1. Опрацювати порівняльні таблиці стану батька і сина в новелі. Зміст таблиці №1 записати у робочий зошит.
Порівняльна таблиця сприйняття дорослого та хлопчика під час огляду виставки.
Таблиця №1.
Зміна почуттів батька
|
Зміна стану сина
|
1.Байдужість.
2.Здивування.
3. Задоволення.
4. Тривога.
5. Підозра й побоювання.
6. Обурення.
7. Нерозуміння.
|
1. Цікавість.
2. Подив.
3. Захоплення.
4. Схвильованість.
5. Радість.
|
Таблиця №2.
Зміна почуттів батька
|
Зміна стану сина
|
1.«Але мені й на думку не спало завернути
туди …».
2.« … у крамниці я цього не чекав».
3. « - Непогано! – кинув я, сміючись».
4. «Невдовзі я з невиразною тривогою і
почуттям, дуже схожим на ревнощі, зауважив, що Джип ухопився за його палець
…».
5. «Ця крамниця вже починала викликати в
мене підозру і побоювання».
6. «Я обурено викинув її (кульку) на
бруківку».
7. «Але нічого чарівного в них (солдатиках)
я так і не помітив …».
|
1. «Джип уважно роздивився
свою кульку, потім дві ті,що лежа-ли на прилавку, і зрештою запит-ливо підвів
очі на продавці …».
2. «…Це була чарівна крамниця, і тому Джип
не поспішив одразу до прилавка, як бувало …».
3. «Хлопчик говорив дуже мало, але очі його
були промовисті. Багатозначними були і його руки, що тримали біля грудей
покупки. Джип стояв невимов-но схвильований».
4. «- Тату, а мені ця крамниця
подобається!».
5. «Він не був наляканий, не був
розгублений; його просто страшенно тішило те, як минув день …».
|
2. Робота над дослідженням образу літературного героя.
Джип
–звичайний хлопчик – «славний хлопчик» – головний герой.
Джип
— звичайний
хлопчик,
тому що:
1. Побачивши незвичайну вітрину, взяв батька за палець і потяг до неї.
2. У нього очі розбіглися, побачивши таку кількість чарівних речей.
3. У звичайній крамниці він відразу поспішав до прилавку.
4. Джип був дуже схвильований; дивлячись на чари, щиро
захоплювався.
5. Радіє олов'яним солдатикам, грається ними.
Джип — «славний
хлопчик», адже:
1.
Успадкував материну вихованість.
2.
Не забував про інших.
3. Довірливо і чемно звертався до продавця.
4. Був стриманим і не набридав благанням.
Саме
Джип є головним
героєм,
адже завдяки йому:
1.
Крамниця перестала бути міражем.
2.
Батько побачив чари, в які давно перестав вірити.
3. Герої
гуртуються довкола Джипа, а саме: батько
хоче зробити синові подарунок, та ос терігається негативного впливу; продавець
демонструє саме для Джипа фокуси, проводить огляд виставки, дарує чотири
пакунки.
3. Висновки (записати у зошит).
Головні думки новели Г. Уеллса
«Чарівна крамниця»:
- уславлює людяність, добро;
- учить любити й шанувати людей, бачити прекрасне у світі;
- закликає вірити в дива,
мріяти й думати про краще майбутнє, наближати його своїми добрими справами.
4. Опрацювати запитання і завдання на с. 247 підручника (усно).
Комментариев нет:
Отправить комментарий