сучасністю.


 Роботи  надішліть  25 березня до 21 години на електронну пошту veklenko6899@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий