среда, 14 апреля 2021 г.

 Дистанційне навчання

15.04.2021 р.

9 клас
Російська мова

Тема уроку: "Підготовка до контрольної роботи з тем «Безсполучникові складні речення. Складні речення з різними видами зв'язку»". 
                                                       
1. Повторити за підручником параграфи 20-25.
2. Подивитися освітній відеоролік і виписати з нього речення.


3. Виконати  вправи на Learningapps "Значения бессоюзного сложного предложения"  та "Знаки препинания в сложном предложении" . Надіслати скриншоти виконаних завдань 15 квітня до 21 години.

Зарубіжна література

Тема уроку: "Шолом-Алейхем "Тев’є-молочар". Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва".
 
1. Опрацювати літературні картки "Сучасні інтерпретації твору Шолом-Алейхема "Тев'є-молочар" в театрі, кіно.









2. Повторити літературознавчі терміни.

♦ Що таке комічне? Які види комічного існує? (Відображення дійсності, яке супроводжується сміхом. За ступенем гостроти викриття й засудження виділяють 3 прояви комічного у творі: гумор, сатира, сарказм.)

♦ Що таке сатира? (Особливий спосіб художнього відображення дійсності, який полягає у різкому висміюванні, гострому викритті та засудженні корінних пороків суспільного чи побутового життя.)

♦ Що таке іронія? (Художній троп, який виражає глузливо-критичне ставлення митця до предмета зображення.)

♦ Що таке гумор? (Співчутливе, незлобне висміювання в художньому творі окремих недоліків суспільного і побутового життя або вад людського характеру.)

♦ Що таке парадокс? (Думка, судження, що має різкі розбіжності зі звичайним, загальноприйнятим і суперечить (іноді тільки на перший погляд) тверезому глуздові.)

3. Установіть відповідності. Поєднайте цитати та засіб комічного. Відповіді надіслати 15 квітня до 21 години на електронну пошту veklenko6899@gmail.com

Цитати

Засіб комічного

а) «Аж гульк — не знати, звідки воно береться, — щастя насувається з усіх боків»

1) Сатира

б) «Якщо кожна дитина варта, як моя Голда хоче мене переконати, мільйон, то я найбагатший від найбагатшого єгупецького багатія»

2) Іронія

в) «Ви не переживайте, у мене ваша корова і доїтеметься, і молоко даватиме»

3) Парадокс

г) «...Вона (як уявляв собі жінку Тев’‎є, коли раптом розбагатіє) набула зовсім іншого вигляду, багатійки з подвійним підборіддям і з разком перлів на шиї; вона пиндючиться і лає покоївок на всі заставки»

4) Гумор

д) «Коли є що їсти, то їси, а коли нічого їсти, то закушуєш губою і лягаєш спати голодний»

 

е) «А не доживуть вони... ті багаті, щоб я з ними рівнявся. Хай їм грець!»

 

ж) «Не ликом шитий, тягти за язика, наче лизь злизав, велике цабе, пуп землі»

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий